Met die instelling maak je inderdaad een club kapot, met onder andere Ajax als goed voorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 23:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat een trainer over de opstelling mag gaan en hoogstens wat inspraak krijgt in het aankoopbeleid. En als de club Neuer wil kopen, dan kopen ze Neuer.
Wat dacht je van puppyregelingen? Spelers die hun trainer naar elke club volgen...quote:Op maandag 11 april 2011 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met die instelling maak je inderdaad een club kapot, met onder andere Ajax als goed voorbeeld.
Ik ben zo scheef als wat en las het om een onverklaarbare reden verkeerd omquote:Op maandag 11 april 2011 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat dacht je van puppyregelingen? Spelers die hun trainer naar elke club volgen...
Wordt moeilijk voor MG helaas...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Mainz-Mönchengladbach 1-0.
BMG kan alleen maar hopen dat niet iedereen punten pakt...
Hoezo? Krijgt Bayern 25 punten in mindering?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef debeterebob het volgende:
Het kan maar zo dat de kampioen dr uitvliegt...
Kut, tis al weer 2 jaar geleden dat FC Volkswagen kampioen werd,,,quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hoezo? Krijgt Bayern 25 punten in mindering?
5 punten boven de streep vind ik nu niet veilig genoeg. Laten ze vanavond alvast winnen, dan zijn ze een stap dichterbij lijfsbehoud...quote:
Goed he!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |