Dit was wel erg kort en nutteloos idd.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoopte op een bijrol van Hurley, geen veredelde cameo
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:quote:Op zondag 13 maart 2011 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Erg leuke aflevering! "Belly" op het einde was nogal onverwacht!
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:
Gevonden, na goed zoekenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Is er nou wel of niet een aflevering geweest? Op IMDB staat 11 maart, maar ik kan geen aflevering vinden?
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Symer het volgende:
[..]
Vond het nogal ridicuul. Bell's geest die Olivia overneemt? Dit gezicht trok ik toen:
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een bizar einde!Echt te bizar, zelfs voor Fringe termen
Toch leuk om hem weer te zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:56 schreef Tim86 het volgende:
Hoopte op een bijrol van Hurley, geen veredelde cameo
En ik maar hopen dat Hurley de 'reincarnatie' van Bell zou zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Toch leuk om hem weer te zien.
Ik mis Lost
Het zou nog kunnen dat Hurley terugkomt. Misschien was het niet zomaar een cameo, maar de introductie van een nieuw karakter...quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat Hurley de 'reincarnatie' van Bell zou zijn
dat had ik idd ook wel vet gevonden jaquote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef Adelante het volgende:
Heb ik trouwens gemist hoe het is afgelopen met die laatste invalide die al zwevend in het museum door Peter werd getackeld? Heeft Walter die genezen of speelde die verder geen rol meer in de aflevering?Dan hadden ze hem misschien ook maar beter door het raam weg kunnen laten vliegen
Die was leuk ja, maar ik zag 'm wel aankomenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"
Die was geniaal jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik trok dat gezicht toen Walter aan Nina vroeg: "Belly, is it you?"
Nee. Er zijn wel wat stukken hersenen uit het hoofd van Walter gehaald.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:42 schreef Rainesz het volgende:
Misschien sla ik de plank volledig mis,want kon niet hele dialoog volgen tussen Nina en Walter.
Maar was het niet zo,dat er stukje hersenen van Belly in iemand is gezet?
net als toen met een aflevering in seizoen 2?
Als het echt puur de geest is,is het nogal lame inderdaad
quote:
quote:
Het duurde voor mij ook even voordat ik pas echt was verkocht.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Seam het volgende:
Omdat ik zoveel hoor dat Fringe ontzettend sterk is geworden op het moment ga ik ook beginnen met kijken. Ik ben wel benieuwd, maar omdat in het begin de kritieken wisselend waren was ik er niet aan begonnen.
Dat dusquote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Crutch het volgende:
Als ik Bell was stond ik de hele dag voor de spiegel
Nou was Fringe niet écht van het realistische, maar dit gaat wel erg ver, zeg maar. Ik zag het hele 'kunnen we Gene de koe niet gebruiken?' al aankomen, en deed eenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Wat was er nou mis met deze aflevering? Vond um wel vermakelijk.
Ik zou toch ook "de hand aan mezelf slaan" ;-) .quote:Op maandag 21 maart 2011 19:46 schreef Crutch het volgende:
Als ik Bell was stond ik de hele dag voor de spiegel
Dit.. ik vind het ook te ver gezocht/gaan. Het was een slechte aflevering hoor, maar het idee staat me niet aan. Na 5 minuten was ik de stem ook wel beu en dacht ik wanneer krijgen we olivia terug. Bell lijkt niet zo bang voor de machine als de andere, ben benieuwd wat het brengt.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou was Fringe niet écht van het realistische, maar dit gaat wel erg ver, zeg maar. Ik zag het hele 'kunnen we Gene de koe niet gebruiken?' al aankomen, en deed een-gezicht toen ze het ook bespraken. Te makkelijk, dudes, te makkelijk. Maar goed, ik heb dan ook een tyfushekel aan dubbele rollen in welke vorm dan ook.
Waarom zo jaloers? Tis maar fictie.quote:
Het maakt de serie erg amateuristisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Waarom zo jaloers? Tis maar fictie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:32 schreef dapluiz het volgende:
Zo, dat ging ineens snel, met de baby
Vraag me alleen af wat de observer bedoelde met zijn opmerking op het eind.'s Ochtends hoort ze dat ze zwanger is, en 's avonds heb ze de baby.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het in het echt ook maar zo snel![]()
Maar tot op die laatste paar seconden had ik niet gedacht dat ie er zelf achter zat!
(enne, dit hoeft toch niet in spoilers? De aflevering is toch al geweest?
Denk vraag het maar ff...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |