Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je bent gewoon ene irritant kut kindquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef wel.o.k het volgende:
zoals ik al zei:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
quote:
ik noemde 'm Daniėlle en toen werd 'ie boosquote:
Veel plezier op je fietsjequote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef pgrferrari het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
Operatie driftwolk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
ik noemde 'm Daniėlle en toen werd 'ie boos
PGRquote:Op maandag 14 maart 2011 15:31 schreef pgrferrari het volgende:
Tijd om naar huis te gaan
Operatie driftwolk![]()
[ afbeelding ]
Whut?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
sst, haal 'm nou niet uit de droom dat 'ie nooit een autocoureur zal wordenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whut?Als Pezu = Danny snap ik het
Nein, Danny Roodbol, that's what I'm talking 'bout.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
??quote:
ja dat zeg ik, ik had je op je bek gepofferd met je bijdehante rot smoelquote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.quote:
Hij bedoeld de oprichter van Fok! oppermodje ect.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kom dan hč? Ik maak je kapot!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zeg ik, ik had je op je bek gepofferd met je bijdehante rot smoel
Welk een liefde op mijner lichtbakquote:
Zal wel iets uit het noorden zijnquote:
Das WOK toch?quote:
nee wok en ik wilde de cursus geven maar we zijn niet gebeld.quote:
Ik ken hem niet echtquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij bedoeld de oprichter van Fok! oppermodje ect.
Ik mag m niet zo.
Nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee wok en ik wilde de cursus geven maar we zijn niet gebeld.
Ik bedoelde dat ik nooit posts van hem ziequote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Roodbol
kom danquote:
Hij zit ook meestal alleen op FB en tijdelijke fora.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nooit posts van hem zie
Versla hem met haaienkrachtquote:
Versla hem met Einstein zijnquote:
quote:
Zeg dat welquote:
doe ST de groetenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Ben er weer vandoor, moet nog een laatste restje cursus geven...
Daar zit ik dus (bijna) nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij zit ook meestal alleen op FB en tijdelijke fora.
zielugquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Halve middag weg voor nog geen 5 minuten ziekenhuis en de melding dat ze me niet meer willen zien.
Das dus gewoon goed nieuwsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Halve middag weg voor nog geen 5 minuten ziekenhuis en de melding dat ze me niet meer willen zien.
en juist in die wachtkamer voel ik me niet op mijn gemak.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dus gewoon goed nieuws.
Alleen klote dat het zoveel tijd kost... Ooit anderhalf uur in een wachtkamer gezeten, om te horen dat alles goed was en ik over een half jaar op de volgende controle verwacht werd
...
maar dat is toch prima nieuwsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
werksequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
Nog even proberen iets af te krijgen!
tot later!
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dus gewoon goed nieuws.
Alleen klote dat het zoveel tijd kost... Ooit anderhalf uur in een wachtkamer gezeten, om te horen dat alles goed was en ik over een half jaar op de volgende controle verwacht werd
...
doegiedoegiequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
tot later!
Een meisje die ik ken was bij die wedstrijdquote:
Succes Barbabequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
tot later!
Tja ook in een redelijk onschuldige sport als voetbal kunnen zulke dingen gebeuren..quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
Hoe laat was zaterdag eigenlijk het allerlaatste potje Weervolven afgelopen?
02:00 ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
ah ok, had verwacht dat er nog wel een par potjes zouden volgen na ons vertrekquote:
Ik sliep al chronisch om 0:00 al, denk.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok, had verwacht dat er nog wel een par potjes zouden volgen na ons vertrek
plankgas?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik sliep al chronisch om 0:00 al, denk.
Was binnen 30 minuten thuis ofzo incl. tanken.
Geen idee, niet op gelet.quote:
ik sliep rond half 2quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
En dus maar doorgetrokken tot smorgens vroeg?quote:
Ik heb mijn bed niet gevoeld was gelijk in slaap.quote:
daarna hebben wij niet meer weerwolven gespeeld ik was om 2 uur boven ofzoquote:
Ja in mijn eentje op mijn hotelkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dus maar doorgetrokken tot smorgens vroeg?
nice, weerwolven in je eentjequote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarna hebben wij niet meer weerwolven gespeeld ik was om 2 uur boven ofzo
[..]
Ja in mijn eentje op mijn hotelkamer
ik speel het regelmatig online!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Weerwolven, bazenspel, op vakanties oneindig veel gespeeld
in plaats dat ze mij ff belt.....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarna hebben wij niet meer weerwolven gespeeld ik was om 2 uur boven ofzo
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
1 | http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php |
Zeker, komende zondag ga ik het weer doen met een man of 20quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
ik had er echt nog nooit van gehoord, Weerwolven, maar met z'n 16-en erg leuk om te doen
coolquote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
[..]
Zeker, komende zondag ga ik het weer doen met een man of 20
Zeker, is een meet van dat forum, bordspellenmeetquote:
Ola.quote:
Het zegt mij ook totaal niks, maar het klinkt meer als een spel dat je snachts in de bossen speelt dan een bordspelquote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
ik had er echt nog nooit van gehoord, Weerwolven, maar met z'n 16-en erg leuk om te doen
gezellig ... en met ons meeten ho maarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, is een meet van dat forum, bordspellenmeet
Heeejquote:
In de bossen lijkt het me ook wel leuk jaquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zegt mij ook totaal niks, maar het klinkt meer als een spel dat je snachts in de bossen speelt dan een bordspel
Tja, elke keer dat ik hoor wanneer jullie gaan meeten, heb ik al andere afspraken staanquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig ... en met ons meeten ho maar![]()
[..]
Heeej
Ciaoooo Duckiequote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, elke keer dat ik hoor wanneer jullie gaan meeten, heb ik al andere afspraken staan
maar tijd om naar huis te gaan
toch de OP volgenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, elke keer dat ik hoor wanneer jullie gaan meeten, heb ik al andere afspraken staan
maar tijd om naar huis te gaan
de OP lezen, wie de fuck doet dat nuquote:
ik, tenzij Mart hem vult met zijn duitse woordenboekquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de OP lezen, wie de fuck doet dat nu_!
ik nu weer een keer, en het valt me op dat de UI van Whisk er in staatquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de OP lezen, wie de fuck doet dat nu_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Barreltje het volgende:
wat zeg je, OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik kreeg anders ook geen telefoontje / smsje / whatsappberichtje / ...quote:
zie je LL nu heb je nog een 2de man beledigd.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kreeg anders ook geen telefoontje / smsje / whatsappberichtje / ...
ja en?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kreeg anders ook geen telefoontje / smsje / whatsappberichtje / ...
telefoonnummers/emailadressen etc te ronselenquote:
van iedereen of alleen de dames?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
telefoonnummers/emailadressen etc te ronselen
was ik stellig van plan
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
telefoonnummers/emailadressen etc te ronselen
was ik stellig van plan
wat denk je zelfquote:
mental note: niet bukken bij koen in de buurtquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat dat soort dingen betreft maak ik geen verschil
heb ik nou zo'n beroerde reputatiequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mental note: niet bukken bij koen in de buurt
aaaaaaarggggghhhhhhhquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mental note: niet bukken bij koen in de buurt
steunquote:
Alsof Muck het niet verdacht vindt als jij nachtelijke telefoontjes krijgtquote:
Dan had je ons weer lastig kunnen komen vallenquote:
de knalquote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is het verschil tussen een normale verbranding van methaan en een explosie van methaan?
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik nou zo'n beroerde reputatie
ik ben een netjes getrouwde kerel en ik ga heul niet achter de meissies aan
Je kan het alsnog vragen...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aaaaaaarggggghhhhhhh
ik word ook altijd verkeerd begrepen
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aaaaaaarggggghhhhhhh
ik word ook altijd verkeerd begrepen
je weet zelf als die eenmaal slaapt kan je met een complete rockband gaan oefenen in dezelfde kamer. Wakker worden doet ze niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof Muck het niet verdacht vindt als jij nachtelijke telefoontjes krijgt...
Bosquote:
Oeh bahquote:Op maandag 14 maart 2011 16:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bos
wat een plofdag vandaag zeg...
aan van alles begonnen en gewoon helemaal niets af
hoe bevalt de training??quote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh bah
Ik best wel een goed dagje. Eerst gewerkt, daarna meteen door naar de training, Boodschappen gedaan. nu dus ongeveer een uurtje thuis..
wat heb je verhuurd??quote:
Netjes!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Barreltje lijkt nog steeds op KG (qua UI dan![]()
wou zeggen die 2 pluspunten die Bar heeft zag ik bij KG niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef Koen66 het volgende:
Barreltje lijkt nog steeds op KG (qua UI dan![]()
die zag je wel hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
wou zeggen die 2 pluspunten die Bar heeft zag ik bij KG niet.
ik ook.. heb trek in pannenkoekenquote:
doe je vreetschuur open, gooi er eten in, malen met die kiezen en slikkenquote:
nouu, ik nu ookquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. heb trek in pannenkoeken
ik dacht al, wie komt er meequote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
wou zeggen die 2 pluspunten die Bar heeft zag ik bij KG niet.
Whehehehequote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die zag je wel hoor
alleen zijn dat dan geen pluspunten )
Gaan wij pannenkoeken eten?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gisteren al op. Erg lekker!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wel goed, nog even wennen enzo. Zeker omdat ik vandaag En gewerkt heb en meteen daarna de training, dus was best wel moe. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ik er wat aan ga hebben.quote:
moet eerst even wachten tot meneer thuis isquote:Op maandag 14 maart 2011 16:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je vreetschuur open, gooi er eten in, malen met die kiezen en slikken
die kan toch een patatje halen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet eerst even wachten tot meneer thuis is
pannekoekenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kom maar een keer pannenkoeken bij mij eten hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pannekoeken
maar de kans dat ik dat eet is klein
Liebchenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar een keer pannenkoeken bij mij eten hoor
Ik kook vanavond pasta
Lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kook vanavond pasta
dealquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kook vanavond pasta
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag met collega naar de bakker om saucijzenbroodjes te halen ivm haar verjaardag. Collega besteld 40 saucijzenbroodjes. Zegt die winkeljuf wilt u het meenemen? Waarop mijn collega weer reageert met een vrolijk nee hoor ik eet het zo wel op. Zegt die winkeljuf goh dan heeft u ook een flinke eetlust.
je hoeft toch niet een helemaal te nemen geleijkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet eerst even wachten tot meneer thuis is
Volgens mij is die slaburger afgeleid van slavink. Wat ik dan ook weer niet snap want bij een slavink zit ook geen sla.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb verse bladspinazie en gebakken aardappels en een slaburger(ik weet niet waarom dit zo heet... want er zit geen sla bij hoor
)
ik ben met zo'n 2 uur bij je!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kook vanavond pasta
uh whut?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft toch niet een helemaal te nemen geleijk
maffe supermarkt mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is die slaburger afgeleid van slavink. Wat ik dan ook weer niet snap want bij een slavink zit ook geen sla.
zoals zoveelquote:
ja maar die zien er dan weer uit als vingersquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Panda72 het volgende:
Maar goed wat ik ook niet snap is kipfingers ik bedoel maar een kip heeft toch geen vingers
Net als drumsticks...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Panda72 het volgende:
Maar goed wat ik ook niet snap is kipfingers ik bedoel maar een kip heeft toch geen vingers
Ja oke maar waarom kipfingers een kip heeft toch geen vingers. Dan hadden ze het beter kiprepen kunnen noemen oid.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar die zien er dan weer uit als vingers
Vergeet je het koffiezetapparaat niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... kan ik vanavond mijn laptop opnieuw inrichten.
format c:quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... kan ik vanavond mijn laptop opnieuw inrichten.
Ja dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Net als drumsticks...
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Vage mensen
En het is geen vinkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is die slaburger afgeleid van slavink. Wat ik dan ook weer niet snap want bij een slavink zit ook geen sla.
Nee, na 7 weken heb ik hem eindelijk terug. Probleem was toch de harde schijf, dus er zit een nieuwe in. En dus mag ik alles opnieuw installeren ook, alleen Windhoos staat er al opquote:
Ja ook dat nogquote:
Sterktequote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, na 7 weken heb ik hem eindelijk terug. Probleem was toch de harde schijf, dus er zit een nieuwe in. En dus mag ik alles opnieuw installeren ook, alleen Windhoos staat er al op.
Mwa, Norton, Office en dan bestanden kopiėren. De rest installeer ik wel als ik het nodig hebquote:
Kook ze.quote:
Wel goed en daarquote:
eetze gozerquote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed en daar
Maar ga nu eerst even eten..
Hier alles goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed en daar
Maar ga nu eerst even eten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga deze Mini kopen
Yeah, ik kan het niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini's zijn wel tofTwiddel
Ik ga deze Mini kopen
imageshack is kaduuk op FOK!, leer dat nou eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ga deze Mini kopen
Imageshack creeert voornamelijk kikkers op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik zit ook niet mobiel, als je ff naar de reacties boven deze kijkt zul je zien dat niemand het kan zienquote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm niet?
Spoilers kun je mobiel ook openen hoor.
Ik ga deze Mini kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ziet er strak uit, die blauwe lak met dat rode stuur
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Die kikker maakt het echt afquote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
ziet er strak uit, die blauwe lak
daar doet 'ie het óók niet, je moet gewoon de link kopiėren en in een tabblad openen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze![]()
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=50695
Ick zie het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze![]()
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=50695
Zo slim zijn ze hier niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar doet 'ie het óók niet, je moet gewoon de link kopiėren en in een tabblad openen.
OMDAT IMAGESHACK EN FOK ELKAAR NIET LIEF VINDEN.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm zie ik hem dan wel?
En Imageshack werkt op andere fora wel gwn.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMDAT IMAGESHACK EN FOK ELKAAR NIET LIEF VINDEN.
Het is geen technisch probleem. Onthou dat nou eens.
quote:En ik zie ze gewoon op allebei de fora.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat naar huis!
genoeg gewerkt voor vandaag!
Misschien omdat je m zelf geplaatst hebt. Als je n tijdje wacht en Ctrl +F5 doet zie je m zelf ook niet meer. Hoe dan ook, haat aan imageshackquote:
Ik heb hem niet geupload daarmee hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien omdat je m zelf geplaatst hebt. Als je n tijdje wacht en Ctrl +F5 doet zie je m zelf ook niet meer. Hoe dan ook, haat aan imageshack
Laterrrr Barbabequote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef Barreltje het volgende:
veel succes met je huiswerk, eet smakelijk, slaap lekker en goedemorgenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef summer2bird het volgende:
Beste mensen. Ik ga er weer vandoor. Huiswerk ect. Eten ect.
Eet smakelijk iedereen,![]()
slaap lekker en ik spreek jullie morgen wel weer.
Doeidoei Birdiequote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef summer2bird het volgende:
Beste mensen. Ik ga er weer vandoor. Huiswerk ect. Eten ect.
Eet smakelijk iedereen,![]()
slaap lekker en ik spreek jullie morgen wel weer.
later Barbiequote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef Barreltje het volgende:
Nja, ik maak die fout ook weleens. Waarom jij hem dan wel ziet is me een raadselquote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geupload daarmee hoor.
Ik kopieer hem alleen.
Ja, ik ben klaarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Afgewerkt? Ehm, ik bedoel dus klaar met werken?
Klinkt lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb verse bladspinazie en gebakken aardappels en een slaburger(ik weet niet waarom dit zo heet... want er zit geen sla bij hoor
)
Een RockNijntje. Snel eten en binnen korte tijd weer terug op FOKquote:
dat las ik eerst ook jaquote:
Ahh, zodoende, dat klopt ook jaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een RockNijntje. Snel eten en binnen korte tijd weer terug op FOK
Iets met cache toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik maak die fout ook weleens. Waarom jij hem dan wel ziet is me een raadsel
Mwa ze is tenminste nog lekker mals nuquote:
Coolquote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een RockNijntje. Snel eten en binnen korte tijd weer terug op FOK
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ze is tenminste nog lekker mals nu
Valt mee. Eerst van ca 9.00 uur tot 9.30 online en daarna vanaf ca 15.20 tot nu..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat las ik eerst ook ja
bedoel je niet gewoon dat je veel gepost hebt vandaag?
gastquote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
stichting martijn belde voor jequote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje. Nee ik val niet op jonge meisjes geef mij maar vrouwen van juli 81quote:
Vrouwen van 81?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje. Nee ik val niet op jonge meisjes geef mij maar vrouwen van juli 81
ik las vrouwen van 81quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje. Nee ik val niet op jonge meisjes geef mij maar vrouwen van juli 81
quote:
GMTAquote:
alsof je over de duivel spreektquote:
Sorry, Je weet hopelijk wel dat ik er niks van meen he.quote:
leesbrilletje nodig?quote:
Ja sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
het gaat weer goed met de (on)bewust verkeerd gelezen zaken hier
moest je op je hoed braken van het bier?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:41 schreef Koen66 het volgende:
het gaat weer goed met de (on)bewust verkeerd gelezen zaken hier
Dat is morgen pasquote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef Toekito het volgende:
nijn hoe was je intieme feestje met Boske?
je hebt hier zo snel een verkeerde reputatiequote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik maak snel pedo-grappen.
Moet ik ook niet meer doen
Nee hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt hier zo snel een verkeerde reputatie
ik sta na zaterdag volgens mij al bekend als zijnde verliefd
Maar ik zette er nog bewust een knipoog PI voorquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verliefd zijn is best leuk anders.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op whisk toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het probleem, vrijwel niemand kijkt naar PI'squote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik zette er nog bewust een knipoog PI voor
alleen LL en ST af en toequote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het probleem, vrijwel niemand kijkt naar PI's
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik zette er nog bewust een knipoog PI voor
Somsquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Verliefd zijn is best leuk anders.![]()
Dan had ik wel Koen gezegdquote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
alsof je over de duivel spreekt
Gij bezeten Konijn!quote:
Woootquote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
I don't know er iets vanquote:Op maandag 14 maart 2011 17:42 schreef Toekito het volgende:
nijn hoe was je intieme feestje met Boske?
Zonder mij dan tochquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Koen66 het volgende:
ik ben getrouwd, ik mag heul niet verliefd zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Koen66 het volgende:
Dus als je getrouwd bent is de verliefdheid op je echtgenoot/echtgenote meteen over?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Koen66 het volgende:
Waarom dat dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gij bezeten Konijn!
Er huist een demon in uwer geest!
Ge zijt van God los
Je bent als een duveltje uit een doosjequote:
Meteen lijkt me niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als je getrouwd bent is de verliefdheid op je echtgenoot/echtgenote meteen over?
Er is hier maar een duvelquote:Op maandag 14 maart 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je bent als een duveltje uit een doosje
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag wel verliefd zijnMaar er is niemand om het op te zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik mag wel verliefd zijnMaar er is niemand om het op te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |