Ik vind dat ze dat maar in hun vrije tijd moeten doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:47 schreef Dutchnative het volgende:
De SGP Wil dat kinderen op school uit de Bijbel lezen![]()
Tenzij je al een boekje hebt met mensen die je opdrachten kunnen verschaffen, bereid je maar voor op heel veel uren LinkedIn, FB, Twitter enzo en af en toe een 'koffiebijeenkomst', want zo netwerken IT-ers tegenwoordig.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Monolith het volgende:
Iemand een beetje ervaring met freelance / zzp werk? Ik geloof dat ik me zo langzamerhand eens moet inschrijven bij de KvK aangezien de bedragen te hoog worden (en niet zwart kunnen worden afgehandeld).
Als je als ondernemer voor de IB kwalificeert kan dat best lucratief zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 01:01 schreef Monolith het volgende:
Iemand een beetje ervaring met freelance / zzp werk? Ik geloof dat ik me zo langzamerhand eens moet inschrijven bij de KvK aangezien de bedragen te hoog worden (en niet zwart kunnen worden afgehandeld).
IB?quote:Op zondag 13 maart 2011 08:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je als ondernemer voor de IB kwalificeert kan dat best lucratief zijn.
?quote:Op zondag 13 maart 2011 08:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
IB?
Ohw overheidssletje worden, ja dat verdient goed.
Ik snap niet zo dat je meteen met een rant over werken voor de overheid komtquote:
IB-groep.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik snap niet zo dat je meteen met een rant over werken voor de overheid komtBeetje kinderachtig.
Neuh, daar heb je geen hamers bij nodig (geloof ik). Een wijn/drank-ding voor in mijn kelder.quote:
Ik ga niet starten hoor. Ik heb o.a. een oud-collega die inmiddels een eigen bedrijf heeft en mij steeds structureler klusjes aanbiedt, die ook steeds groter worden. Volgens mij is het dan handiger of zelfs verplicht om jezelf in te schrijven bij de KvK.quote:Op zondag 13 maart 2011 07:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tenzij je al een boekje hebt met mensen die je opdrachten kunnen verschaffen, bereid je maar voor op heel veel uren LinkedIn, FB, Twitter enzo en af en toe een 'koffiebijeenkomst', want zo netwerken IT-ers tegenwoordig.
Sommige mensen wel die menen ook een zaag en een boormachine nodig te hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, daar heb je geen hamers bij nodig (geloof ik). Een wijn/drank-ding voor in mijn kelder.![]()
Ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht wat het precies gaat worden ... daar heb ik vandaag voor, maar ik moet iets doen met mijn vrije dagen.
Yup, maar kijk wel rond als je in verschillende gebieden bent, want inschrijf en jaarlijkste kosten verschillen per KvK.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga niet starten hoor. Ik heb o.a. een oud-collega die inmiddels een eigen bedrijf heeft en mij steeds structureler klusjes aanbiedt, die ook steeds groter worden. Volgens mij is het dan handiger of zelfs verplicht om jezelf in te schrijven bij de KvK.
Zeg 10.000 euro op jaarbasis?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, maar kijk wel rond als je in verschillende gebieden bent, want inschrijf en jaarlijkste kosten verschillen per KvK.Scheelt allemaal niet veel, paar euro hier en daar, maar als bewust ondernemerlol.
Het is handiger ja, maar je krijgt meteen brieven van de blauwe vrienden, dus het is een beetje afhankelijk van hoeveel of het ECHT handig is.
Dat is wel een aardige graadmeter. Daarboven gaat het gezeik aan papierwerk enzo wat opleveren en kost het uitbesteden (van het papierwerk) ook niet zoveel in vergelijking met je eigen uitzoekwerk/tijd.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Een wijn/drank-ding voor in mijn kelder.![]()
Ten eerste is mijn eigen tijd mij zelf al wat waard (en secundaire zaken zoals mijn relatie ook). Daarnaast is het natuurlijk simpelweg zo dat mijn eigen uren mij ook gewoon werktechnisch bruto minimaal 100 euro waard zijn, dus dan loont 'een mannetje' waarschijnlijk al wel vrij snel.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige graadmeter. Daarboven gaat het gezeik aan papierwerk enzo wat opleveren en kost het uitbesteden (van het papierwerk) ook niet zoveel in vergelijking met je eigen uitzoekwerk/tijd.
Tenzij je eigen tijd je natuurlijk niets waard is, maar mijn advies is om dat soort ellende vooral te laten doen, voor je eigen zuivere bierdrinktijd en minder frustratie.
Dan is het misschien niet eens nodig om naar de KvK te gaan. ligt een beetje aan het aantal uur die je maakt per jaar en dat er belasting over betaald wordt. Wanneer die vriend van je alvast de belasting inhoud en je hebt een freelance overeenkomstje dan is volgens mij al die poespas niet nodig, je kan ook kiezen dat je jaarlijk zelf nog de belasting over je freelance inkomsten betaald.quote:
Dat moest ik vroeger ook.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:47 schreef Dutchnative het volgende:
De SGP Wil dat kinderen op school uit de Bijbel lezen![]()
Sterker nog, bij het verlaten van de basisschool kreeg ik gewoon De Groot Nieuws bijbel mee naar huis. inclusief stichtend stukje van de leraar.quote:
Ja, dat klopt. En nu?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij hebt ook een vlag lieve schat.
Precies, en ook al was ik niet gedoopt moest ik toch meedoen aan alle voorbereidingen voor communie en vormsel e.d.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Sterker nog, bij het verlaten van de basisschool kreeg ik gewoon De Groot Nieuws bijbel mee naar huis. inclusief stichtend stukje van de leraar.
Nee, heeft weinig uit te staan met religie.quote:
Nee. Wel met veel passie.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, niet veel, draag je de vlag met trots?
Ik was het er ook niet mee eens, maar je kan er moeilijk tegenin gaan. Dan krijg je als kutsmoes dat je maar naar een openbare school moet, en dat is ook al zowat.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kindermishandeling is niet normaal.
Je hebt veel passie over een stuk grond, ... mooi man.quote:
Jouw usericonquote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
De Israelische vlag draag ik voornamelijk om deze reden:
vanaf 0:55
Ohnee, het heeft niets met grond te maken. Dat is hokjesdenken, net als eigenlijk de rest van je post.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt veel passie over een stuk grond, ... mooi man.
Ik wou dat ik zo simpel was. Sterker nog, ik wou dat ik religieus was, dat ik niet nadacht en gewoon iets kon geloven omdat ... lijkt mij geweldig, gewoon jezelf onderdompelen in stupiditeit.
Ik wou dat ik het kon.
Ja, kijk dat filmpje nou maar gewoon vanaf 0:55.quote:
Een vlag is hokjesdenken.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ohnee, het heeft niets met grond te maken. Dat is hokjesdenken, net als eigenlijk de rest van je post.
Ik wou dat ik zo goed kon hokjesdenken. Dan was het leven een stuk makkelijker.
Nee, een vlag is slechts een vlag. Jij hecht er een specifieke waarde aan toe, zoals uit je eerdere reactie blijkt. Die specifieke waarde = hokjesdenken, aangezien jij er zonder aarzelen vanuit ging dat de waarde die jij eraan hecht ook geldt voor anderen.quote:
Wat de fuck kan mij Israel verrotten?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, kijk dat filmpje nou maar gewoon vanaf 0:55.
Ok, mijn fout, jij hebt een vlag omdat je de vlag zo mooi vind, niet omdat er iets aan de vlag kleeft.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, een vlag is slechts een vlag. Jij hecht er een specifieke waarde aan toe, zoals uit je eerdere reactie blijkt. Die specifieke waarde = hokjesdenken, aangezien jij er zonder aarzelen vanuit ging dat de waarde die jij eraan hecht ook geldt voor anderen.
Het gaat mij meer om het feit dat wanneer meneer enige nuance in wil brengen meteen bedreigd wordt, de politie het "oplost" door de Israel supporter maar te arresteren en weg te brengen, en daarna de vlag maar vertrapt moet worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat de fuck kan mij Israel verrotten?
Ach ja, en zo rijden Israeliers met een bulldozer over iemand zijn huis heen. Wat is je punt, jankzak?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het gaat mij meer om het feit dat wanneer meneer enige nuance in wil brengen meteen bedreigd wordt, de politie het "oplost" door de Israel supporter maar te arresteren en weg te brengen, en daarna de vlag maar vertrapt moet worden.
In Nederland(!).
Ik heb een vlag omdat ik een specieke waarde hecht aan het symbool wat vanuit de vlag uitgaat. En dat heeft voor mij persoonlijk niets met "grond" te maken. Iets wat jij wel weer achter een "vlag" zou denken. Waar het dus om gaat is dat elke persoon een bepaalde waarde toekent aan een vlag. Die erkenning, is de eerste stap naar liberaal denken.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok, mijn fout, jij hebt een vlag omdat je de vlag zo mooi vind, niet omdat er iets aan de vlag kleeft.
Wat een generalisatie toch weer, en meteen weer ad homines.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach ja, en zo rijden Israeliers met een bulldozer over iemand zijn huis heen. Wat is je punt, jankzak?
Ik heb het gewoon niet zo op figuren die overduidelijk partij kiezen in dit conflict. In een ander topic rep je potdomme over bommem smijten. Dan hoef je van mij geen greintje sympathie te verwachten.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een generalisatie toch weer, en meteen weer ad homines.
Lekker zondaggevoel hoor Koos.
Ik zei juist dat we geen bommen moesten gooien, volgens mij rept een ander dat met een paar bommen het opgelost was. Heb ik nog zo'n overduidelijke UI en haal je alsnog users door elkaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet zo op figuren die overduidelijk partij kiezen in dit conflict. In een ander topic rep je potdomme over bommem smijten. Dan hoef je van mij geen greintje sympathie te verwachten.
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn we gelijk van beide landen af.
De constatering dat er op z'n minst twee Israëliers met bulldozers over huizen heen rijden lijkt mij niet noodzakelijkerwijs een generalisatie.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een generalisatie toch weer, en meteen weer ad homines.
Lekker zondaggevoel hoor Koos.
Ik zie dat niet in Nederland hoor, maar wat ik wel zie is dat de politie het normaal vind hier pro-Israel supporters weg te halen en de vlag te laten vertrappen.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De constatering dat er op z'n minst twee Israëliers met bulldozers over huizen heen rijden lijkt mij niet noodzakelijkerwijs een generalisatie.
Ik wel. De meeste mensen groeien over hun LEGO fase heen.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef Picchia het volgende:
Ik rij elke dag met mijn bulldozer over huizen heen. Ik zie het probleem niet zo.
Punt was dat mijn opmerking een gechargeerd grapje was.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
Sterker nog, mijn betoog om geen atoombom te gooien kreeg dit als jouw reactie:
[..]
Dan nog, ik opperde nergens om bommen te smijten op alles en iedereen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt was dat mijn opmerking een gechargeerd grapje was.
Nee, maar ik ken jou langer dan vandaag.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, ik opperde nergens om bommen te smijten op alles en iedereen.
Dan nog, niet iedereen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken jou langer dan vandaag.
Ik zie ook nergens beweerd worden dat dit in Nederland zou gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zie dat niet in Nederland hoor, maar wat ik wel zie is dat de politie het normaal vind hier pro-Israel supporters weg te halen en de vlag te laten vertrappen.
Terwijl de rest van dat tuig hun gang mag gaan.
Kijk, daar kan ik wat meequote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet eens nodig om naar de KvK te gaan. ligt een beetje aan het aantal uur die je maakt per jaar en dat er belasting over betaald wordt. Wanneer die vriend van je alvast de belasting inhoud en je hebt een freelance overeenkomstje dan is volgens mij al die poespas niet nodig, je kan ook kiezen dat je jaarlijk zelf nog de belasting over je freelance inkomsten betaald.
Je verplichte verzekering voor ziektekosten en dergelijke heb je allemaal al via je werkgever waarbij je in loondienst bent.
Ik heb dat ook zo een tijdje gedaan aangezien ik niet meer dan een x aantal uur per week aan freelance praktijken deed.
Erik weet er denk ik wel meer van.
Aantal uur is eigenlijk nog het belangrijkste. Anders kom je niet in aanmerking voor allerhande extra heffingskortingen en schiet je er per saldo weinig mee op, op je BTW voordeel na misschien.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet eens nodig om naar de KvK te gaan. ligt een beetje aan het aantal uur die je maakt per jaar en dat er belasting over betaald wordt. Wanneer die vriend van je alvast de belasting inhoud en je hebt een freelance overeenkomstje dan is volgens mij al die poespas niet nodig, je kan ook kiezen dat je jaarlijk zelf nog de belasting over je freelance inkomsten betaald.
Je verplichte verzekering voor ziektekosten en dergelijke heb je allemaal al via je werkgever waarbij je in loondienst bent.
Ik heb dat ook zo een tijdje gedaan aangezien ik niet meer dan een x aantal uur per week aan freelance praktijken deed.
Erik weet er denk ik wel meer van.
Het gebeurd anders wel, regelmatig zelfs.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
Het exporteren van het Israel-Palestina conflict naar Nederland, vind ik sowieso een achterlijke bezigheid.
Yup, volgens mij onder de 24 uur per week is het niet de moeite.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aantal uur is eigenlijk nog het belangrijkste. Anders kom je niet in aanmerking voor allerhande extra heffingskortingen en schiet je er per saldo weinig mee op, op je BTW voordeel na misschien.
Anders gewoon lekker zo laten.
Dan zou het dus voor mij niet interessant zijn. Ik was sowieso niet van plan om naast m'n fulltime baan nog structureel 24 uur per week te gaan freelancen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, volgens mij onder de 24 uur per week is het niet de moeite.
Je zou wel gek zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan zou het dus voor mij niet interessant zijn. Ik was sowieso niet van plan om naast m'n fulltime baan nog structureel 24 uur per week te gaan freelancen.
Ja logica is vaak ver te zoeken bij die mensen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
De zwaarste aardbeving in tijden in Japan, van alle kerncentrales in het gebied krijgt er slechts één problemen en dat nadat er een tsunami langsgespoeld is. En dan nog niet een Tsjernobyl-2.
Wat gaan we doen? Een demonstratie houden dat kernenergie vieseng gevaarlijk is![]()
God, wat gun ik jou toch een meltdown naast de deurquote:Op zondag 13 maart 2011 14:05 schreef Cerbie het volgende:
De zwaarste aardbeving in tijden in Japan, van alle kerncentrales in het gebied krijgt er slechts één problemen en dat nadat er een tsunami langsgespoeld is. En dan nog niet een Tsjernobyl-2.
Wat gaan we doen? Een demonstratie houden dat kernenergie vieseng gevaarlijk is![]()
Je bent echt met het verkeerde been uit bed gestapt of niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, wat gun ik jou toch een meltdown naast de deur
Ik heb een gigantische kater en ik moet zo werken. Mag ik?!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent echt met het verkeerde been uit bed gestapt of niet?
Welnu, ik zal even in de auto stappen en naar Harderwijk rijden, neem m'n sigarendoos mee en je dwingen een beetje te ontspannen. Als dit je zondag is dan heb ik medelijden met je collega's op een maandag, dus hoppa.
Werken op een zondag?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een gigantische kater en ik moet zo werken. Mag ik?!
Ik haat god.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Werken op een zondag?
Wat is dat voor een godslastering pur sang zeg.
Ja toen werkte ik ze ook wel naar binnen, maar das een ander verhaal.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:32 schreef eriksd het volgende:
Ik werkte vanochtend om 03:00 ook hoor
Wij zijn bikkels.
Dat blijkt, je spreekt hem niet eens aan met een hoofdletter.quote:
Nou vertel, welk werk is er dan om 03:00?quote:
En terecht, dankzij hem is de Veluwe een achtergestelde inteelt-enclave.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat blijkt, je spreekt hem niet eens aan met een hoofdletter.
Volgens mij geld dat voor elke regio buiten de Randstad.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En terecht, dankzij hem is de Veluwe een achtergestelde inteelt-enclave.
Al heb je nazivlaggen met in de strotneukende Joden en Horishima op de achtergrond, er is weinig wat mij kan chockeren, Mutant, maar vond jouw afkeer tegen de Israelisch-achtige vlag nogal humor terwijl je zelf een vlag porterteerd, niets meer, niet minder.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb een vlag omdat ik een specieke waarde hecht aan het symbool wat vanuit de vlag uitgaat. En dat heeft voor mij persoonlijk niets met "grond" te maken. Iets wat jij wel weer achter een "vlag" zou denken. Waar het dus om gaat is dat elke persoon een bepaalde waarde toekent aan een vlag. Die erkenning, is de eerste stap naar liberaal denken.
Tot op zekere hoogte. Maar ga eens naar een dorpje als Uddel of Doornspijk. Ik moet er gewoon een beetje van huilen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij geld dat voor elke regio buiten de Randstad.
Urk, Volendam, Venlo (quote:Op zondag 13 maart 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte. Maar ga eens naar een dorpje als Uddel of Doornspijk. Ik moet er gewoon een beetje van huilen.
Nu is het echt heel anders ja.quote:
Binnen 3 dagen zitten er krassen op, let maar op. Als je 'm al ergens kan parkeren overigens, want in Nederland zijn alle parkeerplaatsen en garages er op berekend dat je een Toyota Aygo rijdt of een anderzijds kleine burgerwagen.quote:
Die beloofde change is er nooit gekomen. De VS wordt nog steeds geregeerd door Wall Street.quote:
Dat zit op mijn wijvenauto nu ook, verschil is dat ik met een Hummer alles kan verpulveren.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Binnen 3 dagen zitten er krassen op, let maar op. Als je 'm al ergens kan parkeren overigens, want in Nederland zijn alle parkeerplaatsen en garages er op berekend dat je een Toyota Aygo rijdt of een anderzijds kleine burgerwagen.
Ik zat meer te denken aan afgunstig burgerlijk volk dat je Hummer gaat zitten bekrassen, maar als je er op tijd bij bent kan je inderdaad nog net hun Prius van de weg verpulveren.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zit op mijn wijvenauto nu ook, verschil is dat ik met een Hummer alles kan verpulveren.
Neem dan dezequote:Op zondag 13 maart 2011 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zit op mijn wijvenauto nu ook, verschil is dat ik met een Hummer alles kan verpulveren.
Voor volk wat mijn auto gekrast kan ik toch gewoon een mijn legale shotgun uit de kast halen?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan afgunstig burgerlijk volk dat je Hummer gaat zitten bekrassen, maar als je er op tijd bij bent kan je inderdaad nog net hun Prius van de weg verpulveren.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor volk wat mijn auto gekrast kan ik toch gewoon een mijn legale shotgun uit de kast halen?
Danny heeft toch een Hummer?quote:
Welke afkeer? Of ben je weer aan het projecteren? Zoals je dat wel vaker doet.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Al heb je nazivlaggen met in de strotneukende Joden en Horishima op de achtergrond, er is weinig wat mij kan chockeren, Mutant, maar vond jouw afkeer tegen de Israelisch-achtige vlag nogal humor terwijl je zelf een vlag porterteerd, niets meer, niet minder.
Jij haat toch joden?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke afkeer? Of ben je weer aan het projecteren? Zoals je dat wel vaker doet.
Dus ook jij vind dat je met Israëlische vlaggen mag komen opdagen om een ander geluid te laten horen, of mag je alleen met borden rondlopen met "kankerjoden"?quote:
Waarom zou dat niet mogen? Het is niet slim om dat tijdens een "anti"- protest te doen, maar het zou gewoon moeten kunnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
Dus ook jij vind dat je met Israëlische vlaggen mag komen opdagen om een ander geluid te laten horen, of mag je alleen met borden rondlopen met "kankerjoden"?
Nou dan zijn we het eens, afgezien van het "niet slim" gedeelte. Ik vind sowieso niet dat mensen het recht hebben de Israelische vlag te vertrappen op zo'n demonstratie.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Het is niet slim om dat tijdens een "anti"- protest te doen, maar het zou gewoon moeten kunnen.
Disrespect is ook een vorm van meningsuiting. Net als het door het toilet spoelen van een Koran, moet dit ook gewoon kunnen. We moeten niet ineens zielig gaan doen als het een Israelische vlag betreft. Israel is een land, net als elk ander land.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het eens, afgezien van het "niet slim" gedeelte. Ik vind sowieso niet dat mensen het recht hebben de Israelische vlag te vertrappen op zo'n demonstratie.
Ik ga toch ook niet daar een Palestijnse vlag vertrappen of wel? Wat een disrespect.
Zeker wel, die smaken toch niet.quote:
Ik ben niet zielig, ik heb het gewoon over dubbele standaarden. Ik durf te wedden dat bij een Pro-Israel demonstratie niet zulke borden zullen worden aangetroffen, of Palestijnse vlaggen worden vertrapt, of leuzen als "Hamas Hamas Intifada Intifada" geschreeuwd zullen worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Disrespect is ook een vorm van meningsuiting. Net als het door het toilet spoelen van een Koran, moet dit ook gewoon kunnen. We moeten niet ineens zielig gaan doen als het een Israelische vlag betreft. Israel is een land, net als elk ander land.
Daarom vernietigen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig, ik heb het gewoon over dubbele standaarden. Ik durf te wedden dat bij een Pro-Israel demonstratie niet zulke borden zullen worden aangetroffen, of Palestijnse vlaggen worden vertrapt, of leuzen als "Hamas Hamas Intifada Intifada" geschreeuwd zullen worden.
Gewoon een verschil in beschaafdheid.
Beschaafdheid of gebrek aan emotionele betrokkenheid. Ik zie geen verschil in beschaafdheid eigenlijk. Nee. Sowieso is de positie van Israel nu doorbroken, gezien de ontwikkelingen in de Arabische landen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig, ik heb het gewoon over dubbele standaarden. Ik durf te wedden dat bij een Pro-Israel demonstratie niet zulke borden zullen worden aangetroffen, of Palestijnse vlaggen worden vertrapt, of leuzen als "Hamas Hamas Intifada Intifada" geschreeuwd zullen worden.
Gewoon een verschil in beschaafdheid.
Nee gewoon isoleren, onderdrukken en negeren.quote:
Ik wel, want ik ben ook emotioneel betrokken bij zoveel dingen maar ik verlaag me ook niet naar dat niveau.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beschaafdheid of emotionele betrokkenheid. Ik zie geen verschil in beschaafdheid.
Neehee! Vernietigen!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon isoleren, onderdrukken en negeren.
En dit soort demonstraties verbieden.
Zo kennen we je weer. Elk tegengeluid wordt in de kiem gesmoord. Rechts, nietwaar?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee gewoon isoleren, onderdrukken en negeren.
En dit soort demonstraties verbieden.
Volgens mij stond Stalin daar juist bekend om.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer. Elk tegengeluid wordt in de kiem gesmoord. Rechts, nietwaar?
Rechtsmensen zijn toch de Stalins van deze tijd?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:32 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgens mij stond Stalin daar juist bekend om.
Ze mogen daar best staan, met fatsoenlijk taalgebruik, en zonder die borden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer. Elk tegengeluid wordt in de kiem gesmoord. Rechts, nietwaar?
Wat is links dan? De Hitlers van deze tijd? Begint er wel op te lijken met die jodenhaat van links.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechtsmensen zijn toch de Stalins van deze tijd?
In jouw geliefde VS mag mn wel met maffe borden staan.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze mogen daar best staan, met fatsoenlijk taalgebruik, en zonder die borden.
Doen ze dat wel; knuppel er over.
Zegt de man die net opperde om Palestina te vernietigen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat is links dan? De Hitlers van deze tijd? Begint er wel op te lijken met die jodenhaat van links.
Vind ik ook niet kunnen, en nu?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In jouw geliefde VS mag mn wel met maffe borden staan.
Geen idee. Een impasse, vrees ik. Hoewel ik ook geen voorstander ben van haatborden.quote:
Nou, knuppel die Duisenbergjes dan gewoon neer.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Een impasse, vrees ik. Hoewel ik ook geen voorstander ben van haatborden.
Ik ben opgegroeid nabij Dodewaard koosje, dat ik-begrijp-kernenergie-niet-dus-is-het-eng gefühl heb ik niet zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
God, wat gun ik jou toch een meltdown naast de deur
Wat hebben jullie een perverse adoratie voor die Duisenberg. Dat mens kan mij dus echt de reet roesten.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, knuppel die Duisenbergjes dan gewoon neer.
Volgens mij piep je wel anders als je in Tsjernobyl bent geboren, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid nabij Dodewaard koosje, dat ik-begrijp-kernenergie-niet-dus-is-het-eng gefühl heb ik niet zo.
Ze symboliseert gewoon die achterlijkheid, thats all.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat hebben jullie een perverse adoratie voor die Duisenberg. Dat mens kan mij dus echt de reet roesten.
Dat was oude techniek. Nu er wat problemen zijn met die Japanse centrales zullen zullen de technieken de veiligheid nog verder uitbreiden.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij piep je wel anders als je in Tsjernobyl bent geboren, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Ach, zo zijn er wel meer.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze symboliseert gewoon die achterlijkheid, thats all.
De ramp is Tsjernobyl was veroorzaakt omdat ze alle veiligheidssystemen hadden uitgeschakeld voor een test. Dat is natuurlijk gewoon dom.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij piep je wel anders als je in Tsjernobyl bent geboren, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Maar je vindt zo'n eigenaardige stroming als het communisme wel weer interessant.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben blij dat mijn leven boeiend genoeg is dat ik me niet druk maak om mensen als Duisenberg of wat ze representeert.
Of je leven is gewoon zo saai en burgerlijk dat je je gewoon echt niet interesseert in alles dat buiten je kleinburgerlijke kutdorp gebeurt. Ofwel; simplisme.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:46 schreef dotCommunism het volgende:
Ik ben blij dat mijn leven boeiend genoeg is dat ik me niet druk maak om mensen als Duisenberg of wat ze representeert.
Daarom zijn centrales vaak afgelegen. Maar er zijn tig keer meer windmolens nodig voor dezelfde energievoorziening, en je ontkomt er niet aan, dat die dingen in je achtertuin komen te staan.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zal. Maar ik hoef zo'n apparaat in ieder geval niet in mn achtertuin te hebben.
Kunnen we die krengen niet gewoon in een probleemwijk pleuren? Zijn we gelijk van het PVV-electoraat en de straatklootzakjes af als er wat misgaat.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarom zijn centrales vaak afgelegen. Maar er zijn tig keer meer windmolens nodig voor dezelfde energievoorziening, en je ontkomt er niet aan, dat die dingen in je achtertuin komen te staan.
Ja, dat is een verklaaring. Een communist voelt zich over het algemeen achtergesteld in een samenleving. Ze hebben een soort van minderwaardigheids'complex', wat het leven op zich ook wel weer heel complex maakt.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of je leven is gewoon zo saai en burgerlijk dat je je gewoon echt niet interesseert in alles dat buiten je kleinburgerlijke kutdorp gebeurt. Ofwel; simplisme.
Krijg je PVV-mutanten van.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kunnen we die krengen niet gewoon in een probleemwijk pleuren? Zijn we gelijk van het PVV-electoraat en de straatklootzakjes af als er wat misgaat.
quote:
Straatklootzakjes? Je bedoelt Marokkanen toch? Ja, lijkt mij helemaal niet zo'n verkeerd plan. Beter maken we een zandbank in de noordzee, waar we die verrekte plebs idioten naartoe sturen met een mooie kerncentrale.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kunnen we die krengen niet gewoon in een probleemwijk pleuren? Zijn we gelijk van het PVV-electoraat en de straatklootzakjes af als er wat misgaat.
Zet er een hek omheen en je hebt een tuigdorp, Wilders z'n idee.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Zeeland een PVV'er?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De islam is een politieke ideologie!
Precies, zelf waarschijnlijk nog nooit in een Islamitisch land geweest, of anders alleen in de badplaats, en dan maar janken over hoe lief ze wel niet zijn. God ik zou er bijna geld voor geven om bepaalde Nederlanders eens te laten voelen hoe het is om een Westerling te zijn in dergelijke gebieden, en hoe goed jij behandeld wordt, en hoe "gelijkwaardig" je bent.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat is een verklaaring. Een communist voelt zich over het algemeen achtergesteld in een samenleving. Ze hebben een soort van minderwaardigheids'complex', wat het leven op zich ook wel weer heel complex maakt.
Ik ben graag politiek correct, dat weet je toch? Overigens krijg ik het stieken wel warm van dit plan. Gisteren ook weer een Tokkie van dichtbij meegemaakt. Zulke mensen gun je gewoon een enkele reis Gitmo.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Straatklootzakjes? Je bedoelt Marokkanen toch? Ja, lijkt mij helemaal niet zo'n verkeerd plan. Beter maken we een zandbank in de noordzee, waar we die verrekte plebs idioten naartoe sturen met een mooie kerncentrale.
Die wou je toch sluiten?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben graag politiek correct, dat weet je toch? Overigens krijg ik het stieken wel warm van dit plan. Gisteren ook weer een Tokkie van dichtbij meegemaakt. Zulke mensen gun je gewoon een enkele reis Gitmo.
Ja, nog steeds. Tuig waterboarden gaat mij ook weer wat ver.quote:
Eindelijk Koos! Die (terechte) gevoelens vormen het fundament van het rechts zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben graag politiek correct, dat weet je toch? Overigens krijg ik het stieken wel warm van dit plan. Gisteren ook weer een Tokkie van dichtbij meegemaakt. Zulke mensen gun je gewoon een enkele reis Gitmo.
Hij komt er wel, maar:quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Eindelijk Koos! Die gevoelens vormen het fundament van het rechts zijn.
Hij blijft nog steeds een linkse softie.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, nog steeds. Tuig waterboarden gaat mij ook weer wat ver.
Ah, je moet toch ergens beginnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij komt er wel, maar:
[..]
Hij blijft nog steeds een linkse softie.
Hoho, ga mij nou niet rechts lopen noemen, want dan krijg ik het idee dat ik slecht bezig ben.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Eindelijk Koos! Die (terechte) gevoelens vormen het fundament van het rechts zijn.
Ben je ook, daarom ben je ook goed bezig.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ga mij nou niet rechts lopen noemen, want dan krijg ik het idee dat ik slecht bezig ben.
Laten we hem eerst maar het superioriteitsbeginsel bijbrengen, dan zijn we al een heel eind, want dat ligt natuurlijk aan de basis van elke ontwikkeling. Les 2 is natuurlijk "Alles draait om Geld", met als les 3 "Defensie is niet alleen Defensie".quote:
Je begint bijna te klinken als een POL-amice.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ben nu wellicht wat meer uitgesproken dan normaal vanwege mijn kater en mijn ervaring met Tokkie gespuis van gisteravond.
Haal je maar niks in je hoofd. Zie hierboven al wat over geld en defensie staan, en op die gebieden ben ik linkser dan links.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je begint bijna te klinken als een POL-amice.
Extreem links komt qua geweld aardig overeen met rechts, denk een beetje aan het hoefijzer model.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal je maar niks in je hoofd. Zie hierboven al wat over geld en defensie staan, en op die gebieden ben ik linkser dan links.
Dat zal niet snel gebeuren. Daarvoor zit mijn haat jegens de graaiers op Wall Street te diep.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Extreem links komt qua geweld aardig overeen met rechts, denk een beetje aan het hoefijzer model.
Dus je hebt al een superioriteitsgevoel, defensie valt ook over te praten, nu nog even geld en klaar is kees, Koos is een rechtschmensch.
Les 4: Niet delen, maar stelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laten we hem eerst maar het superioriteitsbeginsel bijbrengen, dan zijn we al een heel eind, want dat ligt natuurlijk aan de basis van elke ontwikkeling. Les 2 is natuurlijk "Alles draait om Geld", met als les 3 "Defensie is niet alleen Defensie".
Op deze manier komt les 5: "Israel is heilig" toch wel aardig laag te staan, hmm. Toch maar eens nader bij elkander komen om ons handboek op te stellen Mlg.quote:
Niet zo zeuren. Zonder mensen die geen ja of een handtekening zeggen/zetten, worden die lui op Wall Street ook niet rijk. Het moet altijd van twee kanten komen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren. Daarvoor zit mijn haat jegens de graaiers op Wall Street te diep.
Ach zo af en toe hos ik d'r nog wel over met m'n oude botten.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
Jij lijkt mij echt zo'n oude lul. Zo'n kereltje dat jong van buiten is, maar bejaard van binnen. Erik ook btw.
Zonder gekheid; jullie komen altijd ietwat bejaard over. Sigaartje, borreltje. Doet me denken aan die mafketels in de film Titanic.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach zo af en toe hos ik d'r nog wel over met m'n oude botten.
Zonder gekheid, dat komt aardig overeen anders. Ik hou ook wel van de rest, maar volgens mij heb ik al uitgelegd aan je wat mijn omstandigheden zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zonder gekheid; jullie komen altijd ietwat bejaard over. Sigaartje, borreltje. Doet me denken aan die mafketels in de film Titanic.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder gekheid, dat komt aardig overeen anders. Ik hou ook wel van de rest, maar volgens mij heb ik al uitgelegd aan je wat mijn omstandigheden zijn.
Bovendien is het nogal moeilijk "uit je dak gaan" met gezelschap.
Kind tochquote:
Je bent toch Forum Admin, jouw werk stopt nooit.quote:
Dat is vrijwillergswerk dat ik als hobby doe, dat telt niet meequote:Op zondag 13 maart 2011 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent toch Forum Admin, jouw werk stopt nooit.
Proleet.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
Eten was lekker. Krijg net een berichtje van de barman van de kroeg waar ik vannacht. Blijkt dat we waren vergeten onze rekening te betalen
De kroeg waar je vannacht?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
Eten was lekker. Krijg net een berichtje van de barman van de kroeg waar ik vannacht. Blijkt dat we waren vergeten onze rekening te betalen
Me krom heb gezopen.quote:
Je weet niet half. Ik heb daar ook nog een persoonlijke rekening van 130 euro staanquote:
Ach, op het internet valt dat ook nog wel mee inderdaad. Maar over het algemeen vind ik vrijwilligerswerk gewoon onbetaalde arbeid. Ongewenst dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is vrijwillergswerk dat ik als hobby doe, dat telt niet mee
Ow dat gebeurt me ook wel eens. Of we denken dat we vergeten zijn te betalen blijkt dat niet zo te zijn als we weer langsgaanquote:
130 euro aan drank?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet niet half. Ik heb daar ook nog een persoonlijke rekening van 130 euro staan
Dat is altijd een heerlijk gevoel, dat je toch betaald blijkt te hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat gebeurt me ook wel eens. Of we denken dat we vergeten zijn te betalen blijkt dat niet zo te zijn als we weer langsgaan
Voor zover ik weet verkopen ze geen drugs in de kroeg, dus ja, enkel drank. En die 130 euro is van de afgelopen maanden. Probeer meestal direct te betalen als ik drinkquote:Op zondag 13 maart 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
130 euro aan drank?
Verspreid over welke periode, dat is de hamvraag natuurlijk.
Lijkt me wel het verstandigste ja, maar heb je al die maanden nooit tijd gevonden om de rekening te effenen?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor zover ik weet verkopen ze geen drugs in de kroeg, dus ja, enkel drank. En die 130 euro is van de afgelopen maanden. Probeer meestal direct te betalen als ik drink
Hutspot.quote:
Nee, ben pas sinds februari goed geld aan het verdienenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me wel het verstandigste ja, maar heb je al die maanden nooit tijd gevonden om de rekening te effenen?
Boven je stand leven, dat had ik nou nooit achter je gezocht.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ben pas sinds februari goed geld aan het verdienen
Hoho, heb me verder nooit in de schulden gestoken.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boven je stand leven, dat had ik nou nooit achter je gezocht.
Dus je bent een proleet als je je drank niet betaalt, maar je bent ook een proleet als je wél drank betaalt, getuige het gescheld van rechtsjes op mensen die bier kopen. Dus eigenlijk zeg je dat, als je drinkt, je een proleet bent? Dat maakt jou dus ook een proleet.quote:
Nouja, de lokale stamkroeg op kosten jagen is natuurlijk ook niks mis mee, er is je niks kwalijk genomen hoor Koos.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, heb me verder nooit in de schulden gestoken.
Huh wat, waar heb je het over?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dus je bent een proleet als je je drank niet betaalt, maar je bent ook een proleet als je wél drank betaalt, getuige het gescheld van rechtsjes op mensen die bier kopen. Dus eigenlijk zeg je dat, als je drinkt, je een proleet bent? Dat maakt jou dus ook een proleet.
Een dag later was het dit;quote:
Lijkt wel een pedofiele verkrachter zo, voor zover die mensen te herkennen zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een dag later was het dit;
[ afbeelding ]
Daarom. Ken die mensen al retelang. Bovendien doe ik af en toe een stukje schrijven in de krant voor de kroeg in kwestie als zij iets hebben te meldenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, de lokale stamkroeg op kosten jagen is natuurlijk ook niks mis mee, er is je niks kwalijk genomen hoor Koos.
Worden die rekeningen dan ook wel eens kwijtgescholden, of word er wel eens gratis drank aan dhr. Koos verstrekt?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Ken die mensen al retelang. Bovendien doe ik af en toe een stukje schrijven in de krant voor de kroeg in kwestie als zij iets hebben te melden
Je wilt van je ouwelullen-imago af?quote:
Nee, was het maar zo'n feestquote:Op zondag 13 maart 2011 18:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden die rekeningen dan ook wel eens kwijtgescholden, of word er wel eens gratis drank aan dhr. Koos verstrekt?
Kortom, is er sprake van steekpenningen Koos?
Nee hoorde hem net op de radio, vond 'm wel leuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je wilt van je ouwelullen-imago af?
Gewoon voor de grap in een dronken bui keer voorstellen, wie niet waagt wie niet wint.quote:
Denk je dat ik dat nooit heb geprobeerd?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon voor de grap in een dronken bui keer voorstellen, wie niet waagt wie niet wint.
Wie?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoorde hem net op de radio, vond 'm wel leuk.
Ik blijf er bij dat Rolling Stones ook leuk zijn.
Ben niet zo van die quasi-hippe muziek.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee hoorde hem net op de radio, vond 'm wel leuk.
Ik blijf er bij dat Rolling Stones ook leuk zijn.
quote:
quote:
Weet ik niet, ik vraag het enkel.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat nooit heb geprobeerd?
A suicide about to happen...quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een dag later was het dit;
[ afbeelding ]
Ja, beetje zo'n Beatles wannabe band, met af en toe een leuke hit.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die Rolling Stones, is dat weer zo'n experimenteel engels bandje?
Welke steen kom jij onder vandaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Dutchnative het volgende:
Als iemand nou eens uitlegde wie die hele Charlie Sheen is en waarom 't zo beroerd met 'm gaat
Vergeet niet Wall Street en Platoon...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke steen kom jij onder vandaan?
Het is Mr. Top Gun/ Two and a Half Men, komedie acteur die meer geld dan water verdient, enorme sexverslaving en drugsverslavingen heeft, en het nu slechter mee gaat omdat alles in de publiciteit kwam, en z'n stunts steeds erger worden. Dat was 't wel zo'n beetje, in een notendop.
Beetje de mannelijke Linsey Lohan, maar dan met een iets beter CV.
Bedanktquote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke steen kom jij onder vandaan?
Het is Mr. Top Gun/ Two and a Half Men, komedie acteur die meer geld dan water verdient, enorme sexverslaving en drugsverslavingen heeft, en het nu slechter mee gaat omdat alles in de publiciteit kwam, en z'n stunts steeds erger worden. Dat was 't wel zo'n beetje, in een notendop.
Beetje de mannelijke Linsey Lohan, maar dan met een iets beter CV.
Heerlijk. Geen programma's als Shownieuws en RTL Boulevard of Film-Prèmieres in het nieuwsquote:
Ah de parodie op Top Gun inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Tem het volgende:
Top gun niet dat was Tom cruise...je bedoelt Hot shots
Remlof, heb je Inside Job nog gekeken?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die Rolling Stones, is dat weer zo'n experimenteel engels bandje?
Ik ook niet (had alweer een titel fout zie ik), maar hij is wel redelijk bekend hoor.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
BedanktVerdiep me niet zo in de Showbiz.
Yep, de werkelijkheid is nog walgelijker dan ik dacht. Het is gewoon wachten op de volgende, nog grotere crashquote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Remlof, heb je Inside Job nog gekeken?
Had ook niet verwacht dat het zo walgelijk was. Het laatste greintje sympathie dat ik had voor die lui is dan ook verdwenenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, de werkelijkheid is nog walgelijker dan ik dacht. Het is gewoon wachten op de volgende, nog grotere crash
Leef jij met 2 vrouwen in een huis waarvan 1 er een pornoster is?quote:
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leef jij met 2 vrouwen in een huis waarvan 1 er een pornoster is?
Inside Job. Denk dat jij gaat huilen en schreeuwen dat het allemaal leugens zijn als je em bekijktquote:Op zondag 13 maart 2011 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
Welk gedrocht van een film/docu spreken jullie over?
Waarom ben ik verrast dat Michael Moore niet de director was.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inside Job. Denk dat jij gaat huilen en schreeuwen dat het allemaal leugens zijn als je em bekijkt
Van Bowling For Columbine?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom ben ik verrast dat Michael Moore niet de director was.
Nee, "niet" Michael Moore, dat verrast me juist.quote:
Niet eens. Het is ook geen tendentieus BS-verhaal, het zijn vooraanstaande economen die aan het woord worden gelatenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom ben ik verrast dat Michael Moore niet de director was.
Hij is niet betrokken bij deze "film", maar inderdaad, die kwal.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Van Bowling For Columbine?![]()
Edit: Moet zeggen dat ik mensen als Louis Theroux en Ross Kemp meer vertrouw.
Er is altijd wel een vooraanstaande expert te vinden die je mening wil onderbouwen. Het is niet alsof expertise je meteen in een bepaalde gedachtenstroom drukt, dat zou jij ook wel moeten weten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet eens. Het is ook geen tendentieus BS-verhaal, het zijn vooraanstaande economen die aan het woord worden gelaten
Uiteraard. Maar het klinkt allemaal erg plausibel en men staaft meningen met feiten en cijfers. En tsja, als de boeven zelf niet willen reageren, dan houdt het op.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is altijd wel een vooraanstaande expert te vinden die je mening wil onderbouwen. Het is niet alsof expertise je meteen in een bepaalde gedachtenstroom drukt, dat zou jij ook wel moeten weten.
Moore is een held, een geweldenaar, hij verdient een standbeeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is niet betrokken bij deze "film", maar inderdaad, die kwal.
Ik ben wel benieuwd. Kijken of ik hem ergens kan downen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inside Job. Denk dat jij gaat huilen en schreeuwen dat het allemaal leugens zijn als je em bekijkt
Nee natuurlijk willen ze dat niet, je wil zelf als ex-CEO van Lehmann toch niet met je kokkert op TV in zo'n film om uit te leggen waarom iets gegaan is zoals het gegaan is, dat zie ik eerder aan als logica dan een of andere conspiracy feitje.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het klinkt allemaal erg plausibel en men staaft meningen met feiten en cijfers. En tsja, als de boeven zelf niet willen reageren, dan houdt het op.
In The Hall of Shame inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moore is een held, een geweldenaar, hij verdient een standbeeld.
Hij is zeker een geweldenaar door zijn gewicht.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moore is een held, een geweldenaar, hij verdient een standbeeld.
Of de hoge heren moeten worden opgesloten, laat ik in het midden. Ze wisten echter dondersgoed dat ze risicovol bezig waren. Als de boel zou klappen, dan was het goed mis. Het IMF heeft hen daar ook voor gewaarschuwd, meerdere malen zelfs. Maar jezelf verrijken is natuurlijk veel leuker. En achteraf gezien maakt het ook geen reet uit voor hen. Miljoenen mensen hebben hun geld zien verdampen en staan op straat, terwijl de hoge heren op Wall Street elkaar alweer overladen met bonussen. Hoepel toch op met dat kankervolk.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee natuurlijk willen ze dat niet, je wil zelf als ex-CEO van Lehmann toch niet met je kokkert op TV in zo'n film om uit te leggen waarom iets gegaan is zoals het gegaan is, dat zie ik eerder aan als logica dan een of andere conspiracy feitje.
Maar jij bent ook groot fan van de Amerikaanse wapenwetten?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij is zeker een geweldenaar door zijn gewicht.
Ja dat was ook verkeerd van ze, wat wil je nou dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of de hoge heren moeten worden opgesloten, laat ik in het midden. Ze wisten echter dondersgoed dat ze risicovol bezig waren. Als de boel zou klappen, dan was het goed mis. Het IMF heeft hen daar ook voor gewaarschuwd, meerdere malen zelfs. Maar jezelf verrijken is natuurlijk veel leuker. En achteraf gezien maakt het ook geen reet uit voor hen. Miljoenen mensen hebben hun geld zien verdampen en staan op straat, terwijl de hoge heren op Wall Street elkaar alweer overladen met bonussen. Hoepel toch op met dat kankervolk.
Enorm.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar jij bent ook groot fan van de Amerikaanse wapenwetten?
Ach, als het aan mij lag wordt de financiele wereld flink aan banden gelegd en krijgen die hoge heren die verantwoordelijk zijn voor alle ellende ofwel een gevangenisstraf of een torenhoge boete.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat was ook verkeerd van ze, wat wil je nou dan?
Volgens mij is iedereen op deze planeet het daar wel over eens. Zij het niet de generale populatie, dan wel de CEO's die het te opzichtig vonden en nu in bonus gekort worden.
Moore is gewoon gaaf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |