Boehoe.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin en onmiddellijk kappen enige vorm van laster te verspreiden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Socioc graag eerlijk antwoorden
Maar heb jij ooit een vriendin gehad?
Vies hoeft niet per se over je lichaamsverzorging te gaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik verzorg mij zelf uitermate goed.
Lijkt me ook niks mis mee, je hebt de nummers in je mobiele telefoon er niet voor niets in staan.quote:[..]
Sowieso wel de hele tijd `met de mobiele telefoon´ bezig zijn tijdens de reis en medereizigers negeren.
Het kan ook allebei. Overdag praat je over andere dingen dan tijdens het uitgaan en het kan allebei heel leuk zijn. Nu ben ik zelf niet echt iemand die in de trein een gesprek aanknoopt, maar ik zou niet weten wat er mis mee is. We zijn toch van die sociale dieren?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet in de trein. Dat doe je tijdens het uitgaan.
Je scheert nu iedereen over dezelfde kam.quote:Het kan ook allebei. Overdag praat je over andere dingen dan tijdens het uitgaan en het kan allebei heel leuk zijn. Nu ben ik zelf niet echt iemand die in de trein een gesprek aanknoopt, maar ik zou niet weten wat er mis mee is. We zijn toch van die sociale dieren?
Leg uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Je scheert nu iedereen over dezelfde kam.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Ezio het volgende:
Socios zit nu in een hoekje te huilen terwijl hij 1 van zijn treintjes om hem heen laat rijden.
Pertinent niet waar, ik was gewoon even buiten de stad in.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Ezio het volgende:
Socios zit nu in een hoekje te huilen terwijl hij 1 van zijn treintjes om hem heen laat rijden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, ik was gewoon even buiten de stad in.
Hou jij dan op met trollen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Houd op met die spottelijke afbeeldingen. Pure onzin.
quote:
Ik ben niet stom, nee. Ik vind het stom dat mensen het stom vinden dat er in de trein gepraat kan worden.quote:
trollt het topicquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom gaat dit topic uberhaupt opeens over Socios?
Omdat hij een troll is en denkt dat niemand het door heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom gaat dit topic uberhaupt opeens over Socios?
quote:
Geenszins.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Ezio het volgende:
Omdat hij een troll is en denkt dat niemand het door heeft.
Facebook, Hyves en twitter. Zijn online sociale netwerken, maar meestal met vrienden/kennissen wordt gepraat. Diegene zijn wel degelijk online sociaal bezig.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Geenszins.
Ik heb gewoon mijn visie verkondigd en verder uitgekristalliseerd in deze post:
"Inderdaad. Het is belachelijk. Men duikt meteen in MP3-spelert, boek of laptop. Zo koud als wat. Ik praat wel met medereizigers in de trein. Beetje sociaal zeg, kom op. Niet zoals anderen via een mobiele telefoon op Facebook, Hyves en Twitter zitten, dat is niet sociaal ook al beweren ze `sociale netwerken´ te zijn."
Hier sta ik volledig achter.
Helemaal niet jullie willen die arme Socios weg pesten.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van allen, juist omdat het totaal niet sociaal is. Men kan geen 365 `vrienden´ hebben, dan zou men iedere dag van het jaar er één ontmoeten. Praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Facebook, Hyves en twitter. Zijn online sociale netwerken, maar meestal met vrienden/kennissen wordt gepraat. Diegene zijn wel degelijk online sociaal bezig.
Door het eens te zijn met een andere user? Schandalig inderdaad.quote:
Dan is hij nogal succesvol aangezien hij maar in een topic hoeft te verschijnen en het wordt gekaapt.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij overgehouden van je sociale interacties in de trein?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van allen, juist omdat het totaal niet sociaal is. Men kan geen 365 `vrienden´ hebben, dan zou men iedere dag van het jaar er één ontmoeten. Praktisch onmogelijk.
Vrienden ziet en spreekt men IRL, niet via een zogenaamde sociale netwerksite.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |