Wel goed en daarquote:
eetze gozerquote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed en daar
Maar ga nu eerst even eten..
Hier alles goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed en daar
Maar ga nu eerst even eten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga deze Mini kopen
Yeah, ik kan het niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini's zijn wel tofTwiddel
Ik ga deze Mini kopen
imageshack is kaduuk op FOK!, leer dat nou eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ga deze Mini kopen
Imageshack creeert voornamelijk kikkers op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ik zit ook niet mobiel, als je ff naar de reacties boven deze kijkt zul je zien dat niemand het kan zienquote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm niet?
Spoilers kun je mobiel ook openen hoor.
Ik ga deze Mini kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ziet er strak uit, die blauwe lak met dat rode stuur
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Die kikker maakt het echt afquote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
ziet er strak uit, die blauwe lak
daar doet 'ie het óók niet, je moet gewoon de link kopiëren en in een tabblad openen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze![]()
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=50695
Ick zie het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
Deze![]()
http://www.minisevenclub.nl/forum/viewtopic.php?f=25&t=50695
Zo slim zijn ze hier niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar doet 'ie het óók niet, je moet gewoon de link kopiëren en in een tabblad openen.
OMDAT IMAGESHACK EN FOK ELKAAR NIET LIEF VINDEN.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:21 schreef pgrferrari het volgende:
Wrm zie ik hem dan wel?
En Imageshack werkt op andere fora wel gwn.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMDAT IMAGESHACK EN FOK ELKAAR NIET LIEF VINDEN.
Het is geen technisch probleem. Onthou dat nou eens.
quote:En ik zie ze gewoon op allebei de fora.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat naar huis!
genoeg gewerkt voor vandaag!
Misschien omdat je m zelf geplaatst hebt. Als je n tijdje wacht en Ctrl +F5 doet zie je m zelf ook niet meer. Hoe dan ook, haat aan imageshackquote:
Ik heb hem niet geupload daarmee hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien omdat je m zelf geplaatst hebt. Als je n tijdje wacht en Ctrl +F5 doet zie je m zelf ook niet meer. Hoe dan ook, haat aan imageshack
Laterrrr Barbabequote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef Barreltje het volgende:
veel succes met je huiswerk, eet smakelijk, slaap lekker en goedemorgenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef summer2bird het volgende:
Beste mensen. Ik ga er weer vandoor. Huiswerk ect. Eten ect.
Eet smakelijk iedereen,![]()
slaap lekker en ik spreek jullie morgen wel weer.
Doeidoei Birdiequote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef summer2bird het volgende:
Beste mensen. Ik ga er weer vandoor. Huiswerk ect. Eten ect.
Eet smakelijk iedereen,![]()
slaap lekker en ik spreek jullie morgen wel weer.
later Barbiequote:Op maandag 14 maart 2011 17:26 schreef Barreltje het volgende:
Nja, ik maak die fout ook weleens. Waarom jij hem dan wel ziet is me een raadselquote:Op maandag 14 maart 2011 17:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geupload daarmee hoor.
Ik kopieer hem alleen.
Ja, ik ben klaarquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Afgewerkt? Ehm, ik bedoel dus klaar met werken?
Klinkt lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb verse bladspinazie en gebakken aardappels en een slaburger(ik weet niet waarom dit zo heet... want er zit geen sla bij hoor
)
Een RockNijntje. Snel eten en binnen korte tijd weer terug op FOKquote:
dat las ik eerst ook jaquote:
Ahh, zodoende, dat klopt ook jaquote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een RockNijntje. Snel eten en binnen korte tijd weer terug op FOK
Iets met cache toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ik maak die fout ook weleens. Waarom jij hem dan wel ziet is me een raadsel
Mwa ze is tenminste nog lekker mals nuquote:
Coolquote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een RockNijntje. Snel eten en binnen korte tijd weer terug op FOK
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa ze is tenminste nog lekker mals nu
Valt mee. Eerst van ca 9.00 uur tot 9.30 online en daarna vanaf ca 15.20 tot nu..quote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat las ik eerst ook ja
bedoel je niet gewoon dat je veel gepost hebt vandaag?
gastquote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
stichting martijn belde voor jequote:Op maandag 14 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje. Nee ik val niet op jonge meisjes geef mij maar vrouwen van juli 81quote:
Vrouwen van 81?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje. Nee ik val niet op jonge meisjes geef mij maar vrouwen van juli 81
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |