Achtste trainer die dit seizoen zijn opdracht niet mag/wil afmaken. Lijkt net Brazilië...quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:01 schreef Trystar het volgende:
[..]
Inderdaad:
Schalke stuurt trainer Magath per direct de laan uit
Hoezo? Hij blijft toch gewoon tot het eind van het seizoen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:14 schreef Confetti het volgende:
Erop of eronder voor Van Gaal vandaag.
Ik word hier zo moe van.quote:Uitvallen Robben brengt rentree bij Oranje in gevaar
19/03/2011 16:16
De dubbele confrontatie met Hongarije gaat mogelijk voorbij aan Arjen Robben. De Oranje-international van Bayern München haakte tegen SC Freiburg al binnen een half uur af.
Robben haalde dinsdag al niet het einde van de Champions League-wedstrijd tegen Internazionale. Een blessure noopte de aanvaller na 68 minuten naar de kant te gaan en zag vanaf de zijlijn hoe zijn ploeg in de slotfase alsnog ten onder ging (2-3).
Trainer Louis van Gaal achtte Robben voldoende hersteld voor een basisplaats tegen SC Freiburg. Maar de international verdween al binnen een half uur naar de kleedkamer. De vroege wissel doet vermoeden dat hij de uitnodiging voor Oranje moet afwijzen.
Nederland speelt op 25 en 29 maart tegen Hongarije in de kwalificatiereeks voor het EK in 2012. Voor Robben zou het zijn eerste optreden in Oranje worden sinds het WK.
quote:Bayern hakt de knoop door: Heynckes volgt Van Gaal op
Wat al geen verrassing meer mag heten, is nu officieel: Jupp Heynckes is met ingang van 1 juli de nieuwe hoofdtrainer van Bayern München. De Duitser wordt daarmee de opvolger van Louis van Gaal, die al eerder aankondigde bezig te zijn aan zijn laatste seizoen in Zuid-Duitsland. Heynckes tekent een contract voor twee jaar.
Dit heeft der Rekordmeister via de officiële website bekendgemaakt. Voorzitter Karl-Heinz Rummenigge was tevreden met de aanstelling van de oefenmeester, die Bayern al twee keer eerder onder zijn hoede had. "Jupp Heynckes was onze droomkandidaat. We zijn er zeer gelukkig mee dat we met hem een tweejarige verbintenis overeengekomen zijn."
"Ik ben ervan overtuigd dat we met Jupp Heynckes een succesvolle samenwerking zullen hebben", vervolgt Rummenigge. De trainer, momenteel nog in dienst van Bayer Leverkusen, was zelf ook enthousiast. "Afgezien van mijn goede relatie met de beleidsbepalers bij Bayern ben ik altijd onder de indruk geweest van de professionele wijze waarop deze club geleid wordt", aldus Heynckes.
Da's zonde van het bier dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Wedstrijd gestaakt, glas bier gegooid op de nek van de grensrechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waren die rode kaarten terecht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
St. Pauli inmiddels nog maar met 9 man.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Wat een beroerde wedstrijd speelde Bayern weer.
6quote:
Is ook deels gebaseerd op de fan-opstand tégen een mogelijke aankoop van Manuel Neuer als doelman...quote:Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef rubje het volgende:
[..]
zag je de gezichten van voornamelijk Hoeness weer op de tribune tijden en na afloop vd wedstrijd?
alsof het onweerde binnen in
![]()
En omdat Bayern de uitstel van betaling van 1860 Muchen heeft toegestaan. De fans van Bayern zien liever die club verdwijnen aangezien Bayern al erg vaak die club heeft geholpen maar ze ondankbaar blijven.quote:Op maandag 4 april 2011 15:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Is ook deels gebaseerd op de fan-opstand tégen een mogelijke aankoop van Manuel Neuer als doelman...
Er hingen weer volop op Hoeness persoonlijk gerichte 'Koan Neuer'-spreuken.
die geldt voor de Bayern-fans tezeer als 'Schalke-ultra' en lijkt domweg niet geaccepteerd te gaan worden door de Bayern-aanhang en ik betwijfel ook zeer of ze hem nu van de zomer kopen, hoezeer hij verder ook dé wens-doelman voor Bayern zou zijn.
Wat deed ie? Heb het net gemist...quote:
Als een idioot schaduwboxen en naar de cornervlag rennen. In de dierentuin van Antwerpen zou die een spuitje hebben gekregen volgens Gijp.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Wat deed ie? Heb het net gemist...
Hij en Ribéry verlaten München als deze geen Champions League speelt...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
Zou Robben nog gelukkig zijn in Muenchen? Ik zou hem wel graag zien terugkeren naar Engeland.
Ja, helaas voor hen staan ze momenteel 4de.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:29 schreef Morendo het volgende:
Een derde plek is toch voldoende voor de voorrondes?
Die gozer is altijd zo theatraal als watquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:51 schreef Steffie het volgende:
[..]
Als een idioot schaduwboxen en naar de cornervlag rennen. In de dierentuin van Antwerpen zou die een spuitje hebben gekregen volgens Gijp.
Jonker neemt het overquote:Op zondag 10 april 2011 10:00 schreef Pino112 het volgende:
Van Gaal.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)tslagen-door-bayern/
Leverkusen heeft gewonnen. Kon het al niet geloven.quote:Op zondag 10 april 2011 19:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag zijn er 9 doelpunten gevallen:
BMG - Köln 5-1
Leverkusen - St. Pauli 1-2
Het stond wel eerst 0-1.quote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Leverkusen heeft gewonnen. Kon het al niet geloven.
Klopt, slip of the keyboard.quote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Leverkusen heeft gewonnen. Kon het al niet geloven.
Dat zegt de kop. De tekst niet echt.quote:Op zondag 10 april 2011 21:01 schreef Morendo het volgende:
Nu zegt Beckenbauer in Bild weer dat Van Gaal veel eerder ontslagen had moeten worden. Lekkere club hoor.
http://www.bild.de/sport/(...)t-17354824.bild.html
quote:Offenbar hat es ihm an Kommunikationsfähigkeit gemangelt. Der Torwart-Wechsel war nicht van Gaals einziger Fehler. Auch in der Einkaufspolitik oder besser: Nicht-Einkaufspolitik agierte er unglücklich.
Ik vind eigenlijk dat een trainer over de opstelling mag gaan en hoogstens wat inspraak krijgt in het aankoopbeleid. En als de club Neuer wil kopen, dan kopen ze Neuer.quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Morendo het volgende:
Ja, dat klopt. Hier heeft Der Kaiser overigens wel een punt:
[..]
Met die instelling maak je inderdaad een club kapot, met onder andere Ajax als goed voorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat een trainer over de opstelling mag gaan en hoogstens wat inspraak krijgt in het aankoopbeleid. En als de club Neuer wil kopen, dan kopen ze Neuer.
Wat dacht je van puppyregelingen? Spelers die hun trainer naar elke club volgen...quote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die instelling maak je inderdaad een club kapot, met onder andere Ajax als goed voorbeeld.
Ik ben zo scheef als wat en las het om een onverklaarbare reden verkeerd omquote:Op maandag 11 april 2011 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van puppyregelingen? Spelers die hun trainer naar elke club volgen...
Wordt moeilijk voor MG helaas...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Mainz-Mönchengladbach 1-0.
BMG kan alleen maar hopen dat niet iedereen punten pakt...
Hoezo? Krijgt Bayern 25 punten in mindering?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef debeterebob het volgende:
Het kan maar zo dat de kampioen dr uitvliegt...
Kut, tis al weer 2 jaar geleden dat FC Volkswagen kampioen werd,,,quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoezo? Krijgt Bayern 25 punten in mindering?
5 punten boven de streep vind ik nu niet veilig genoeg. Laten ze vanavond alvast winnen, dan zijn ze een stap dichterbij lijfsbehoud...quote:
Goed he!quote:
Scorebordjournalistiek...quote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef bascross het volgende:
4-0 man. Hoezo was hij niet coach vanaf dag 1? Dan wonnen ze de Champions League.
Dus Bayern speelt veel beter met dezelfde spelers onder Jonker..of beter gezegd zonder Van Gaalquote:Op zondag 17 april 2011 16:22 schreef RM-rf het volgende:
4-0 : weer eens een Hattrick van Gomez.
aan jonker zal verder niet zoveel liggen, Gomez deed dat ook regelmatig onder Van Gaal en volgens mij speelt eigenlijk het normale gaal-team ... o nee, Klose speelt, dat is idd wél een behoorlijke breuk, maa dat kan eraan liggen dat Robben er niet bij is, wegens schorsing, en ribery was volgens mij niet helmaal fit.
Het was op kanaal 1 totdat Arsenal - Liverpool begon.quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is het niet op Sport 1 kan ik het eindelijk eens zien omdat het gratis is is het er niet. Zetten het expres op een ver kanaal ofzo.
Volgende week misschien kampioen dus.quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Kevin Großkreutz scoort de 3-0, het gat gaat vrijwel zeker naar 8 punten.
Dat weet ik nog niet.quote:
Als Leverkusen punten laat liggen en Dortmund niet, dan zijn ze kampioenquote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Leverkusen en Dortmund ontlopen elkaar niet, maar Leverkusen is net iets effectiever...
Toch wel: Als Leverkusen de volgende speelronde onderuit gaat, is Dortmund bij een zege onbereikbaar...quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als Leverkusen punten laat liggen en Dortmund niet, dan zijn ze kampioen. Het is theoretisch gewoon mogelijk dus.
Edit; oh nee, niet. Nog vier wedstrijden, ik dacht 3.
Ohja, idd. Ik had het wel goedquote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch wel: Als Leverkusen de volgende speelronde onderuit gaat, is Dortmund bij een zege onbereikbaar...
okequote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag werd Freiburg-Hannover gespeeld. De gasten uit Nedersaksen wonnen verdiend met 3-1 en zijn voor minstens twee dagen derde.
Morgen wordt niet gespeeld vanwege Goede Vrijdag.
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeten dit soort posts nou echt?.
OT: Bedankt voor de informatie dan maar Ofyles.
Weg met Jonker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:19 schreef chufi het volgende:
bayern maakt net voor tijd 1-1 gelijk tegen Frankfurt
En niet vergeten... AERTS!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Het is wel leuk dat Hertha terug is in de Bundesliga. Prachtige stadion en overtuigend gepresteerd het hele seizoen.
En gewoon voor 75.000 toeschouwers spelen in de tweede divisie hequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgend seizoen is er weer Bundesliga-voetbal in de hoofdstad mogelijk: Hertha BSC versloeg MSV Duisburg met 1-0 en is onbereikbaar voor de nummer drie.
Je bedoeld 1-0.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
UPDATE: Köln-Leverkusen 0-1, Milivoje Novakovic.
Ah, 'durchfall'?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:08 schreef wolfrolf het volgende:
Jonker lekker bezig
Robben aan de schijterij lees ik?
quote:Kleedkamerrel tussen Ribéry en zelfzuchtige Robben
03/05/2011 09:51
Dat de spanning hoog oploopt bij Bayern München, werd zaterdag na afloop weer eens bevestigd. Franck Ribéry stond op het veld én in de kleedkamer lijnrecht tegenover Arjen Robben.
Ondanks de afgetekende 4-1 overwinning op Schalke 04 was Ribéry niet te spreken over zijn teamgenoot Robben. Nog op het veld ging hij verhaal halen bij de Oranje-international, die in de ogen van de Franse aanvaller te veel op eigen succes uit was.
Nadat Robben kort voor het laatste fluitsignaal Ribéry weer niet zag staan, was de maat vol. Bastian Schweinsteiger onderhield zich nog met de oud-PSV'er, die in de kleedkamer weer de volle laag kreeg van zijn Franse collega.
'We zijn een team en spelen niet alleen met Robben', zou Ribéry volgens TZ hebben gezegd. Met de reactie 'oké' was de discussie allerminst beëindigd. 'Niets oké! Je zegt oké, maar je doet niets. We geven jou toch ook de bal. Schijt aan je oké', zou de Fransman Robben hebben toegebeten.
Ribéry was er klaar mee en vertrok snel uit de Allianz Arena. De verzoening vond een dag na de wedstrijd plaats tijdens de uitlooptraining. Met een handdruk en een kort onderhoud werd de ruzie beslecht. Samen willen ze Bayern naar minimaal de derde plaats leiden en zodoende kwalificatie bewerkstelligen voor de voorronde van de Champions League.
Mike Hanke heeft net de 1-0 gescoord. Freiburg speelt al geruime tijd met 10.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:41 schreef Ayreon84 het volgende:
Gladbach moet vandaag eigenlijk even winnen. Hun concurrenten staan allen op achterstand.
Ik weet niet wat er in Sankt Pauli wordt gespeeld: voetbal of FIFA11...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:19 schreef Ayreon84 het volgende:
1-8 alweer.
Begint wel sneu te worden onderhand.
Bochum is nog niet zeker. 2 Bundesliga heeft morgen nog een complete speelronde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
BMG vecht nu met Bochum voor een plek in de Bundesliga.
Ik had hem aangepast.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Bochum is nog niet zeker. 2 Bundesliga heeft morgen nog een complete speelronde.
Bochum, Augsburg of Furth kunnen allen nog derde worden.
Augsburg kan idd nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem aangepast.
Het wordt Bochum of Greuther Fürth omdat Bochum een onwerkelijk hoge overwinning moet boeken.
Ik had het Eintracht idd ook wel gegund, ten koste van Wolfsburg dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Eintracht degradeert, had liever Wolfsburg gezien.
Zo jammer vind ik het niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Eintracht degradeert, had liever Wolfsburg gezien.
laatste minuut!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Kom op Gladbach, 2e helft moeten ze toch gaan scoren.
Maak. als je wilt, een nieuw topic aan voor komend seizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:36 schreef Kingstown het volgende:
Komende vrijdag begint ook de BL weer met de wedstrijd tussen landskampioen Dortmund en het ontmantelde HSV.
Dit weekend de eerste ronde van de DFB-Pokal en Bremen, Leverkussen en Wolfsburg liggen er al uit....ze moesten het onderspit delven tegen de klasbakken van 1. FC Heidenheim, RasenBallsport Leipzig en voormalig DDR serien-Meister Dynamo Dresden.
Met de promotie van Augsburg komen er ook weer een aantal extra Nederlandse spelers (+trainer Luhukay) wat meer in beeld.
Magath is alweer boos en Robben is uiteraard alweer geblesseerd...nichts neues im Westen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |