Weg met Jonker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:19 schreef chufi het volgende:
bayern maakt net voor tijd 1-1 gelijk tegen Frankfurt
En niet vergeten... AERTS!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Het is wel leuk dat Hertha terug is in de Bundesliga. Prachtige stadion en overtuigend gepresteerd het hele seizoen.
En gewoon voor 75.000 toeschouwers spelen in de tweede divisie hequote:Op dinsdag 26 april 2011 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgend seizoen is er weer Bundesliga-voetbal in de hoofdstad mogelijk: Hertha BSC versloeg MSV Duisburg met 1-0 en is onbereikbaar voor de nummer drie.
Je bedoeld 1-0.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
UPDATE: Köln-Leverkusen 0-1, Milivoje Novakovic.
Ah, 'durchfall'?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:08 schreef wolfrolf het volgende:
Jonker lekker bezig
Robben aan de schijterij lees ik?
quote:Kleedkamerrel tussen Ribéry en zelfzuchtige Robben
03/05/2011 09:51
Dat de spanning hoog oploopt bij Bayern München, werd zaterdag na afloop weer eens bevestigd. Franck Ribéry stond op het veld én in de kleedkamer lijnrecht tegenover Arjen Robben.
Ondanks de afgetekende 4-1 overwinning op Schalke 04 was Ribéry niet te spreken over zijn teamgenoot Robben. Nog op het veld ging hij verhaal halen bij de Oranje-international, die in de ogen van de Franse aanvaller te veel op eigen succes uit was.
Nadat Robben kort voor het laatste fluitsignaal Ribéry weer niet zag staan, was de maat vol. Bastian Schweinsteiger onderhield zich nog met de oud-PSV'er, die in de kleedkamer weer de volle laag kreeg van zijn Franse collega.
'We zijn een team en spelen niet alleen met Robben', zou Ribéry volgens TZ hebben gezegd. Met de reactie 'oké' was de discussie allerminst beëindigd. 'Niets oké! Je zegt oké, maar je doet niets. We geven jou toch ook de bal. Schijt aan je oké', zou de Fransman Robben hebben toegebeten.
Ribéry was er klaar mee en vertrok snel uit de Allianz Arena. De verzoening vond een dag na de wedstrijd plaats tijdens de uitlooptraining. Met een handdruk en een kort onderhoud werd de ruzie beslecht. Samen willen ze Bayern naar minimaal de derde plaats leiden en zodoende kwalificatie bewerkstelligen voor de voorronde van de Champions League.
Mike Hanke heeft net de 1-0 gescoord. Freiburg speelt al geruime tijd met 10.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:41 schreef Ayreon84 het volgende:
Gladbach moet vandaag eigenlijk even winnen. Hun concurrenten staan allen op achterstand.
Ik weet niet wat er in Sankt Pauli wordt gespeeld: voetbal of FIFA11...quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:19 schreef Ayreon84 het volgende:
1-8 alweer.
Begint wel sneu te worden onderhand.
Bochum is nog niet zeker. 2 Bundesliga heeft morgen nog een complete speelronde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
BMG vecht nu met Bochum voor een plek in de Bundesliga.
Ik had hem aangepast.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Bochum is nog niet zeker. 2 Bundesliga heeft morgen nog een complete speelronde.
Bochum, Augsburg of Furth kunnen allen nog derde worden.
Augsburg kan idd nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem aangepast.
Het wordt Bochum of Greuther Fürth omdat Bochum een onwerkelijk hoge overwinning moet boeken.
Ik had het Eintracht idd ook wel gegund, ten koste van Wolfsburg dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Eintracht degradeert, had liever Wolfsburg gezien.
Zo jammer vind ik het niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Eintracht degradeert, had liever Wolfsburg gezien.
laatste minuut!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Kom op Gladbach, 2e helft moeten ze toch gaan scoren.
Maak. als je wilt, een nieuw topic aan voor komend seizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:36 schreef Kingstown het volgende:
Komende vrijdag begint ook de BL weer met de wedstrijd tussen landskampioen Dortmund en het ontmantelde HSV.
Dit weekend de eerste ronde van de DFB-Pokal en Bremen, Leverkussen en Wolfsburg liggen er al uit....ze moesten het onderspit delven tegen de klasbakken van 1. FC Heidenheim, RasenBallsport Leipzig en voormalig DDR serien-Meister Dynamo Dresden.
Met de promotie van Augsburg komen er ook weer een aantal extra Nederlandse spelers (+trainer Luhukay) wat meer in beeld.
Magath is alweer boos en Robben is uiteraard alweer geblesseerd...nichts neues im Westen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |