Is hij acuut gestopt dan? Hij was al uit de serie geschreven, dus waarom hem terughalen als de beste man gestopt is? Misschien juist om eens lekker los te gaan met gekke cartoons enzo, je weet het niet.quote:Op zondag 17 april 2011 08:25 schreef Ereinion het volgende:
Overigens is de reden voor die cartoon denk ik gewoon van praktische aard. Leonard Nimoy (William Bell) is gestopt met acteren, en daarom moeten ze met dit soort uitwegen komen (hij zit vast in Olivia's lichaam, of nu dus in een tekenfilm vorm). Achteraf gezien hadden ze beter iemand anders kunnen casten voor die rol, maar ja, ze hadden niet kunnen weten dat hij zou stoppen.

Ja, inspreken blijft hij doen..quote:Op zondag 17 april 2011 18:25 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel verder als voice-actor blijkbaar, want het was zijn stem. En het gerucht gaat dat hij Smaug gaat doen, de draak in de Hobbit (volgens imdb)

That sums it up nicelyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef picodealion het volgende:
Jezus wat een kutzooi zeg. Ongelooflijk bagger.

quote:Op maandag 18 april 2011 20:53 schreef Crutch het volgende:
Ik heb oneindig genoten van deze aflevering![]()

je baseert dat op 1 aflevering...dit seizoen is het beste tot nu toe!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
That sums it up nicely
Als volgende seizoenen er zo uit gaan zien heb ik liever dat ze er nu de stekker uit trekken.

Dit seizoen was zeer prima inderdaad, en dat is de enige reden dat ik blijf kijken want de afgelopen 3 afleveringen waren erger dan de mole-baby aflevering.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef cleany het volgende:
[..]
je baseert dat op 1 aflevering...dit seizoen is het beste tot nu toe!

Ja, dat zeg ik ook. Gebaseerd op deze aflevering: zou het zo verder gaan dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:35 schreef cleany het volgende:
[..]
je baseert dat op 1 aflevering...dit seizoen is het beste tot nu toe!

Of niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef shitbrick het volgende:
Niet zeiken, deze aflevering was gewoon top en zal na het stoppen van de serie (hopelijk vele seizoenen later) in elke top 5 lijstje staan van beste Fringe episodes .

Tot nu toe wel ja, maar je weet maar nooit wat er nog gaat komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:22 schreef shitbrick het volgende:
Niet zeiken, deze aflevering was gewoon top en zal na het stoppen van de serie (hopelijk vele seizoenen later) in elke top 5 lijstje staan van beste Fringe episodes .

Inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
Welke aflevering heb jij in hemelsnaam gekeken, dit kun je echt niet beschrijven als een 'tussen epi'

Nou, dan weet je nu dus dat ik dat niet bedoeldequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat is wel het eerste wat in me opkomt als je zegt een tussenaflevering

Jawel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Tussen epi.
Ik vond het weer eindelijk een ouderwetse Fringe. De teader van de volgende aflevering zat erachteraan geplakt bij mij. Ik heb 'm snel genoeg uit kunnen zetten, maar hoorde 'm wel 'next friday' zeggen. Maar het is dus niet volgende week, de volgende?

Eindelijk weer een echte Fringe afleveringquote:

Het is wat zot, maar omdat ze Olivia's bloed en dus DNA-profiel hebben, kunnen ze de 23 chromosomen van Peter uit het bloed van de baby halen. Omdat ze geen bloed hebben van Peter (ga ik maar even van uit) weet je niet wélke 23 chromosomen van Walter doorgegeven zijn aan Peter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echte Fringe aflevering![]()
Wat een verademing na de aflevering van vorige week zeg..
Lijkt op een super season finale
Ik vind het idee van de machine met het DNA van het kind nog steeds niet leuk/goed want dan zou Walternate het ook moeten kunnen vanuit zijn bloed, want Peter heeft groot deel van zijn DNA.

Neequote:Op zaterdag 30 april 2011 11:44 schreef Merel het volgende:
Zozo, wisten jullie al dat de nieuwe Ford Focus een tof achteruitrijschermpje heeft?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Geo3kant op 30-04-2011 14:33:29 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, alhoewel ik wel een beetje het idee krijg dat ze erop gerekend hadden dat dit seizoen het laatste zou zijn. Ik hoop niet dat ze het verhaal nu langdradig gaan laten aflopen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Dit was echt een hele gave aflevering! Nog eentje maar en dan is het seizoen weer voorbij...maar gelukkig komt er nog een seizoen!

Nee, want ze hebben namelijk gezegd dat ze er al van uitgingen dat er een 4e seizoen zou kunnen aan komenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik wel een beetje het idee krijg dat ze erop gerekend hadden dat dit seizoen het laatste zou zijn. Ik hoop niet dat ze het verhaal nu langdradig gaan laten aflopen.

De Euro staat met de dag sterker ;-)quote:Op zondag 1 mei 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ik was benieuwd hoe 'steep' Peters ritje van Pittsville, Maryland naar 42nd Street in NYC zou zijn en kom uit op ongeveer $620,-. Da's toch net iets minder dan die 800,- die Peter berekend kreeg.
4,5 uur rijden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |