trollt het topicquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom gaat dit topic uberhaupt opeens over Socios?
Omdat hij een troll is en denkt dat niemand het door heeft.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom gaat dit topic uberhaupt opeens over Socios?
quote:
Geenszins.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Ezio het volgende:
Omdat hij een troll is en denkt dat niemand het door heeft.
Facebook, Hyves en twitter. Zijn online sociale netwerken, maar meestal met vrienden/kennissen wordt gepraat. Diegene zijn wel degelijk online sociaal bezig.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Geenszins.
Ik heb gewoon mijn visie verkondigd en verder uitgekristalliseerd in deze post:
"Inderdaad. Het is belachelijk. Men duikt meteen in MP3-spelert, boek of laptop. Zo koud als wat. Ik praat wel met medereizigers in de trein. Beetje sociaal zeg, kom op. Niet zoals anderen via een mobiele telefoon op Facebook, Hyves en Twitter zitten, dat is niet sociaal ook al beweren ze `sociale netwerken´ te zijn."
Hier sta ik volledig achter.
Helemaal niet jullie willen die arme Socios weg pesten.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van allen, juist omdat het totaal niet sociaal is. Men kan geen 365 `vrienden´ hebben, dan zou men iedere dag van het jaar er één ontmoeten. Praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Facebook, Hyves en twitter. Zijn online sociale netwerken, maar meestal met vrienden/kennissen wordt gepraat. Diegene zijn wel degelijk online sociaal bezig.
Door het eens te zijn met een andere user? Schandalig inderdaad.quote:
Dan is hij nogal succesvol aangezien hij maar in een topic hoeft te verschijnen en het wordt gekaapt.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden heb jij overgehouden van je sociale interacties in de trein?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik gebruik geen van allen, juist omdat het totaal niet sociaal is. Men kan geen 365 `vrienden´ hebben, dan zou men iedere dag van het jaar er één ontmoeten. Praktisch onmogelijk.
Vrienden ziet en spreekt men IRL, niet via een zogenaamde sociale netwerksite.
Dat is nou eenmaal aangenaam om te doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Door het eens te zijn met een andere user? Schandalig inderdaad.
[..]
Dan is hij nogal succesvol aangezien hij maar in een topic hoeft te verschijnen en het wordt gekaapt.
Geen vrienden. Vrijwel louter contact met vrouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Hoeveel vrienden heb jij overgehouden van je sociale interacties in de trein?
Maar je hebt haar dus niet gegeven?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen vrienden. Vrijwel louter contact met vrouwen.
Meest recente voorbeeld dateert van afgelopen vrijdag.
Vrijwel lege coupé in de laatste trein van Zwolle naar Leeuwarden (Vertrek 00.59u, aankomst 02.02u). De hele reis samen met een vrouw half bezopen doorgebracht. Ontzettend gelachen en supergezellig. Heel wat anders dan dat we allebei in een hoekje van de coupé in `ons eentje´ voor ons uit zouden gaan staren.
Nòg niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Maar je hebt haar dus niet gegeven?
Hij zit in de friendzone.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Maar je hebt haar dus niet gegeven?
Wat niet wil zeggen dat hij haar niet kan geven.quote:
Dit moet je toch een beetje verduidelijken hoor. Wie was nou halfbezopen jij, die vrouw of allebei? En in het geval van de eerste of laatste optie: waarom zat je in je eentje halfbezopen in de trein?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen vrienden. Vrijwel louter contact met vrouwen.
Meest recente voorbeeld dateert van afgelopen vrijdag.
Vrijwel lege coupé in de laatste trein van Zwolle naar Leeuwarden (Vertrek 00.59u, aankomst 02.02u). De hele reis samen met een vrouw half bezopen doorgebracht. Ontzettend gelachen en supergezellig. Heel wat anders dan dat we allebei in een hoekje van de coupé in `ons eentje´ voor ons uit zouden gaan staren.
Als die chicks geil kijken, dan paal ik ze gewoon in de trein. En zeker als niemand erin zit!quote:
Allebei aangeschoten bij vertrek (zij na feestje ergens en ik na maaltijd met paar biertjes in restauratiewagen ICE). Tijdens de reis samen nog wat gedronken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Dit moet je toch een beetje verduidelijken hoor. Wie was nou halfbezopen jij, die vrouw of allebei? En in het geval van de eerste of laatste optie: waarom zat je in je eentje halfbezopen in de trein?
Yeah right.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Als die chicks geil kijken, dan paal ik ze gewoon in de trein. En zeker als niemand erin zit!
Uiteraard.quote:Maar was ze lekker?
Godverdomme wat ben jij ergquote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Yeah right.Ik neuk haar heus nog wel, maar niet in een trein.
[..]
Uiteraard.
Drommels, wat ben jij ergquote:
Oke dan is het goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Allebei aangeschoten bij vertrek (zij na feestje ergens en ik na maaltijd met paar biertjes in restauratiewagen ICE). Tijdens de reis samen nog wat gedronken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |