Dat is nou een goed voorbeeld van een omgeving waar `sociaal contact´ ongewenst is, ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dat hoor je te weten, op de wc ga je toch ook niet iemand storen?
Zo mooi... als een post van je direct een shot in de roos is.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het niet kunnen herkennen van sarcasme hoort bij z'n handicap, daar mag je 'm niet om uitlachen.
Geenszins het geval.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Ezio het volgende:
Zijn aantijgingen aan jouw adres raken een gevoelige snaar, mij dunkt dat er een kern van waarheid in schuilt.
Suck it up dan, en niet zo huilen.quote:
Boehoe.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin en onmiddellijk kappen enige vorm van laster te verspreiden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:07 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Socioc graag eerlijk antwoorden
Maar heb jij ooit een vriendin gehad?
Vies hoeft niet per se over je lichaamsverzorging te gaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik verzorg mij zelf uitermate goed.
Lijkt me ook niks mis mee, je hebt de nummers in je mobiele telefoon er niet voor niets in staan.quote:[..]
Sowieso wel de hele tijd `met de mobiele telefoon´ bezig zijn tijdens de reis en medereizigers negeren.
Het kan ook allebei. Overdag praat je over andere dingen dan tijdens het uitgaan en het kan allebei heel leuk zijn. Nu ben ik zelf niet echt iemand die in de trein een gesprek aanknoopt, maar ik zou niet weten wat er mis mee is. We zijn toch van die sociale dieren?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:54 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet in de trein. Dat doe je tijdens het uitgaan.
Je scheert nu iedereen over dezelfde kam.quote:Het kan ook allebei. Overdag praat je over andere dingen dan tijdens het uitgaan en het kan allebei heel leuk zijn. Nu ben ik zelf niet echt iemand die in de trein een gesprek aanknoopt, maar ik zou niet weten wat er mis mee is. We zijn toch van die sociale dieren?
Leg uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Je scheert nu iedereen over dezelfde kam.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Ezio het volgende:
Socios zit nu in een hoekje te huilen terwijl hij 1 van zijn treintjes om hem heen laat rijden.
Pertinent niet waar, ik was gewoon even buiten de stad in.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Ezio het volgende:
Socios zit nu in een hoekje te huilen terwijl hij 1 van zijn treintjes om hem heen laat rijden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, ik was gewoon even buiten de stad in.
Hou jij dan op met trollen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Houd op met die spottelijke afbeeldingen. Pure onzin.
quote:
Ik ben niet stom, nee. Ik vind het stom dat mensen het stom vinden dat er in de trein gepraat kan worden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |