Dit was wel erg kort en nutteloos idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoopte op een bijrol van Hurley, geen veredelde cameo
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:quote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Erg leuke aflevering! "Belly" op het einde was nogal onverwacht!
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:
Gevonden, na goed zoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Is er nou wel of niet een aflevering geweest? Op IMDB staat 11 maart, maar ik kan geen aflevering vinden?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een bizar einde!Echt te bizar, zelfs voor Fringe termen
Toch leuk om hem weer te zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoopte op een bijrol van Hurley, geen veredelde cameo
En ik maar hopen dat Hurley de 'reincarnatie' van Bell zou zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Toch leuk om hem weer te zien.
Ik mis Lost
Het zou nog kunnen dat Hurley terugkomt. Misschien was het niet zomaar een cameo, maar de introductie van een nieuw karakter...quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat Hurley de 'reincarnatie' van Bell zou zijn
dat had ik idd ook wel vet gevonden jaquote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef Adelante het volgende:
Heb ik trouwens gemist hoe het is afgelopen met die laatste invalide die al zwevend in het museum door Peter werd getackeld? Heeft Walter die genezen of speelde die verder geen rol meer in de aflevering?Dan hadden ze hem misschien ook maar beter door het raam weg kunnen laten vliegen
Die was leuk ja, maar ik zag 'm wel aankomenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"
Die was geniaal jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"
Nee. Er zijn wel wat stukken hersenen uit het hoofd van Walter gehaald.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Rainesz het volgende:
Misschien sla ik de plank volledig mis,want kon niet hele dialoog volgen tussen Nina en Walter.
Maar was het niet zo,dat er stukje hersenen van Belly in iemand is gezet?
net als toen met een aflevering in seizoen 2?
Als het echt puur de geest is,is het nogal lame inderdaad
quote:
quote:
Het duurde voor mij ook even voordat ik pas echt was verkocht.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Seam het volgende:
Omdat ik zoveel hoor dat Fringe ontzettend sterk is geworden op het moment ga ik ook beginnen met kijken. Ik ben wel benieuwd, maar omdat in het begin de kritieken wisselend waren was ik er niet aan begonnen.
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Crutch het volgende:
Als ik Bell was stond ik de hele dag voor de spiegel
Nou was Fringe niet écht van het realistische, maar dit gaat wel erg ver, zeg maar. Ik zag het hele 'kunnen we Gene de koe niet gebruiken?' al aankomen, en deed eenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat was er nou mis met deze aflevering? Vond um wel vermakelijk.
Ik zou toch ook "de hand aan mezelf slaan" ;-) .quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Crutch het volgende:
Als ik Bell was stond ik de hele dag voor de spiegel
Dit.. ik vind het ook te ver gezocht/gaan. Het was een slechte aflevering hoor, maar het idee staat me niet aan. Na 5 minuten was ik de stem ook wel beu en dacht ik wanneer krijgen we olivia terug. Bell lijkt niet zo bang voor de machine als de andere, ben benieuwd wat het brengt.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou was Fringe niet écht van het realistische, maar dit gaat wel erg ver, zeg maar. Ik zag het hele 'kunnen we Gene de koe niet gebruiken?' al aankomen, en deed een-gezicht toen ze het ook bespraken. Te makkelijk, dudes, te makkelijk. Maar goed, ik heb dan ook een tyfushekel aan dubbele rollen in welke vorm dan ook.
Waarom zo jaloers? Tis maar fictie.quote:
Het maakt de serie erg amateuristisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom zo jaloers? Tis maar fictie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef dapluiz het volgende:
Zo, dat ging ineens snel, met de baby
Vraag me alleen af wat de observer bedoelde met zijn opmerking op het eind.'s Ochtends hoort ze dat ze zwanger is, en 's avonds heb ze de baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het in het echt ook maar zo snel![]()
Maar tot op die laatste paar seconden had ik niet gedacht dat ie er zelf achter zat!
(enne, dit hoeft toch niet in spoilers? De aflevering is toch al geweest?
Denk vraag het maar ff...)
Spoiler much?quote:
Eens, maar Fringe is het enige wat me op dit moment boeit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef Geo3kant het volgende:
Tja je kunt er een 10 jaar plan van maken, maar of het dan nog leuk is..? Ik kijk ook Smallville, daar heb je ook zoveel van die filler episodes.. tja dan kan ik ook 10 seizoenen maken.
Heb liever dat ze het in 3/4/5 seizoen doen en goed doen en dan kappen met een mooi verhaal. Maarja ze melken het vaak graag uit voor paar miljoen extra als het eenmaal populair is.
Truequote:
Ik dacht echt precies het zelfde..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spoiler much?
Verder: Ugh. Dat de zwangerschap versneld zou worden door het apparaat was zó voorspelbaar. En we sluiten haar aan op een infuus, maar geven de sedativa dmv een pilletje, én leggen een handig blad met allerlei instrumentarium in de buurt. Uuhuh. En dat gedoe met Lincoln die huilend z'n liefde verklaart was gewoon gênant.
Ja, dat was inderdaad gênant.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True. Nee, ik ben de laatste paar afleveringen wat kritisch. En hey, geef me ongelijk. Vooral Lincoln verdiende een klap, met z'n gejank.
Ik dacht echt dat ze alle 2 dood gingen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat met de baby straks..
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:16 schreef Houniet het volgende:
Wtf ik schrok toen ze Olivia ontvoerde. Tering al mijn koffie in bed en over mijn borst.
Oh kom op, je maakt een grapje.. Als je kijkt hoe ze Bellie terug halen, no way dat Olivia (aan welke kant dan ook) dood gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze alle 2 dood gingen.
the observer heeft dat kaartje niet hoor.. die zag alleen dat die enge dokter het aan walter's hulpje gaf, en het hulpje gaf het weer aan walter..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:30 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij wisten ze zelf nog niet dat er een seizoen 4 zou komen en is deze 9 maanden zwangerschap vast teruggeschreven naar 1 episode![]()
Walternate en The Observer die allebei dat kaartje met bloedsample hebben, snap ik nog niet helemaal
Daar sta je niet alleen in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch even dat ik had: "Het zal toch niet?".
Gelukkig inderdaad niet, zou wel goedkoop zijn geweest.
Overigens ben ik na de afgelopen aflevering zéér benieuwd wat The Observer bedoelt met "It is happening".Burnt to the core but not broken
oh en dat met dat pilletje idd ook ja.. wat oenig zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Spoiler much?
Verder: Ugh. Dat de zwangerschap versneld zou worden door het apparaat was zó voorspelbaar. En we sluiten haar aan op een infuus, maar geven de sedativa dmv een pilletje, én leggen een handig blad met allerlei instrumentarium in de buurt. Uuhuh. En dat gedoe met Lincoln die huilend z'n liefde verklaart was gewoon gênant.
Dat wist ik meteen, dat maakte 30 minuten van de aflevering vrij saaiquote:Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
Wel schokkend dat Walternate er zelf achter zat
Dat is niet zo heel slecht bedacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef cleany het volgende:
misschien is het de bedoeling dat kind in plaats van Peter in de machine geplaatst wordt...
Ik denk ook dat een zwangere Olivia een heel seizoen lang een enorme impact zou hebben gehad op wat je haar kan laten doen.. zelfs al is het er maar 1 van de 2. Beetje een deus ex machina, maar misschien wel beter zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef cleany het volgende:
gisteren aflevering 18 gezien...kan niet wachten op de rest.
ik denk inderdaad dat ze een zwangerschap eigenlijk maar saai vonden en het daarom versnelde, door er een andere wending aan te geven. misschien is het de bedoeling dat kind in plaats van Peter in de machine geplaatst wordt...
Nou ja zal wel een bepaalde reden zijn dat ze de geboorte hebben versneld.
Idd, óf dat kind in de machine, óf dat kind gebruiken als "lokmiddel" om Peter weer terug te krijgen naar de andere kant...?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel slecht bedacht.
Sorry maar ik vind dat wel slecht bedacht. Want waarom zou het apparaat (dat alleen specifiek afgestemd is op Peter) werken op die baby? Dan zou het toch ook moeten werken op Walter(nate).. want dat is weer de vader van Peter!quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoop het tweede, om hem te lokken van hier hoor je thuis, in deze wereld, met je gezin en de Olivia die wel een keer lachtquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:31 schreef Piepje het volgende:
[..]
Idd, óf dat kind in de machine, óf dat kind gebruiken als "lokmiddel" om Peter weer terug te krijgen naar de andere kant...?
Ik dacht dat iedereen wel dat door zou hebben. Het kind is een vervanger voor Peter, daarom zei de college ook nadrukkelijk 'uit onderzoek is gebleken dat ALLEEN Peter in de machine kan'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
QFT, proost!quote:Op zondag 3 april 2011 03:23 schreef Henno het volgende:
Ja verdomme waarom 15 april pas weer?Kutamerikanen met hun kut breaks
quote:Op zondag 3 april 2011 03:23 schreef Henno het volgende:
Ja verdomme waarom 15 april pas weer?Kutamerikanen met hun kut breaks
Welkomquote:Op zondag 3 april 2011 13:31 schreef Seam het volgende:
Binnen een paar dagen seizoen 1 gekeken en ik vind het een erg goede serie
In de aflevering Immortality zegt Walternate dat hij geen kinderen wil gebruiken voor cortexiphan om veilig naar het andere universum te reizen. Aan het einde van de aflevering belt Brandon Walternate en zegt dat er een andere manier is. Het eerstvolgende wat we daarna zien is dat Walternate Olivia feliciteert met haar zwangerschap.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:45 schreef cleany het volgende:
gisteren aflevering 18 gezien...kan niet wachten op de rest.
ik denk inderdaad dat ze een zwangerschap eigenlijk maar saai vonden en het daarom versnelde, door er een andere wending aan te geven. misschien is het de bedoeling dat kind in plaats van Peter in de machine geplaatst wordt...
Nou ja zal wel een bepaalde reden zijn dat ze de geboorte hebben versneld.
Yeah, kom er nu pas achter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:04 schreef criminal_mind het volgende:
![]()
Great news for Fringe fans: Fox has renewed Fringe for a fourth season with a full season order of 22 episodes. You will not have to gut out the white knuckle ride until May!
The announcement comes on the heels of season low ratings last Friday when Fringe was up against the NCAA basketball tournament.
Fox says Fringe is now the #1 show on Friday nights in all of broadcast & cable, and I didn’t ask for specifics because I’m sure it’s true with DVR, especially since Fringe hasn’t aired any repeats since moving to Friday. In the “most current” ratings which includes Live+7 where available, Fringe is averaging a 2.2 adults 18-49 rating on Fridays. While this will likely spur some discussion about whether Live+7 matters or its just Jedi Mind Tricks, one thing is for sure: either way Fringe has been renewed for a fourth season of 22 episodes.
Fox also notes that compared to the same period last year, Fox is up 38% on Fridays since Fringe moved to Friday nights. Though the same period last year also included some of the winter Olympics on NBC, so the landscape was a bit different.
Oh, wat is ze leukquote:
Gaap snurk moe gaapquote:
Inderdaad.. ik vond het cartoon stuk totaal niet passen..quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:00 schreef kort het volgende:
Inception en GTA schoten mij ook te binnen
Klinkt gaaf!quote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Adelante het volgende:
promo voor volgende week ziet er weer beter uit
Meesterlijk toch, dat die Broyles eens compleet uit zijn rol valt?quote:
Dat gezicht van Walter toen Astrido hem Wally noemde was ook geniaalquote:
hahahaha ja dat was grappig iddquote:Op zondag 17 april 2011 12:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat gezicht van Walter toen Astrido hem Wally noemde was ook geniaal
ja, wat moet je daar verder van maken.. kwam nogal out of the blue.. vond dat ook een beetje bizar eigenlijk!quote:Op zondag 17 april 2011 13:54 schreef Geo3kant het volgende:
Raar, net als op imdb wordt er hier ook weinig gesproken over het einde?![]()
Ik vond dat echt wazig hoe kalm ze het ook zei "That's the man who's going to kill me"
Het is eigenlijk jammer dat Lance Reddick altijd zo streng moet kijken, want hij heeft best een leuke lachquote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef Henno het volgende:
[..]
Meesterlijk toch, dat die Broyles eens compleet uit zijn rol valt?
Is hij acuut gestopt dan? Hij was al uit de serie geschreven, dus waarom hem terughalen als de beste man gestopt is? Misschien juist om eens lekker los te gaan met gekke cartoons enzo, je weet het niet.quote:Op zondag 17 april 2011 08:25 schreef Ereinion het volgende:
Overigens is de reden voor die cartoon denk ik gewoon van praktische aard. Leonard Nimoy (William Bell) is gestopt met acteren, en daarom moeten ze met dit soort uitwegen komen (hij zit vast in Olivia's lichaam, of nu dus in een tekenfilm vorm). Achteraf gezien hadden ze beter iemand anders kunnen casten voor die rol, maar ja, ze hadden niet kunnen weten dat hij zou stoppen.
Ja, inspreken blijft hij doen..quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel verder als voice-actor blijkbaar, want het was zijn stem. En het gerucht gaat dat hij Smaug gaat doen, de draak in de Hobbit (volgens imdb)
That sums it up nicelyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef picodealion het volgende:
Jezus wat een kutzooi zeg. Ongelooflijk bagger.
quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Crutch het volgende:
Ik heb oneindig genoten van deze aflevering![]()
je baseert dat op 1 aflevering...dit seizoen is het beste tot nu toe!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
That sums it up nicely
Als volgende seizoenen er zo uit gaan zien heb ik liever dat ze er nu de stekker uit trekken.
Dit seizoen was zeer prima inderdaad, en dat is de enige reden dat ik blijf kijken want de afgelopen 3 afleveringen waren erger dan de mole-baby aflevering.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef cleany het volgende:
[..]
je baseert dat op 1 aflevering...dit seizoen is het beste tot nu toe!
Ja, dat zeg ik ook. Gebaseerd op deze aflevering: zou het zo verder gaan dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef cleany het volgende:
[..]
je baseert dat op 1 aflevering...dit seizoen is het beste tot nu toe!
Of niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef shitbrick het volgende:
Niet zeiken, deze aflevering was gewoon top en zal na het stoppen van de serie (hopelijk vele seizoenen later) in elke top 5 lijstje staan van beste Fringe episodes .
Tot nu toe wel ja, maar je weet maar nooit wat er nog gaat komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef shitbrick het volgende:
Niet zeiken, deze aflevering was gewoon top en zal na het stoppen van de serie (hopelijk vele seizoenen later) in elke top 5 lijstje staan van beste Fringe episodes .
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
Welke aflevering heb jij in hemelsnaam gekeken, dit kun je echt niet beschrijven als een 'tussen epi'
Nou, dan weet je nu dus dat ik dat niet bedoeldequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat is wel het eerste wat in me opkomt als je zegt een tussenaflevering
Jawel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Tussen epi.
Ik vond het weer eindelijk een ouderwetse Fringe. De teader van de volgende aflevering zat erachteraan geplakt bij mij. Ik heb 'm snel genoeg uit kunnen zetten, maar hoorde 'm wel 'next friday' zeggen. Maar het is dus niet volgende week, de volgende?
Eindelijk weer een echte Fringe afleveringquote:
Het is wat zot, maar omdat ze Olivia's bloed en dus DNA-profiel hebben, kunnen ze de 23 chromosomen van Peter uit het bloed van de baby halen. Omdat ze geen bloed hebben van Peter (ga ik maar even van uit) weet je niet wélke 23 chromosomen van Walter doorgegeven zijn aan Peter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echte Fringe aflevering![]()
Wat een verademing na de aflevering van vorige week zeg..
Lijkt op een super season finale
Ik vind het idee van de machine met het DNA van het kind nog steeds niet leuk/goed want dan zou Walternate het ook moeten kunnen vanuit zijn bloed, want Peter heeft groot deel van zijn DNA.
Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Merel het volgende:
Zozo, wisten jullie al dat de nieuwe Ford Focus een tof achteruitrijschermpje heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Geo3kant op 30-04-2011 14:33:29 ]
Ja, alhoewel ik wel een beetje het idee krijg dat ze erop gerekend hadden dat dit seizoen het laatste zou zijn. Ik hoop niet dat ze het verhaal nu langdradig gaan laten aflopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dit was echt een hele gave aflevering! Nog eentje maar en dan is het seizoen weer voorbij...maar gelukkig komt er nog een seizoen!
Nee, want ze hebben namelijk gezegd dat ze er al van uitgingen dat er een 4e seizoen zou kunnen aan komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik wel een beetje het idee krijg dat ze erop gerekend hadden dat dit seizoen het laatste zou zijn. Ik hoop niet dat ze het verhaal nu langdradig gaan laten aflopen.
De Euro staat met de dag sterker ;-)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ik was benieuwd hoe 'steep' Peters ritje van Pittsville, Maryland naar 42nd Street in NYC zou zijn en kom uit op ongeveer $620,-. Da's toch net iets minder dan die 800,- die Peter berekend kreeg.
4,5 uur rijden.
Nee.. dat was echt gewoon crap. Paste er totaal niet bij, ook niet als smoesje dat het een LSD fantasie was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:37 schreef kort het volgende:
Die cartoon episode was gewoon baasazijnpissers
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.quote:
die accenten van Anna en Johnquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:30 schreef Merel het volgende:
Ze zijn zich er zelf ook wel heel bewust van hoe dicht de show op het randje zat op gecanceled te worden..
Time travel is gevaarlijk.. daar moet je echt mee uit kijken in series want is heel lastig nog te volgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.![]()
![]()
Ik ben in ieder geval door het tijdreizen de kluts even kwijt van wat er nu allemaal precies wanneer en waarom gebeurd is.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:39 schreef Johnny Blaze het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:16 schreef PPL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die trui van Joshuaquote:
Nou nee, volgens mij reist het bewustzijn van de 2011 Peter korte tijd naar 2026, die ziet dus zijn toekomst als hij ervoor kiest Walternates' universum te vernietigen. Hij reist niet lichamelijk door de tijd. Daarna heeft hij een soort veilige plek gecreëerd waar de leden van de twee universa samen kunnen werken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat ik ervan snap is dat Peter in 2011 in de machine is gegaan en daarmee het universum van Walternate heeft vernietigd. Walternate was op dat moment toevallig net in ons universum en heeft het dus overleefd, maar is als wraak in 2026 bezig met ons universum vernietigen. Peter reist vanuit 2026 terug in de tijd naar 2011 (hoe?) en gebruikt daar de machine niet om het andere universum te vernietigen maar om de twee universa samen te brengen (hoe?) waardoor Walter en Walternate en Olivia en Fauxlivia opeens tegenover elkaar staan. En dan verdwijnt Peter opeens en zeggen de observers dat hij nooit bestaan heeft. En dan is de machine ook nog ooit vanuit de toekomst teruggestuurd in de tijd en is Walter zelf een van de first people.![]()
![]()
Ik ben in ieder geval door het tijdreizen de kluts even kwijt van wat er nu allemaal precies wanneer en waarom gebeurd is.
Volgens mij wel Walter, volgens mij kwam hij erachter toen hij die flash/lightbomb onderzocht, omdat alleen Walter en Walternate slim genoeg zijn om zulke geavanceerde technologie uit te vinden. Waarschijnlijk (volgens mij zei walter het ook, maar beetje wazig) dat hij in de verre toekomst dus 2040 bijvoorbeeld die machine bouwt omdat ook hun wereld naar de klote gaat om terug te kunnen reizen en het te stoppen.. of veranderen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou nee, volgens mij reist het bewustzijn van de 2011 Peter korte tijd naar 2026, die ziet dus zijn toekomst als hij ervoor kiest Walternates' universum te vernietigen. Hij reist niet lichamelijk door de tijd. Daarna heeft hij een soort veilige plek gecreëerd waar de leden van de twee universa samen kunnen werken.
Wat ik dan weer niet snap is wie ooit die machine heeft gebouwd. Ze vinden (de delen van) hem in 2011 in de grond begraven, maar nu blijken ze door Walter naar het verleden gestuurd te zijn??? Wie heeft hem dan gemaakt, Walter niet, die stuurt hem alleen maar terug in de tijd. Nou ja, ik denk dat het ook de bedoeling is dat we sommige vragen nog niet kunnen beantwoorden. Erg toffe aflevering iig
Ik snap ook niet alles, maar Walter uit de toekomst heeft op de een of andere manier het bewustzijn van 2011 Peter naar 2026 gebracht (dat zagen we), toen wij weer wakker werd in de machine had hij de toekomst ervaren en wist dat beide universums niet zonder elkaar kunnen. Dus besloot Peter niet het andere universum te vernietigen zoals we zagen dat gebeurd was in de toekomst maar juist beide universums te redden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Merel het volgende:
[..]
![]()
Terug in de tijd reizen en voorkomen dat Walter Peter steelt?quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
Zelfs als ze stoppen met oorlog voeren, dan blijven de scheuren en fringe events alsnog gebeuren toch? Hoe willen ze dat fixen?
Genoeg te doen hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Geo3kant het volgende:
Zorgen dat Peter niet gestolen wordt, dan kunnen ze stoppen met fringe, want dan gebeurd er ook niks meer.. of je moet het in een CSI/anti terroristen serie vormen maar dat is het concept niet.
Dat staat als een paal boven waterquote:Dat kan/zal niet het idee zijn.. timetravel sucks...
Alles binnen Lost is verklaard. Niet meelopen met de meute maar zelf even nadenken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die trui van Joshua![]()
Maar goed zo begreep ik het dus ook: beide universen bestaan nog, maar Peter heeft dus een brug gemaakt tussen die twee werelden en dat was dus die kamer waar ze op het end allemaal in stonden, zodat ze sampies beide werelden kunnen fixen. Waarom Peter dan ineens niet meer bestaat en niemand m kan herinnerenVraag me dan wel af als Peter niet bestaat en nooit heeft bestaan....heeft Fauxlivia dan nog wel een kleine Bishop?
Benieuwd hoe dat verder gaat....hoop idd dat het beter opgelost wordt dan met Lost want echt daar wil ik nog steeds 6 x 23 x 45minuten van mn leven terug.
De oudere Olivia vond ik al een hele vooruitgang qua aantrekkelijkheid.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:26 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vond het ook wel shocking dat de wereld er in 2026 precies hetzelfde lijkt uit te zien. Gsm's en pc's leken nog precies hetzelfde, alleen de kapsels waren anders
Hoezo? Hij heeft toch eerder bewezen zich kunnen te gedragen?quote:Op maandag 9 mei 2011 12:54 schreef picodealion het volgende:
Waar ik me nog het meest over verbaasde is dat Walter in 2026 als topcrimineel is opgesloten, bij Gods gratie er even uit mag om te helpen, en dan vervolgens de rest van de EP rustig rond blijft wandelen zonder enige controle.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Unanswered_questionsquote:Op zondag 8 mei 2011 14:40 schreef Waaghals2010 het volgende:
[..]
Alles binnen Lost is verklaard. Niet meelopen met de meute maar zelf even nadenken.
Ja jezus zegquote:Op maandag 9 mei 2011 13:40 schreef THeeF het volgende:
[..]
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Unanswered_questions
Niet alles hè!
Schokkende en vage finale, maar wel een hele goede btw.
In Season 4 gaan de Observers een grotere rol spelen! Ben benieuwd
Klopt, maar een aantal essentiele vragen als "What caused the bad luck surrounding Hurley and Sam Toomey? Is there really a curse? ("Numbers")" zijn ook niet beantwoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:04 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Ja jezus zegdie vragen die er tussen staan:
Where did the nickname "Hurley" come from?
Why is Danielle's clothing and equipment primarily military in nature if her "routine expedition" was scientific/medical?
En er zijn ook nog meer van die vragen die gewoon er nie ttoe doen om beantwoord te worden. Soms is iets gewoon zo...
zo kan ik ook voor fringe vragen verzinnen die er niet toe doen...
Inderdaad, staan veel kansloze vragen tussen, maar aantal belangrijke, zoals die nummers, zijn onbeantwoord.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klopt, maar een aantal essentiele vragen als "What caused the bad luck surrounding Hurley and Sam Toomey? Is there really a curse? ("Numbers")" zijn ook niet beantwoord.
nummers? daar was toch ene heel stom antwoord op?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:26 schreef THeeF het volgende:
[..]
Inderdaad, staan veel kansloze vragen tussen, maar aantal belangrijke, zoals die nummers, zijn onbeantwoord.
Haha ja, wij allemaal hier.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Happel het volgende:
Zit ik Fringe, seizoen 2 te kijken. Aflevering met dat meisje dat weer tot leven komt. Komt Charlie opeens weer voorbij zetten. WTF momentje.
Dat is nou wat men noemt een kolossale cliffhangerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:34 schreef kort het volgende:
Ik snapte het totdat Peter opeens niet bleek te bestaan.
WTF is dat met die nummers? Waarom is het zo moeilijk om te accepteren dat er 6 nummers zijn? Waarom moet daar een verklaring voor zijn. De nummers kwamen gewoon toevallig vaak terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:26 schreef THeeF het volgende:
[..]
Inderdaad, staan veel kansloze vragen tussen, maar aantal belangrijke, zoals die nummers, zijn onbeantwoord.
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:42 schreef Happel het volgende:
Zit ik Fringe, seizoen 2 te kijken. Aflevering met dat meisje dat weer tot leven komt. Komt Charlie opeens weer voorbij zetten. WTF momentje.
quote:on the latest episode of Fringe Charlie is back on the show after he was killed last year.
So my question is did i miss something?
Misschien wist je dit al, toch maar ff gequoted.quote:The episode which aired January 11,2010, Unearthed is actually the unaired episode from season 1 and it is episode 21.
ja er komt een 4e seizoen. en dat begint, zoals altijd, in het najaar.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef pdiscs het volgende:
WTF?
Ik had eerlijk gezegd niet in de gaten dat het de seizoensfinale was...
Ik dacht dat het volgende aflevering weer verder zou gaan en niet volgend seizoen.
Is het volgende seizoen al zeker (dat het doorgaat)? En wanneer begint het volgende seizoen?
Zeker een fikse cliffhanger zo!
Hmm dat ziet er alvast goed uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:01 schreef Houniet het volgende:
Fringe vrienden.
Hier een nieuwe film van de makers van Fringe.
http://spitsnieuws.nl/arc(...)_super_8_online.html
Lost was erg goed op 1 seizoen en de afloop na....... Wat een anticlimax was dat zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:51 schreef Seam het volgende:
Mijn god, ik zit nu zelfs te twijfelen of Fringe niet beter is dan Lost. Wat een machtige finale zeg. Ongelooflijk dat deze serie zo briljant gegroeid is, bij seizoen 1 had ik echt geen flauw idee dat we hier terecht zouden komen, maar het klopt allemaal wel en vreemd genoeg voelt niks onlogisch aan.
Ik heb er vertrouwen in dat de rol van Peter en de observers duidelijk wordt uitgelegd, want deze schrijvers lijken wel te weten waar ze naartoe willen.
Erg hoog Indiana Jones gehalte als je het mij vraagt, maar goed ik heb de eerste 5 seizoenen wel genoten.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Lost was erg goed op 1 seizoen en de afloop na....... Wat een anticlimax was dat zeg.
Is een aflevering uit het eerste seizoen die toen niet uitgezonden isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik heb even een vraagje over seizoen 2 (ben recent begonnen met Fringe). Vandaag zag ik de aflevering over het meisje dat ineens Russisch sprak en in die aflevering dook Charlie ook weer op. Ik snap er helemaal niks van en vraag me af of ik iets gemist heb? Charlie was toch dood?
is toch die taxichauffeur?quote:
Anna Torv is echt een supersexy chick. Ze wordt steeds sexier imo.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
op deze foto vind ik er erg weinig aan eigenlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anna Torv is echt een supersexy chick. Ze wordt steeds sexier imo.
Vind d'r nog altijd erg op Cate Blanchett lijken. Die ik overigens ook niks vind.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
op deze foto vind ik er erg weinig aan eigenlijk
mwah, blanchett ben ik niet zo fan van. Anna Torv is wel een mooie vrouw, maar ik vind het bij haar heel veel uitmaken wat ze aanheeft en de make up enzo, meer dan bij andere celebs. Soms vind ik haar echt totaal niet sexy en vooral saai. Zoals op deze foto haha..quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind d'r nog altijd erg op Cate Blanchett lijken. Die ik overigens ook niks vind.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zie een kale vent op op de achtergrond!
Dat mag, uiteraard. Ik vind haar daar om op te vretenquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:05 schreef sbientje het volgende:
[..]
op deze foto vind ik er erg weinig aan eigenlijk
Da's wel een hele korte teaserquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:13 schreef PPL het volgende:
"Take a look at the teaser to the “Where Is Peter?” video series coming throughout the summer and leading up to the Season Premiere Friday SEP 23"
Blijkbaar mogen we door de zomer heen dit soort 'peaks' verwachten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje die misschien een spoiler bevat. Ik vind van niet, maar misschien denken jullie er anders over![]()
quote:Op zondag 24 juli 2011 12:25 schreef WeirdlyWired het volgende:
Even een kickje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje die misschien een spoiler bevat. Ik vind van niet, maar misschien denken jullie er anders over![]()
Is geen spoiler mijns inziens, gewoon een dingetje voor de fans.
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:40 schreef Johnny Blaze het volgende:
Mwah het is toch wel een beetje een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]volgens mij was het inderdaad meer een reactie op wat de fans zeggen (een grap dus) als een echte spoiler. Denk niet dat ze veel spoilers opzettelijk de wereld in gaan helpen. Zou de serie een beetje verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Als je het nu al vet vind dan wordt je brein wat verderop in het seizoen opgeblazen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef FL_Freak het volgende:
Hele vette serie. Ben op dit moment bij aflevering 7 van seizoen 1. Ik ben benieuwd naar de rest
Nog één te gaan.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:17 schreef Flanx het volgende:
23 september, pfff nog 2 maandjess
Na Breaking Bad mijn favo lopende serie ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
pfffff, nog even volhouden...is er al een teaser voor het volgende seizoen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nog één te gaan.
Schiet al aardig op anders. Een maandje hou ik nog wel vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |