Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:10 schreef Holograph het volgende:
9 Reasons why GOD HATES HOLLAND!
Lees hier hoe onvoorstelbaar dom sommige Amerikanen zijn. 9 Reasons why GOD HATES HOLLAND, maar dan wel met de Franse vlag.
Yeah, absoluutquote:Op maandag 14 maart 2011 23:12 schreef dotCommunism het volgende:
http://somafm.com/secretagent is een hele toffe radiozender.
Niet dat de echte Westboro gasten er wel normale ideeen op nahouden, maar tochquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?
Dat wist ik dan weer niet, dat verklaart overigens een hoop.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je beseft dat de de Landover Baptist Church fake is?
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet, dat verklaart overigens een hoop.
edit:
Angry Birds maakt de USA kapot.
Ah, Clowntje Samsomquote:
Iemand met verstand van zaken dus.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo stel ik mij du_ke altijd voor, ... als Samson.
Lijkt mij een goede zet inderdaad. Geen links kabinet in de maakquote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef remlof het volgende:
Goeie vent die Samsom, die wordt nog eens lijsttrekker van Links.
Ach links in Nederland zal toch nooit een meerderheid krijgen. Is in het verleden nooit gebeuren en ik zie het er ook niet van komenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede zet inderdaad. Geen links kabinet in de maak
Nee, maar als Links de grootste partij levert kunnen we toch op z'n minst een centrumkabinet krijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach links in Nederland zal toch nooit een meerderheid krijgen. Is in het verleden nooit gebeuren en ik zie het er ook niet van komen.
Samson?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo stel ik mij du_ke altijd voor, ... als Samson.
Ik weiger zo te worden aangesproken door een mod. Impeachment!quote:
Hoi Kennethquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weiger zo te worden aangesproken door een mod. Impeachment!
Help me een handje. Was dat de kerel die Clinton wilde laten impeachen?quote:
Yep, de aanstichter van dat hele onzinnige impeachment gebeuren, Kenneth Starr.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Help me een handje. Was dat de kerel die Clinton wilde laten impeachen?
Hij heeft in een later stadium geloof ik wel bekend dat hij van alles uit zn duim zoog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, de aanstichter van dat hele onzinnige impeachment gebeuren, Kenneth Starr.
Hij was ook maar een instrument in handen van de neocons.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft in een later stadium geloof ik wel bekend dat hij van alles uit zn duim zoog.
Tss, eigen verantwoordelijkheid ho maar??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij was ook maar een instrument in handen van de neocons.
They screwed Kennyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tss, eigen verantwoordelijkheid ho maar??
Ik niet, vertelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef remlof het volgende:
Ik las trouwens "pilletje van Dion", dat lijkt me wel lachen
Wat is er mis met cyanide?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:38 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil zo'n pil!
Handig voor slechte dates, druk ik mijn pil wel in het drankje.
Geen idee, blijkbaar veel want het word niet echt veel gebruikt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er mis met cyanide?
Het slachtoffer valt dan niet netjes lief om, maar krijgt wilde aanvallen. Misschien niet zo handig als je in een restaurant zit met je date.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er mis met cyanide?
Ze hebben wel fantasie daar in ONZ.quote:
Jij met je PVV constant, ik heb al lang aangegeven wat ik van die proletarische dwarsliggers vind.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
Mee eens. Maar ik zie een type als Voorschrift helemaal door het lint gaan. Dat terwijl jij allemaal zo braafjes stil zijn wanneer de PVV weer eens een krankzinnig voorstel lanceert. Wees op zn minst een beetje consequent.
Het valt me gewoon op. Het staat je verder vrij om met gedreven passie te ageren tegen de PvdA, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij met je PVV constant, ik heb al lang aangegeven wat ik van die proletarische dwarsliggers vind.
Nee, mlg heeft 't wat meer mainstream gemaakt, maar de term is me sowieso niet vreemd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:00 schreef dotCommunism het volgende:
Hebben de rechtse fokkertjes pas geleden het woord proletariër geleerd op school ofzo?
De PvdA kan me aan me kont roesten, ik vind dit gewoon zo tendentieus en zo betuttelend dat m'n haren gewoon recht overeind gaan staan in m'n nek. Als de VVD zoiets had voorgesteld had ik ook zo gereageerd, wat een nonsense zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op. Het staat je verder vrij om met gedreven passie te ageren tegen de PvdA, daar niet van.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De PvdA kan me aan me kont roesten, ik vind dit gewoon zo tendentieus en zo betuttelend dat m'n haren gewoon recht overeind gaan staan in m'n nek. Als de VVD zoiets had voorgesteld had ik ook zo gereageerd, wat een nonsense zeg.
Wat, ik zeg toch zelf dat ik de bestempeling "Links" voor P&W ook onzin vind, laat me zelf beslissen wat ik er van vind, sterker nog, laat IEDEREEN beslissen voor zichzelf wat ze er van vinden. Ik hoef geen "oooooh da's rechts" of "ooooooh da's links" in m'n krant te hebben om m'n mening te kunnen vormen over voorstellen.quote:
Ik hoorde wel dat in in Nederland was?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Iemand t stuk van Chomsky gelezen vanochtend in de NRC?
Waar ging 't over, staat 't niet online?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Over de onwil en minachting van de elite ten opzichte van democratie. Het afwentelen van problematiek op gewone burger, terwijl de rijken enkel rijker worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar ging 't over, staat 't niet online?
Klinkt goed, NRC Next is 't?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Over de onwil en minachting van de elite ten opzichte van democratie. Het afwentelen van problematiek op gewone burger, terwijl de rijken enkel rijker worden.
Nee, misinformatie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Jezus christus, er zijn gewoon lieden die het Jeugdjournaal beschouwen als indoctrinatie
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
Jezus christus, er zijn gewoon lieden die het Jeugdjournaal beschouwen als indoctrinatie
Informatie die niet in jouw wereldbeeld past. Dat is wat anders.quote:
Zeggen dat Piet Heijn een succesvolle koelbloedige moordenaar kapitein was moordend en stelend in de naam van de Kroon en daarom een volksheld is is mijn wereldbeeld?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Informatie die niet in jouw wereldbeeld past. Dat is wat anders.
Maar dat gebeurt dus niet. We zongen op school altijd dat Pietje een held was. Maakt verder ook niet uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeggen dat Piet Heijn een succesvolle koelbloedige moordenaar kapitein was moordend en stelend in de naam van de Kroon en daarom een volksheld is is mijn wereldbeeld?
Nee, gewoon geschiedenis.
Waarom zou een realistisch beeld van wat hij deed hem geen held meer maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt dus niet. We zongen op school altijd dat Pietje een held was. Maakt verder ook niet uit.
Er staan ook een paar filmpjes van de 13e en gister op youtube.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar dat is net zo goed naief. Punt is alleen dat het in jouw wereldbeeld past, en daarom maak jij geen bezwaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou een realistisch beeld van wat hij deed hem geen held meer maken?
Spanjaarden waren de vijand, dat geld konden we goed gebruiken, en het was een tactische meesterzet. Hij was ook gewoon een held, klaar.
Saladin zal ook wel een held geweest zijn, evenals Lord Nelson, wat boeit mij dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is net zo goed naief. Punt is alleen dat het in jouw wereldbeeld past, en daarom maak jij geen bezwaar.
Mij ook niet. Maar loop dan ook niet te zeiken over de zogenaamde kleur van iets als het Jeugdjournaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Saladin zal ook wel een held geweest zijn, evenals Lord Nelson, wat boeit mij dat.
Dat doe ik niet, dat was bijdehand, ik heb het enkel over de retoriek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar loop dan ook niet te zeiken over de zogenaamde kleur van iets als het Jeugdjournaal.
Laat ook maar. Het Jeugdjournaal probeert het nieuws op een wat zachtere, begrijpelijke manier voor te schotelen. Ik heb daar geen problemen mee, jij wel. Klaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat was bijdehand, ik heb het enkel over de retoriek.
Niet kleur, niet indoctrinatie, niet links, niet rechts, niet dit, niet dat, niet zus, niet zo, gewoon het taalgebruik.
Retorische vraag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben toch ook goed terecht gekomen ondanks mijn JJ verleden?
Ik heb in ieder geval geen last van een regenboog-voorstelling.quote:
Nou...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen last van een regenboog-voorstelling.
Punt is dat ik vooral kritisch en cynisch de andere kant op ben. Ik kots en schijt bijvoorbeeld op de financiele industrie die onze maatschappij naar de klote aan het helpen is. Terwijl jij je vooral stoort aan zandvolk dat in het M-O de stabiliteit in de regio ondermijnt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou...
Ok, dat geef ik je, alleen af en toe.
Ik ben liever wat cynischer.
Je noemt het al zandvolk, dat maakt jou ook cynisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat ik vooral kritisch en cynisch de andere kant op ben. Ik kots en schijt bijvoorbeeld op de financiele industrie die onze maatschappij naar de klote aan het helpen is. Terwijl jij je vooral stoort aan zandvolk dat in het M-O de stabiliteit in de regio ondermijnt.
En ik noem Duitsers, moffen. Aziaten, spleetogen. Amerikanen, domme rednecks. Italianen, spaghettivreters. Spanjaarden, olijfolie-slurpers.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je noemt het al zandvolk, dat maakt jou ook cynisch.
Wat jij wil, ik prefereer liever "idioten" aangezien het geen etnisch discriminatoire lading heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En ik noem Duitsers, moffen. Aziaten, spleetogen. Amerikanen, domme rednecks. Italianen, spaghettivreters. Spanjaarden, olijfolie-slurpers.
Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben. Mijn zwager is van het zandvolk, dus pin mij er niet teveel aan vast.
Ach, ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben. Het is ook niet echt gemeend allemaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik prefereer liever "idioten" aangezien het geen etnisch discriminatoire lading heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |