quote:Bayern hakt de knoop door: Heynckes volgt Van Gaal op
Wat al geen verrassing meer mag heten, is nu officieel: Jupp Heynckes is met ingang van 1 juli de nieuwe hoofdtrainer van Bayern München. De Duitser wordt daarmee de opvolger van Louis van Gaal, die al eerder aankondigde bezig te zijn aan zijn laatste seizoen in Zuid-Duitsland. Heynckes tekent een contract voor twee jaar.
Dit heeft der Rekordmeister via de officiële website bekendgemaakt. Voorzitter Karl-Heinz Rummenigge was tevreden met de aanstelling van de oefenmeester, die Bayern al twee keer eerder onder zijn hoede had. "Jupp Heynckes was onze droomkandidaat. We zijn er zeer gelukkig mee dat we met hem een tweejarige verbintenis overeengekomen zijn."
"Ik ben ervan overtuigd dat we met Jupp Heynckes een succesvolle samenwerking zullen hebben", vervolgt Rummenigge. De trainer, momenteel nog in dienst van Bayer Leverkusen, was zelf ook enthousiast. "Afgezien van mijn goede relatie met de beleidsbepalers bij Bayern ben ik altijd onder de indruk geweest van de professionele wijze waarop deze club geleid wordt", aldus Heynckes.
Da's zonde van het bier dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef TheDutchguy het volgende:
Wedstrijd gestaakt, glas bier gegooid op de nek van de grensrechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waren die rode kaarten terecht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
St. Pauli inmiddels nog maar met 9 man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |