Het mannelijke vlees is zwak, daar zijn geen twijfels over. Wanneer een adolescent, chicks gaat keuren is ‘neukbaar ja of nee’, een frequent gebezigde term. Een half jaar geleden maakte ik deze afweging ook bij een dame, ik ontmoette haar toentertijd in een discotheek.
Ze stond met 3 dames te trappelen op de dansvloer, zij was de minst lelijke van de 3, laten we haar voor het gemak een 7 geven. Ik had niet veel moeite dit mokkel te verleiden, ze zag me vanf het begin af aan al zitten, dat was duidelijk. Ik liep naar haar toe, en begon haar beetje te schuren. Nu ik inzag dat ze meedeed aan het schuurfeest, parkeerde ik mijn onafgelebberde sperma -druipende penis tegen haar dikke reet. Na verloop van tijd begon mijn piemel omhoog te kruipen, toen begon ik haar te zoenen. Toen ik eenmaal aan haar was gehecht, vond ik het wel zo aardig wat wijn voor haar op te halen, aangezien ze redelijk dorstig was. Alvorens ik de wijn overhandigde zei ik het volgende:
‘ Een mooie rode druif
geeft een gezellige fuif.
Het zal zijn laatste zijn,
want nu zit ie in de wijn.’
Om mijn mooie limerick moest ze erg lachen. De volgende dag sprak ik haar op msn, en een weekje later was het tijd om af te spreken, nou blablabla. Na een maand tijd hadden we een relatie. Nu moet je weten dat ik een pesthekel aan relaties heb, maar op die manier kon ik dagelijks in een natte kut roeren.
Nochtans had ik me nog niet geërgerd aan haar geblaat en gezeur, bovendien negeerde ik haar voornamelijk. We hadden totaal verschillende interesses en onze relatie bestond uit voornamelijk ruzie en seks. 2maand later had ik het uigemaakt.
Terug in het heden.
Nu besloot ik gisteren om naar een discotheek te gaan, die doorgaans rijkelijk gevuld is met geile 16jarige chickies. Maar dat viel tegen, enkel wat chickies geschuurd maar geen echte gesprekken geopend, waar het ook veel te druk voor was. Bovendien klapten me oren er ook nog bijna af, dit kwam door die wanstaltige kut partysquad muziek.
Toen de nacht zijn einde naderde en het morgenrood langzaam in zicht begon te raken, zag ik tot mijn grote verbijstering mijn ex. Ze was aanzienlijk dikker geworden en zag eruit als een ondergescheten vuilnisvrouw. Ze was aan het dansen met 4 andere enorme vetzeugen, die allen zichtbaar zweet onder hun oksels hadden. Nu besloot een jongen op hun af te stappen. Dit was iets nieuws voor de zeugen schijnbaar, want ze waren intussen bezig met een vreugdedansje. Ik vond het allemaal wel best en besloot mijn jas op te halen, om vervolgens huiswaarts te keren.
Bij de garderobe kwam ik dus mijn ex tegen. ‘Hoi Nick’ zei ze nu. ‘Hoi’ Zei ik zonder haar aan te kijken. ‘Je mag mij wel aan kijken wanneer ik tegen je praat hoor’ zei ze gepikeerd. Ze was al meteen weer bazig en ook nog is een vet zeug, hier was ik niet van gediend. Ik keek haar nu recht in de ogen. ‘Weet je wat ik van jou vind?’ , ze keek verbaasd op ‘uuhm nee’. Je bent een vettige teef geworden in de 4maand dat ik je niet heb gezien, een vliegend-befschaap is nog aantrekkelijker dan jou .
Nu was ze laaiend! Ze wist niet wat haar overkwam..! Ze gooide nu haar bier ... vol in mijn gezicht , en aangezien ik dikke neusgaten heb kwam het allemaal in mijn neus terecht. Nu moest ik proesten en kon amper ademhalen. Door het gekriebel in mijn neus niesde ik bierschuim gemixt met snot in haar gezicht( niet expres overigens).
Nu komt het KLACHT moment.
Pff ze had het niet meer.. ik kon nog net mijn jas grijpen en vloog naar buiten. Ze haalde nu haar 4 vetzeugen erbij, om vervolgens de achtervolging in te zetten. Die vetzeugen hadden meer conditie dan ik had verwacht,want ze konden mij prima bijbenen. IK sprong over een paar sloten, dit om ze proberen af te schudden, maar met een polsstok wisten ze er toch overheen te komen.
Nu dook ik een zijstraatje in. Ik was ze eindelijk kwijt! Ik pakte nu een sigaret om mijn triomf te vieren. Wou hem net aansteken, maar toen ineens een raar geluid…. Bonk! Bonk! Bonk!. Ze kwamen eraan! Ik lichtte mijn hielen , maar ze waren mij te slim af. Van beide kanten kwamen ze nu. Verdomme ingesloten! Één greep me bij mijn nek en vloerde mij. “GENADE GENADE” Riep ik nu. Maar dat is niet wat ik kreeg. Één van hun ging nu op mij zitten- vanaf mijn 14e leefjaar, hoopte ik al stiekmpjes dat ik ooit de kunst van het ademhalen zou verleren- maar deze zeug maakte het wel erg bont. ‘Ga van me af, vieze gefrituurde sabberkut’ Schreeuwde ik.
Ik raakte nu bijna bewusteloos. Maar na veel gewroet kon ik haar nog net van mij afduwen. Helemaal verward, hapte ik nu naar adem. Iets waar weinig aan te happen viel, want ze sprong weer op en begon mij nu in mijn tepel te bijten. ‘AFKANKEREN VERSLETEN STOFPOT’ krijste ik. Mijn ex gierde het uit. Ze genoot ervan, haar poes was helemaal nat, het drupte van haar broek. Ik duwde die zeug nu van mij af en zette het op een lopen naar mijn fiets, toen snel naar huis gejakkerd.
Emmelie als je dit leest, mijn moeder weet ervan:') .