ik dacht al, wie komt er meequote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
wou zeggen die 2 pluspunten die Bar heeft zag ik bij KG niet.
Whehehehequote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die zag je wel hoor
alleen zijn dat dan geen pluspunten )
Gaan wij pannenkoeken eten?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ook.. heb trek in pannenkoeken
gisteren al op. Erg lekker!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wel goed, nog even wennen enzo. Zeker omdat ik vandaag En gewerkt heb en meteen daarna de training, dus was best wel moe. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ik er wat aan ga hebben.quote:
moet eerst even wachten tot meneer thuis isquote:Op maandag 14 maart 2011 16:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe je vreetschuur open, gooi er eten in, malen met die kiezen en slikken
die kan toch een patatje halen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet eerst even wachten tot meneer thuis is
pannekoekenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kom maar een keer pannenkoeken bij mij eten hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pannekoeken
maar de kans dat ik dat eet is klein
Liebchenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar een keer pannenkoeken bij mij eten hoor
Ik kook vanavond pasta
Lekkerquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kook vanavond pasta
dealquote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kook vanavond pasta
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef Panda72 het volgende:
Vanmiddag met collega naar de bakker om saucijzenbroodjes te halen ivm haar verjaardag. Collega besteld 40 saucijzenbroodjes. Zegt die winkeljuf wilt u het meenemen? Waarop mijn collega weer reageert met een vrolijk nee hoor ik eet het zo wel op. Zegt die winkeljuf goh dan heeft u ook een flinke eetlust.
je hoeft toch niet een helemaal te nemen geleijkquote:Op maandag 14 maart 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet eerst even wachten tot meneer thuis is
Volgens mij is die slaburger afgeleid van slavink. Wat ik dan ook weer niet snap want bij een slavink zit ook geen sla.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb verse bladspinazie en gebakken aardappels en een slaburger(ik weet niet waarom dit zo heet... want er zit geen sla bij hoor
)
ik ben met zo'n 2 uur bij je!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kook vanavond pasta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |