uh whut?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft toch niet een helemaal te nemen geleijk
maffe supermarkt mensenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is die slaburger afgeleid van slavink. Wat ik dan ook weer niet snap want bij een slavink zit ook geen sla.
zoals zoveelquote:
ja maar die zien er dan weer uit als vingersquote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Panda72 het volgende:
Maar goed wat ik ook niet snap is kipfingers ik bedoel maar een kip heeft toch geen vingers
Net als drumsticks...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef Panda72 het volgende:
Maar goed wat ik ook niet snap is kipfingers ik bedoel maar een kip heeft toch geen vingers
Ja oke maar waarom kipfingers een kip heeft toch geen vingers. Dan hadden ze het beter kiprepen kunnen noemen oid.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar die zien er dan weer uit als vingers
Vergeet je het koffiezetapparaat niet?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... kan ik vanavond mijn laptop opnieuw inrichten.
format c:quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis... kan ik vanavond mijn laptop opnieuw inrichten.
Ja dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Net als drumsticks...
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Vage mensen
En het is geen vinkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is die slaburger afgeleid van slavink. Wat ik dan ook weer niet snap want bij een slavink zit ook geen sla.
Nee, na 7 weken heb ik hem eindelijk terug. Probleem was toch de harde schijf, dus er zit een nieuwe in. En dus mag ik alles opnieuw installeren ook, alleen Windhoos staat er al opquote:
Ja ook dat nogquote:
Sterktequote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, na 7 weken heb ik hem eindelijk terug. Probleem was toch de harde schijf, dus er zit een nieuwe in. En dus mag ik alles opnieuw installeren ook, alleen Windhoos staat er al op.
Mwa, Norton, Office en dan bestanden kopiëren. De rest installeer ik wel als ik het nodig hebquote:
Kook ze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |