Bochum is nog niet zeker. 2 Bundesliga heeft morgen nog een complete speelronde.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
BMG vecht nu met Bochum voor een plek in de Bundesliga.
Ik had hem aangepast.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:30 schreef eight het volgende:
[..]
Bochum is nog niet zeker. 2 Bundesliga heeft morgen nog een complete speelronde.
Bochum, Augsburg of Furth kunnen allen nog derde worden.
Augsburg kan idd nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had hem aangepast.
Het wordt Bochum of Greuther Fürth omdat Bochum een onwerkelijk hoge overwinning moet boeken.
Ik had het Eintracht idd ook wel gegund, ten koste van Wolfsburg dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Eintracht degradeert, had liever Wolfsburg gezien.
Zo jammer vind ik het niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:46 schreef Terpentin07 het volgende:
Jammer dat Eintracht degradeert, had liever Wolfsburg gezien.
laatste minuut!quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Kom op Gladbach, 2e helft moeten ze toch gaan scoren.
Maak. als je wilt, een nieuw topic aan voor komend seizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:36 schreef Kingstown het volgende:
Komende vrijdag begint ook de BL weer met de wedstrijd tussen landskampioen Dortmund en het ontmantelde HSV.
Dit weekend de eerste ronde van de DFB-Pokal en Bremen, Leverkussen en Wolfsburg liggen er al uit....ze moesten het onderspit delven tegen de klasbakken van 1. FC Heidenheim, RasenBallsport Leipzig en voormalig DDR serien-Meister Dynamo Dresden.
Met de promotie van Augsburg komen er ook weer een aantal extra Nederlandse spelers (+trainer Luhukay) wat meer in beeld.
Magath is alweer boos en Robben is uiteraard alweer geblesseerd...nichts neues im Westen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |