Scorebordjournalistiek...quote:Op zondag 17 april 2011 16:20 schreef bascross het volgende:
4-0 man. Hoezo was hij niet coach vanaf dag 1? Dan wonnen ze de Champions League.
Dus Bayern speelt veel beter met dezelfde spelers onder Jonker..of beter gezegd zonder Van Gaalquote:Op zondag 17 april 2011 16:22 schreef RM-rf het volgende:
4-0 : weer eens een Hattrick van Gomez.
aan jonker zal verder niet zoveel liggen, Gomez deed dat ook regelmatig onder Van Gaal en volgens mij speelt eigenlijk het normale gaal-team ... o nee, Klose speelt, dat is idd wél een behoorlijke breuk, maa dat kan eraan liggen dat Robben er niet bij is, wegens schorsing, en ribery was volgens mij niet helmaal fit.
Het was op kanaal 1 totdat Arsenal - Liverpool begon.quote:Op zondag 17 april 2011 17:05 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom is het niet op Sport 1 kan ik het eindelijk eens zien omdat het gratis is is het er niet. Zetten het expres op een ver kanaal ofzo.
Volgende week misschien kampioen dus.quote:Op zondag 17 april 2011 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Kevin Großkreutz scoort de 3-0, het gat gaat vrijwel zeker naar 8 punten.
Dat weet ik nog niet.quote:
Als Leverkusen punten laat liggen en Dortmund niet, dan zijn ze kampioenquote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Leverkusen en Dortmund ontlopen elkaar niet, maar Leverkusen is net iets effectiever...
Toch wel: Als Leverkusen de volgende speelronde onderuit gaat, is Dortmund bij een zege onbereikbaar...quote:Op zondag 17 april 2011 19:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als Leverkusen punten laat liggen en Dortmund niet, dan zijn ze kampioen. Het is theoretisch gewoon mogelijk dus.
Edit; oh nee, niet. Nog vier wedstrijden, ik dacht 3.
Ohja, idd. Ik had het wel goedquote:Op zondag 17 april 2011 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toch wel: Als Leverkusen de volgende speelronde onderuit gaat, is Dortmund bij een zege onbereikbaar...
okequote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag werd Freiburg-Hannover gespeeld. De gasten uit Nedersaksen wonnen verdiend met 3-1 en zijn voor minstens twee dagen derde.
Morgen wordt niet gespeeld vanwege Goede Vrijdag.
Ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moeten dit soort posts nou echt?.
OT: Bedankt voor de informatie dan maar Ofyles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |