Maar het is wel een beetje raar, dat je sociaal contact zoekt in de trein...quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik neem gewoon heel casual plaats naast haar.
Nee, hoor. Maar ik ga echt niet over `het weer´ praten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Ezio het volgende:
Eigenlijk ga je dus alleen zitten, en ben je vervolgens te bang om een gesprek aan te knopen. Ik ken jouw soort.
Dat is juist niet raar. Op lange afstanden, in internationale treinen en in het buitenland is het juist heel gebruikelijk dat mensen met elkaar praten. Onbegrijpelijk dat men in veel treinen in Nederland krampachtig `hun mond houdt´.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Maar het is wel een beetje raar, dat je sociaal contact zoekt in de trein...
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat die mooie vrouw jou als één of andere vieze gast beschouwt.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat er één of andere `vieze gast´ naast mij komt zitten, stap ik altijd laat de trein in zodat ik zelf kan bepalen naast wie ik plaatsneem (een mooie vrouw dus).
Ik vind het niet gekker dan iemand die face-to-face zijn/haar mond bijna niet open durft te trekken en je vervolgens op gaat zoeken op hyves/facebook. Dan is een gezellig praatje in de trein toch een stuk beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Maar het is wel een beetje raar, dat je sociaal contact zoekt in de trein...
Niet iedereen heeft zin om te praten tijdens een treinreis, wat is daar onbegrijpelijk aan?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist niet raar. Op lange afstanden, in internationale treinen en in het buitenland is het juist heel gebruikelijk dat mensen met elkaar praten. Onbegrijpelijk dat men in veel treinen in Nederland krampachtig `hun mond houdt´.
Ik moest lachenquote:
Echt he. Socios die doet alsof ie moves heeft, laat me niet lachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Hij heeft ook echt zo'n hoofd.
Verhuis dan lekker naar het buitenland.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is juist niet raar. Op lange afstanden, in internationale treinen en in het buitenland is het juist heel gebruikelijk dat mensen met elkaar praten. Onbegrijpelijk dat men in veel treinen in Nederland krampachtig `hun mond houdt´.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt inderdaad wel over als iemand die alle fijne kneepjes van sociale interactie onder de knie heeft, elke fijne nuance van lichaamstaal begrijpt en conform de sociale regelgeving handelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik verzorg mij zelf uitermate goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat die mooie vrouw jou als één of andere vieze gast beschouwt.
Sowieso wel de hele tijd `met de mobiele telefoon´ bezig zijn tijdens de reis en medereizigers negeren.quote:Ik vind het niet gekker dan iemand die face-to-face zijn/haar mond bijna niet open durft te trekken en je vervolgens op gaat zoeken op hyves/facebook. Dan is een gezellig praatje in de trein toch een stuk beter.
Precies, als ik in de ochtend in de trein sta heb ik geen zin om met iemand te praten, als ik 's middags terug ga evenmin.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Nyce het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin om te praten tijdens een treinreis, wat is daar onbegrijpelijk aan?
Ja, maar toch niet in de trein. Dat doe je tijdens het uitgaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat die mooie vrouw jou als één of andere vieze gast beschouwt.
[..]
Ik vind het niet gekker dan iemand die face-to-face zijn/haar mond bijna niet open durft te trekken en je vervolgens op gaat zoeken op hyves/facebook. Dan is een gezellig praatje in de trein toch een stuk beter.
Dankjewel. Ook nog nooit gehad dat een vrouw niet gediend was van het gesprek. Vaak is zij ook de eerste die glimlacht als ik bij haar kom zitten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Je komt inderdaad wel over als iemand die alle fijne kneepjes van sociale interactie onder de knie heeft, elke fijne nuance van lichaamstaal begrijpt en conform de sociale regelgeving handelt.
Nee, echt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:44 schreef BaasD het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden ook een smartphone en het is zo handig. Ik zou niet meer zonder willen. Status doet mij niks. het is gewoon praktisch
Pics dan.quote:
Ze zou ook glimlachen als je het syndroom van Down had. Tegen gehandicapten durven mensen niet lullig te doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Dankjewel. Ook nog nooit gehad dat een vrouw niet gediend was van het gesprek. Vaak is zij ook de eerste die glimlacht als ik bij haar kom zitten.
Je zit naast een meisje en dan gaat ze in je ooghoek naar je glimlachen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Dankjewel. Ook nog nooit gehad dat een vrouw niet gediend was van het gesprek. Vaak is zij ook de eerste die glimlacht als ik bij haar kom zitten.
Neuh. Die heb ik vroeger wel in mijn Fobo gehad. Maar aangezien die op een walgelijke wijze misbruikt zijn, heb ik nu niet meer dan een `halve´ foto erin staan.quote:
Als we elkaar aankijken, ja. Maar zit ook weleens tegenover haar in een `vierzits´.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:57 schreef Nyce het volgende:
Je zit naast een meisje en dan gaat ze in je ooghoek naar je glimlachen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |