Zelfs de Palestijnse onderhandelaar heeft zo z'n twijfels zo te zien. Als niet dit jaar, volgend jaar of de volgende 10 jaar.. er komt vrede. Niet zo overtuigd van dat ene jaar als Obama is.quote:The chief Palestinian negotiator, Saeb Erekat, said an agreement was inevitable at some point. The question was whether it could be reached within Obama's deadline of a year. "[Palestinians and Israelis] know that, if not this year, next year, or in 10 years' time, it will be a two-state solution on the 1967 lines, Palestine next to the state of Israel. The difference in time here is how many lives of Israelis and Palestinians will be saved," he said
Heb je het dan over de deadline van Obama of 'ooit'?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:12 schreef Killjoy het volgende:
Het zou geweldig zijn als het zou lukken, maar ik heb sterke twijfels of het wel mogelijk is.
Ligt er natuurlijk aan, het zal wel meer dan een paar bommetjes gaan kosten om dat op te lossen, nucleair is niet echt een oplossing omdat alles zo dicht bij elkaar ligt. Tel Aviv in de fall-out lijkt me ook geen oplossing.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
1 september 2011? Makkelijk joh. Paar bommetjes op de juiste plek en klaar is Klara.
Bommen zijn helemaal geen oplossing. Alleen een allesverwoestende bom op het hele gebied brengt (tijdelijke) vrede; geen mensen = geen oorlog. Ik denk niet dat Obama dat in gedachte had.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan, het zal wel meer dan een paar bommetjes gaan kosten om dat op te lossen, nucleair is niet echt een oplossing omdat alles zo dicht bij elkaar ligt. Tel Aviv in de fall-out lijkt me ook geen oplossing.
Nee, maar om te denken dat een oorlog die al 1100 jaar duurt binnen nu en 5 maand opgelost wordt is natuurlijk wel helemaal van de pot gerukt.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Bommen zijn helemaal geen oplossing. Alleen een allesverwoestende bom op het hele gebied brengt (tijdelijke) vrede; geen mensen = geen oorlog. Ik denk niet dat Obama dat in gedachte had.
Waarom niet? Zijn we gelijk van beide landen af.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan, het zal wel meer dan een paar bommetjes gaan kosten om dat op te lossen, nucleair is niet echt een oplossing omdat alles zo dicht bij elkaar ligt. Tel Aviv in de fall-out lijkt me ook geen oplossing.
Omdat we onze broeders in gedachten niet nucleair in de fik behoren te zetten.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn we gelijk van beide landen af.
Eerst de een, dan de ander.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Heb je het dan over de deadline van Obama of 'ooit'?
En al die haatbaarden eromheen vrijspel geven. Dacht het niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn we gelijk van beide landen af.
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
En al die haatbaarden eromheen vrijspel geven. Dacht het niet.
Dat zeg ik niet. Ik doel op de leiders van de landen eromheen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ja, want elke Arabier is een haatbaard en elke Israelier een moordenaar. Goed bezig, erik.
Daarom moeten we de revoluties ook van harte ondersteunen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik doel op de leiders van de landen eromheen.
Trouwens, beginnen over nuance terwijl je zelf met kernbommen wil strooien?
Ja, dezelfde revoluties die de olieprijs naar $200 of meer stuwen, nee dankje.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom moeten we de revoluties ook van harte ondersteunen.
Even wachten tot er wat komt te zitten waar we niet zoveel last van hebben bedoel je?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom moeten we de revoluties ook van harte ondersteunen.
Hoe duurder, hoe beter. Dan kan eerder begonnen worden met de ontwikkeling van alternatieve energiebronnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dezelfde revoluties die de olieprijs naar $200 of meer stuwen, nee dankje.
Mooi he, democratie?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Even wachten tot er wat komt te zitten waar we niet zoveel last van hebben bedoel je?
Tot op zekere hoogte is het een lovenswaardig streven.quote:
Als je ziet hoe lang de rijen nu al zijn bij pompstations waar ze wat goedkoper zijn dan wil ik niet zien wat er gebeurt als daadwerkelijk de olie nogmaals met 100% stijgt. Waarom wil je per se zo'n rampscenario in werking zien? Je wordt er alleen maar slechter van.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe duurder, hoe beter. Dan kan eerder begonnen worden met de ontwikkeling van alternatieve energiebronnen.
Vind het ietwat voorbarig om een of ander vreselijk regime te vrezen. We zien wel wat voor leider de Egyptenaren kiezen. Vergeet niet we juist met de extremistische ellende opgescheept zitten dankzij onze drang om te intervenieren.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte is het een lovenswaardig streven.
Omdat het op de lange termijn beter uitpakt voor ons en de mensheid als geheel.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je ziet hoe lang de rijen nu al zijn bij pompstations waar ze wat goedkoper zijn dan wil ik niet zien wat er gebeurt als daadwerkelijk de olie nogmaals met 100% stijgt. Waarom wil je per se zo'n rampscenario in werking zien? Je wordt er alleen maar slechter van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |