Zal wel iets uit het noorden zijnquote:
Das WOK toch?quote:
nee wok en ik wilde de cursus geven maar we zijn niet gebeld.quote:
Ik ken hem niet echtquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij bedoeld de oprichter van Fok! oppermodje ect.
Ik mag m niet zo.
Nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee wok en ik wilde de cursus geven maar we zijn niet gebeld.
Ik bedoelde dat ik nooit posts van hem ziequote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Danny_Roodbol
kom danquote:
Hij zit ook meestal alleen op FB en tijdelijke fora.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik nooit posts van hem zie
Versla hem met haaienkrachtquote:
Versla hem met Einstein zijnquote:
quote:
Zeg dat welquote:
doe ST de groetenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Ben er weer vandoor, moet nog een laatste restje cursus geven...
Daar zit ik dus (bijna) nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 15:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hij zit ook meestal alleen op FB en tijdelijke fora.
zielugquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Halve middag weg voor nog geen 5 minuten ziekenhuis en de melding dat ze me niet meer willen zien.
Das dus gewoon goed nieuwsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Halve middag weg voor nog geen 5 minuten ziekenhuis en de melding dat ze me niet meer willen zien.
en juist in die wachtkamer voel ik me niet op mijn gemak.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dus gewoon goed nieuws.
Alleen klote dat het zoveel tijd kost... Ooit anderhalf uur in een wachtkamer gezeten, om te horen dat alles goed was en ik over een half jaar op de volgende controle verwacht werd
...
maar dat is toch prima nieuwsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
werksequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
Nog even proberen iets af te krijgen!
tot later!
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dus gewoon goed nieuws.
Alleen klote dat het zoveel tijd kost... Ooit anderhalf uur in een wachtkamer gezeten, om te horen dat alles goed was en ik over een half jaar op de volgende controle verwacht werd
...
doegiedoegiequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
Nog even proberen iets af te krijgen!
tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |