zielugquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Halve middag weg voor nog geen 5 minuten ziekenhuis en de melding dat ze me niet meer willen zien.
Das dus gewoon goed nieuwsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
Halve middag weg voor nog geen 5 minuten ziekenhuis en de melding dat ze me niet meer willen zien.
en juist in die wachtkamer voel ik me niet op mijn gemak.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dus gewoon goed nieuws.
Alleen klote dat het zoveel tijd kost... Ooit anderhalf uur in een wachtkamer gezeten, om te horen dat alles goed was en ik over een half jaar op de volgende controle verwacht werd
...
maar dat is toch prima nieuwsquote:Op maandag 14 maart 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
werksequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
Nog even proberen iets af te krijgen!
tot later!
Jaquote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Das dus gewoon goed nieuws.
Alleen klote dat het zoveel tijd kost... Ooit anderhalf uur in een wachtkamer gezeten, om te horen dat alles goed was en ik over een half jaar op de volgende controle verwacht werd
...
doegiedoegiequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
tot later!
Een meisje die ik ken was bij die wedstrijdquote:
Succes Barbabequote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Barreltje het volgende:
tot later!
Tja ook in een redelijk onschuldige sport als voetbal kunnen zulke dingen gebeuren..quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
Hoe laat was zaterdag eigenlijk het allerlaatste potje Weervolven afgelopen?
02:00 ofzoquote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
ah ok, had verwacht dat er nog wel een par potjes zouden volgen na ons vertrekquote:
Ik sliep al chronisch om 0:00 al, denk.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah ok, had verwacht dat er nog wel een par potjes zouden volgen na ons vertrek
plankgas?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik sliep al chronisch om 0:00 al, denk.
Was binnen 30 minuten thuis ofzo incl. tanken.
Geen idee, niet op gelet.quote:
ik sliep rond half 2quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Koen66 het volgende:
En dus maar doorgetrokken tot smorgens vroeg?quote:
Ik heb mijn bed niet gevoeld was gelijk in slaap.quote:
daarna hebben wij niet meer weerwolven gespeeld ik was om 2 uur boven ofzoquote:
Ja in mijn eentje op mijn hotelkamerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dus maar doorgetrokken tot smorgens vroeg?
nice, weerwolven in je eentjequote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarna hebben wij niet meer weerwolven gespeeld ik was om 2 uur boven ofzo
[..]
Ja in mijn eentje op mijn hotelkamer
ik speel het regelmatig online!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef TheFamousMan het volgende:
Weerwolven, bazenspel, op vakanties oneindig veel gespeeld
in plaats dat ze mij ff belt.....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daarna hebben wij niet meer weerwolven gespeeld ik was om 2 uur boven ofzo
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
1 | http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php |
Zeker, komende zondag ga ik het weer doen met een man of 20quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
ik had er echt nog nooit van gehoord, Weerwolven, maar met z'n 16-en erg leuk om te doen
coolquote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
[..]
Zeker, komende zondag ga ik het weer doen met een man of 20
Zeker, is een meet van dat forum, bordspellenmeetquote:
Ola.quote:
Het zegt mij ook totaal niks, maar het klinkt meer als een spel dat je snachts in de bossen speelt dan een bordspelquote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Koen66 het volgende:
ik had er echt nog nooit van gehoord, Weerwolven, maar met z'n 16-en erg leuk om te doen
gezellig ... en met ons meeten ho maarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, is een meet van dat forum, bordspellenmeet
Heeejquote:
In de bossen lijkt het me ook wel leuk jaquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zegt mij ook totaal niks, maar het klinkt meer als een spel dat je snachts in de bossen speelt dan een bordspel
Tja, elke keer dat ik hoor wanneer jullie gaan meeten, heb ik al andere afspraken staanquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezellig ... en met ons meeten ho maar![]()
[..]
Heeej
Ciaoooo Duckiequote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, elke keer dat ik hoor wanneer jullie gaan meeten, heb ik al andere afspraken staan
maar tijd om naar huis te gaan
toch de OP volgenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, elke keer dat ik hoor wanneer jullie gaan meeten, heb ik al andere afspraken staan
maar tijd om naar huis te gaan
de OP lezen, wie de fuck doet dat nuquote:
ik, tenzij Mart hem vult met zijn duitse woordenboekquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de OP lezen, wie de fuck doet dat nu_!
ik nu weer een keer, en het valt me op dat de UI van Whisk er in staatquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
de OP lezen, wie de fuck doet dat nu_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |