HLN komt niet al te serieus over helaas...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
HLN is toch zo'n beetje de telegraaf van belgie? Ik durf dat nieuwsbericht niet serieus te nemen.
Ik wacht wel op een bericht van reuters of van IAEA
Die zijn van google earth gepakt. Ergens hier eerder vandaag was ook al een linkje.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:14 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Satellietbeelden van voor en na de ramp
Ja dusquote:Op zondag 13 maart 2011 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Die zijn van google earth gepakt. Ergens hier eerder vandaag was ook al een linkje.
Dat laatste hoeft niet zo te zijn. flora en fauna doen het extreem goed nu in en rond Chernobyl. Je moet alleen niet door de struiken en bossen gaan banjeren want die slaan alle straling op.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Omdat de boel naar beneden zakt wanneer het smelt.
Daardoor koelt het wel snel af, en doorgaans stopt het na enkele meters.
Je hebt dan wel erg vervuilde grond + omgeving. De straling die erbij vrij komt is ook immens. Het hele gebied kan je dan eeuwen niet meer betreden. Grondwater is niet meer te drinken. Dieren en planten zullen er voorlopig niet meer groeien, etc.. etc..
Melding gemaakt van doodsverwensing!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Had een abortusarts maar wraak genomen op je moeder, mafkees.
Wees er maar trots op jongenquote:
Dat is toch pas sinds de laatste jaren zo? In het begin zag je alleen maar dode en misvormde dieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat laatste hoeft niet zo te zijn. flora en fauna doen het extreem goed nu in en rond Chernobyl. Je moet alleen niet door de struiken en bossen gaan banjeren want die slaan alle straling op.
Het is er werkelijk waar gewoon geweldig! Alleen mag je er maar zo veel uur per jaar komen voordat er sprake is van directe schade en verhoogde risico's op allerlei enge ziektes. Oh, en je moet er niet graven aangezien er vlak onder de oppervlakte nog grote hoeveelheden erg radioactief materiaal zitten.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet zo te zijn. flora en fauna doen het extreem goed nu in en rond Chernobyl. Je moet alleen niet door de struiken en bossen gaan banjeren want die slaan alle straling op.
(sterker nog, er worden zeldzame planten en dieren gevonden die buiten het gebied niet worden aangetroffen. Maar dit komt ook omdat de mens compleet afwezig is. De postieve effecten daarvan zijn groter dan de negatieve effecten van de straling.)
Niet heel vreemd, gezien je eigen post over de zogenaamde wraak van de walvissen. Alsof alle Japanners daar hun deel in hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Melding gemaakt van doodsverwensing!
Er worden nog steeds relatief veel afwijkingen gevonden in de flora en fauna daar.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat is toch pas sinds de laatste jaren zo? In het begin zag je alleen maar dode en misvormde dieren.
Nu was ik nog iets te jong om dit allemaal actief mee te maken, maar wat ik er zo van gelezen heb was het de eerste jaren geen beste leefomgeving voor dieren.
quote:TEPCO meldt dat bij de Fukushima Daiichi centrale de zeewaterinjectie bij reactor 1 afgerond is, verder is er over die reactor geen nieuws. Over reactor 2 meldt TEPCO geen nieuwe informatie. Bij reactor nummer 3 ziet het er niet goed uit. Er is zeewater in de reactor gepompt, maar de gemeten stralingswaarde stijgt nog. Doordat het water in de reactor lange tijd heel laag heeft gestaan, kan de energiemaatschappij een ontploffing zoals zaterdag bij reactor 1 niet uitsluiten. Ze zeggen alles te doen om dit te voorkomen.
Over de situatie bij de Onagawa kerncentrale is geen nieuws bekend. Bij de kerncentrale Tokai 2 bij Ibaraki blijken er twee van de drie back-upgeneratoren dienst te weigeren. Vooralsnog werkt de laatste nog, waardoor de koeling voorlopig door kan gaan.
Eerder wraak van hun eigen achterlijkheid dat ze die dingen daar überhaupt bouwenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef M1stral het volgende:
[..]
Niet heel vreemd, gezien je eigen post over de zogenaamde wraak van de walvissen. Alsof alle Japanners daar hun deel in hebben.
Ik denk dat we blij mogen zijn, dat er zoveel op kernenergie draait daar. Ik wil niet weten hoe hoog de olieprijs zou zijn, als dat grotendeels oliecentrales waren. Japan heeft zelf zo goed als geen natuurlijke energiebronnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is er werkelijk waar gewoon geweldig! Alleen mag je er maar zo veel uur per jaar komen voordat er sprake is van directe schade en verhoogde risico's op allerlei enge ziektes. Oh, en je moet er niet graven aangezien er vlak onder de oppervlakte nog grote hoeveelheden erg radioactief materiaal zitten.
Ik hoop écht dat Japan dit bespaart blijft.
Al is het natuurlijk wel eigen schuld dikke bult, moet je maar geen kerncentrales bouwen in een land waar nogal eens een beving is....
Ja want ze hebben ook zoveel alternatieve mogelijkheden zonder welke grondstof dan ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al is het natuurlijk wel eigen schuld dikke bult, moet je maar geen kerncentrales bouwen in een land waar nogal eens een beving is....
Daarom is dit zo kut. Slechte pers voor de kernenergielobby, dit.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn, dat er zoveel op kernenergie draait daar. Ik wil niet weten hoe hoog de olieprijs zou zijn, als dat grotendeels oliecentrales waren. Japan heeft zelf zo goed als geen natuurlijke energiebronnen.
Dan stoken ze maar walvisblubber.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn, dat er zoveel op kernenergie draait daar. Ik wil niet weten hoe hoog de olieprijs zou zijn, als dat grotendeels oliecentrales waren. Japan heeft zelf zo goed als geen natuurlijke energiebronnen.
Op het journaal werd net bevestigd dat het bij Onagawa vals alarm was. De wind had de radioactieve straling al die kant op gestuurd, waardoor daar het stralingsniveau omhoog ging.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Over de situatie bij de Onagawa kerncentrale is geen nieuws bekend.
[..]
Waanzinnig eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar dit komt ook omdat de mens compleet afwezig is. De postieve effecten daarvan zijn groter dan de negatieve effecten van de straling.)
Viel me ook al op idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Die journaalknuppels hebben de plaatjes verkeerd: ze wijzen de verkeerde reactors aan.
Hm, dat vind ik nou ook niet zo'n prettige conclusie. Ze maten een drie keer zo hoge radioactiviteit bij Onagawa; dan moet er aardig wat die kant zijn opgewaaid...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef MTL het volgende:
[..]
Op het journaal werd net bevestigd dat het bij Onagawa vals alarm was. De wind had de radioactieve straling al die kant op gestuurd, waardoor daar het stralingsniveau omhoog ging.
Tsja maar Nederland heeft ook een kerncentrale. Een dikke beving bij ijsland en er komt een vloedgolf zo op ons afgerold.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is er werkelijk waar gewoon geweldig! Alleen mag je er maar zo veel uur per jaar komen voordat er sprake is van directe schade en verhoogde risico's op allerlei enge ziektes. Oh, en je moet er niet graven aangezien er vlak onder de oppervlakte nog grote hoeveelheden erg radioactief materiaal zitten.
Ik hoop écht dat Japan dit bespaart blijft.
Inderdaad, dan moet er toch al heul wat vrijgekomen zijn bij de fukushima reactoren... Niet te best....quote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik nou ook niet zo'n prettige conclusie. Ze maten een drie keer zo hoge radioactiviteit bij Onagawa; dan moet er aardig wat die kant zijn opgewaaid...
Ligt Engeland dan niet een beetje in de weg?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja maar Nederland heeft ook een kerncentrale. Een dikke beving bij ijsland en er komt een vloedgolf zo op ons afgerold.
Oh, dat is inderdaad niet al te bestquote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Hm, dat vind ik nou ook niet zo'n prettige conclusie. Ze maten een drie keer zo hoge radioactiviteit bij Onagawa; dan moet er aardig wat die kant zijn opgewaaid...
Deze conclusie zegt best veel over onsquote:Op zondag 13 maart 2011 20:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
(sterker nog, er worden zeldzame planten en dieren gevonden die buiten het gebied niet worden aangetroffen. Maar dit komt ook omdat de mens compleet afwezig is. De postieve effecten daarvan zijn groter dan de negatieve effecten van de straling.)
Een reactie op dit gezwets. Duizenden mensen dood en dan beetje suffe grapjes in NWS maken:quote:Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef Document1 het volgende:
Wat is dit nou weer voor opmerking? Beetje dicht bij een dooddcerwensing als je het mij vraagt.
quote:De walvissen nemen wraak!
Ah, je eigen opmerking over wraak van walwissen waardoor gelukkig duizenden Japanners dood zijn was wel toepasselijkquote:
Dit is alles behalve een grapje, ik breng het nu inderdaad heel luchtig maar Japanners gaan over het algemeen zeer respectloos met de natuur om. Zie bv ookquote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Een reactie op dit gezwets. Duizenden mensen dood en dan beetje suffe grapjes in NWS maken:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:41 schreef amsoor het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Template:Japan_nuke_plant_map2
Laatste dat ik erover weet is dat ze er zeewater in aan het pompen zijn, maar dat de temperatuur nog steeds oploopt. Ze houden daarom weer rekening met een explosie.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:58 schreef vergezocht het volgende:
waarom staat er niks over nucleaire reactor # 3?
de wraak van de walvissen (quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dit is alles behalve een grapje, ik breng het nu inderdaad heel luchtig maar Japanners gaan over het algemeen zeer respectloos met de natuur om. Zie bv ook
Japanse walvisjagers gebruiken militaire wapens
Japanse vissers slachten 23.000 dolfijnen
En de reacties in die topics waren ook niet van de poes zoals 'geweldig entertainment' en dat wordt dan gewoon gedoogd, maar als je nu in deze payback topics iets kwaads zegt over de jappen mag het ineens niet meer? Beetje hypocriet...
Van mij mag je, maar ga dan niet verontwaardigd janken als iemand op je reageert... En een doodverwensing rapporteren, alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Microtubuli het volgende:
Maar als je nu in deze payback topics iets kwaads zegt over de jappen mag het ineens niet meer? Beetje hypocriet...
Juist erg slim om dit aan de kust te doen. Aanvoer van water is hier het beste, zo ook de aanvoer van afval en brandstof.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef vergezocht het volgende:
Heel erg verstandig lijkt me. Voor een land dat altijd goed voorbereid zat
Alsof het de schuld is van alle omgekomen Japanners dat er op walvissen en dolfijnen word gejaagd. Alsof er alleen maar Japanners zijn omgekomen bij deze ramp.. Zo'n opmerking kun je gewoon niet maken.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Dit is alles behalve een grapje, ik breng het nu inderdaad heel luchtig maar Japanners gaan over het algemeen zeer respectloos met de natuur om. Zie bv ook
Japanse walvisjagers gebruiken militaire wapens
Japanse vissers slachten 23.000 dolfijnen
En de reacties in die topics waren ook niet van de poes zoals 'geweldig entertainment' en dat wordt dan gewoon gedoogd, maar als je nu in deze payback topics iets kwaads zegt over de jappen mag het ineens niet meer? Beetje hypocriet...
Tja, heel verrassend is dat natuurlijk niet. Kerncentrales zijn in feite ontzettend inefficient. Ongeveer 1/4 van het opgewekte thermische vermogen wordt omgezet in electriciteit. De rest wordt (moet!) gedumpt worden. De meeste reactoren vindt je dan ook langs de grote wateren en aan rivieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:02 schreef vergezocht het volgende:
Al hun kerncentrales liggen zo te zien aan de kustVoor een land dat op een actieve breuklijn zit hebben ze er ook nog 12 centrales zo ongeveer waarvan alles op de kust
Heel erg verstandig lijkt me. Voor een land dat altijd goed voorbereid zat
Ja das heel erg verantwoordelijk zeg, al je levensgevaaarlijke nucleaire afval lekker laten overwaaien naar een buurland.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Juist erg slim om dit aan de kust te doen. Aanvoer van water is hier het beste, zo ook de aanvoer van afval en brandstof.
Bij een eventuele ramp heb je de kans dat alles naar zee waait. Ook is het te evacueren gebied een stuk kleiner dan wanneer het midden in het land zou staan.
Japan ligt in zee. 't Is niet alsof het uitmaakt voor buurlanden als ze in het "binnenland" staan.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja das heel erg verantwoordelijk zeg, al je levensgevaaarlijke nucleaire afval lekker laten overwaaien naar een buurland.
Normaal gesproken heb je geen afval dat wegwaaitquote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef vergezocht het volgende:
Ja das heel erg verantwoordelijk zeg, al je levensgevaaarlijke nucleaire afval lekker laten overwaaien naar een buurland.
Ik ben benieuwd wat jij dan terug krijgt voor deze post.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
Karma is a bitch! Krijgen ze terug van Pearl Harbor!
....?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
Een ijsje met spikkels van Budha!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat jij dan terug krijgt voor deze post.
word moet hier met -dt, en alsof het de walvissen ook maar iets boeit dat er wellicht enkele onschuldigen slachtoffers vallen, zij hebben gewoon een bittere haat tegen dit land en geef ze eens ongelijk, en nu back ontopicquote:Op zondag 13 maart 2011 21:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Alsof het de schuld is van alle omgekomen Japanners dat er op walvissen en dolfijnen word gejaagd. Alsof er alleen maar Japanners zijn omgekomen bij deze ramp.. Zo'n opmerking kun je gewoon niet maken.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
Wat is dit?quote:
Misschien doen ze dat uit poliiteke overwegingen? Om te gaan dreigen met die kerncentrale mocht de relatie sterk achteruitgaan of zo?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Japan ligt in zee. 't Is niet alsof het uitmaakt voor buurlanden als ze in het "binnenland" staan.
FYI: elk land bouwt z'n nuke-plants op de grens: Duitsland heeft ze op grens staan, Frankrijk, Belgie, enz. Alleen al aan protesten hoef je je dan van de helft niets aan te trekken
Ik las juist dat het Kanaal ervoor kan zorgen dat die golf extra opgehoogd wordtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ligt Engeland dan niet een beetje in de weg?
[..]
Oh, dat is inderdaad niet al te best![]()
Idd! Hopelijk komt er me toch een mega Tsunami die heel Nederland wegvaagt als wraak voor wat we met de slavernij hebben gedaan. Das nog een tikkeltje erger dan Pearl Harbor.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
Dan wordt het heel snel heel gevaarlijk ja. In feite is er niet zoiets als een ongevaarlijke dosis straling voor een mens.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En ik las ook dat pas bij 1000 keer de normale straling het pas gevaarlijk wordt voor een mens
Je had die reacties moeten zien op Facebook... Dan snapte je de troll wel..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* minder dan 0.5 Gy: Geen externe symptomen. Het risico op kanker kan toenemen en er kan een tijdelijke verlaging van het aantal witte bloedcellen optreden.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik las juist dat het Kanaal ervoor kan zorgen dat die golf extra opgehoogd wordt
En ik las ook dat pas bij 1000 keer de normale straling het pas gevaarlijk wordt voor een mens
Wat gaat de natuur de duitsers dan aandoen?quote:Idd! Hopelijk komt er me toch een mega Tsunami die heel Nederland wegvaagt als wraak voor wat we met de slavernij hebben gedaan. Das nog een tikkeltje erger dan Pearl Harbor.
stel dat ze elke nucleare energiecentrale vervangen door 2-3 (geen idee wat redelijk is?)quote:Op zondag 13 maart 2011 20:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja want ze hebben ook zoveel alternatieve mogelijkheden zonder welke grondstof dan ook.
Olie en kolen centrales zorgen wereldwijd voor nog veel meer vervuiling en doden.
En ik vraag me af wat voor kwaads Nieuw Zeeland in het verleden uitgehaald zou hebben om dat lot van hun verdiend te hebben. Onder die redenering.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
* minder dan 0.5 Gy: Geen externe symptomen. Het risico op kanker kan toenemen en er kan een tijdelijke verlaging van het aantal witte bloedcellen optreden.
* 0.5-1 Gy: Hoofdpijn en wellicht tijdelijke steriliteit bij mannen. Verhoogde kans op infecties.
* 1-2 Gy: Milde stralingsziekte. Hoofdpijn, misselijkheid en braken treden na enkele uren op en houden enkele uren tot een dag aan. Na een latente fase van rond de 2 weken vermoeidheid en algeheel gevoel van malaise. Infecties kunnen optreden. Mannen worden meestal tijdelijk steriel, en bij zwangere vrouwen kan een miskraam optreden. Na 30 dagen is 10% van de slachtoffers overleden.
* 2-3 Gy: Matige stralingsziekte. Hoofdpijn, misselijkheid en braken treden op na ongeveer 1 tot 6 uur, en houden 1 tot 2 dagen aan. Na een latente fase van 7-14 dagen ontstaan vermoeidheid, malaise en er is een grote kans op haaruitval. Het aantal witte bloedcellen neemt zeer sterk af waardoor het risico op infectie zeer groot wordt. Permanente vrouwelijke steriliteit is mogelijk. Herstel kan enkele maanden duren. Na 30 dagen is gemiddeld 35% van de slachtoffers overleden.
* 3-4 Gy: Ernstige stralingsziekte. Het ziekteverloop is gelijk aan matige stralingsziekte, maar na de latente fase treden eveneens mond-, huid- en nierbloedingen op. Na 30 dagen is 50% van de slachtoffers overleden.
* 4-6 Gy: Acute stralingsziekte. Symptomen beginnen na 30 minuten tot 2 uur en houden rond de 2 dagen aan. Na de latente fase van 7-14 dagen ontstaan dezelfde symptomen als bij ernstige stralingsziekte, maar in ernstiger mate. Permanente vrouwelijke steriliteit is waarschijnlijk. Herstel duurt enkele maanden tot een jaar. Na 30 dagen overlijdt 60% van de gevallen. De mortaliteit neemt bij toenemende dosis toe tot 90% bij 6 Gy.
* 6-10 Gy: Acute stralingsziekte. Symptomen beginnen na 30 minuten tot 2 uur en houden rond de 2 dagen aan. Het beenmerg wordt volledig vernietigd. Na de latente fase sterft het slachtoffer aan interne bloedingen of infecties. De mortaliteit na 14 dagen bedraagt bijna 100%. Slechts een beenmergtransplantatie kan het slachtoffer redden.
* 10-50 Gy: Acute stralingsziekte. Na 5 tot 30 minuten treden moeheid en misselijkheid op, veroorzaakt door directe activatie van chemische receptoren. Hierna treedt een latente fase van enkele dagen op waarin de patiënt zich beter voelt maar ten dode is opgeschreven. In het Engels spreekt men van een 'walking ghost' (lopende geest). Daarna krijgt het slachtoffer waterige diarree en interne bloedingen door het afsterven van de cellen in het spijsverteringsstelsel. Dit leidt tot een verstoring van de elektrolytenbalans, wat leidt tot deliria, coma en de dood. De dood is onvermijdelijk: na 7 dagen bedraagt het sterftecijfer 100%. De enige behandeling die gegeven kan worden is palliatieve zorg.
* meer dan 50 Gy: Hogere stralingsdoses zijn in staat iemand (bijna) onmiddellijk te doden. Neutronenbommen zijn ontworpen om een tankbemanning vanaf 690 meter een dosis van 80 Gy toe te dienen en hen hiermee direct buiten gevecht te stellen.
bron
Om even aan te geven wat straling met je kan doen.
[..]
Wat gaat de natuur de duitsers dan aandoen?
Precies.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:25 schreef mschol het volgende:
[..]
stel dat ze elke nucleare energiecentrale vervangen door 2-3 (geen idee wat redelijk is?)
kolen en of oliecentrales..
ze lopen in grotere steden nu al met mondkapjes vanwege de smog... dat wordt rampzalig dan...
heb jij het meegemaakt pearl harbor?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
Moet je na gaan wat de VS nog terugkrijgen zal vanwege Hiroshima en Nagasaki.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef krullendoos het volgende:
[..]
heb jij het meegemaakt pearl harbor?
doe eens normaal![]()
je bent er dus zo een van,WRAAK
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je had die reacties moeten zien op Facebook... Dan snapte je de troll wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vader heeft in WO II als krijgsgevangene in een jappenkamp gezeten en is er verschillende keren gemarteld.
Maar nee ik snap het echt niet hoor, da's lang geleden en dat waren andere mensen. Zo'n ramp als zich nu in Japan voltrokken heeft en de nasleep daarvan dat gun je toch niemand ?Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
En je punt is?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef vergezocht het volgende:
Voordat dit, was volgens mij Japan net zo rijk als Nederland zo niet rijker.
Al geloof je in een wraakgezinde God, dan nog waren ze in de ogen van die God voldoende afgestrafd door de 2 atoombommen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Mijn vader heeft in WO II als krijgsgevangene in een jappenkamp gezeten en is er verschillende keren gemarteld.
Maar nee ik snap het echt niet hoor, da's lang geleden en dat waren andere mensen. Zo'n ramp als zich nu in Japan voltrokken heeft en de nasleep daarvan die gun je toch niemand ?
japan scheen helemaal niet rijk te zijn, wel goede economie, maar schatkist zo goed als leeg..quote:Op zondag 13 maart 2011 21:31 schreef vergezocht het volgende:
Voordat dit, was volgens mij Japan net zo rijk als Nederland zo niet rijker.
Mijn punt is dat ze heel erg veel herbouwen te doen zullen hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
En je punt is?
't is geen derdewereldland ofzo.
3e economie ter wereld
*trollquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
japan scheen helemaal niet rijk te zijn, wel goede economie, maar schatkist zo goed als leeg..
Wat stel je je hierbij voor? Dat Frankrijk Belgie een hak wil zetten door een van z'n eigen kerncentrales te laten ontploffen?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat uit poliiteke overwegingen? Om te gaan dreigen met die kerncentrale mocht de relatie sterk achteruitgaan of zo?
Jammer dat jij niet op vakantie bent daar.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef klaasdj het volgende:
Niet echt:quote:
Klopt, volgens mij hebben ze daar heel veel geld uitgegeven om de crisis goed door te komen, en zijn ze nu redelijk blut.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef mschol het volgende:
japan scheen helemaal niet rijk te zijn, wel goede economie, maar schatkist zo goed als leeg..
Mooi stuk inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 21:35 schreef -0- het volgende:
Interessant stuk:
http://morgsatlarge.wordp(...)ns-nuclear-reactors/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |