quote:
Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Seam het volgende:Omdat ik zoveel hoor dat Fringe ontzettend sterk is geworden op het moment ga ik ook beginnen met kijken. Ik ben wel benieuwd, maar omdat in het begin de kritieken wisselend waren was ik er niet aan begonnen.
Het duurde voor mij ook even voordat ik pas echt was verkocht.
Aflevering 10 van seizoen 1 veranderde alles voor mij en het deel daarvoor begon ik pas later te waarderen, toen bleek dat veel afleveringen een veel grotere betekenis hadden dan dat ik in eerste instantie dacht.
Zelfs als een aflevering niet geweldig is, dan toch kan de serie de serie zo goed als altijd terugvallen op het karakter van Walter, die het zeker de moeite waard maakt om te blijven kijken.
Wat betreft S03 E17:
Aan die imitatie kon ik niet echt wennen. Soms was het lachwekkend in de goeie en slechte zin, maar er zaten gelukkig genoeg leuke scenes met Walter tussen. Astrid die zich door de opmerkingen van Belly ongemakkelijk voelde en de knoopjes van haar blouse uit voorzorg maar dichtknoopte.
Van het verhaal van deze week werd ik niet echt opgewonden. Wel vond ik het leuk dat de actrice van deze verhaallijn ook weer precies in een aflevering over 'the afterlife' te zien is na Caprica, waar het hiernamaals zo centraal stond met 'apotheosis'.
Kijkcijfers waren weer gezakt naar een nieuw dieptepunt, dus de kansen voor een vierde seizoen slinken steeds meer.