Uitverkoren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, gewoon slecht in Nederlands.
Jij bekrompen?
Mooi.quote:
SS kan ouderen pijn doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef Heatseeker het volgende:
Zijn er nog meer medeklinkers die verbannen worden dan alleen de kk?
kanker in het taalgebruik is als kanker in het echt. jullie zijn stom bezig geweest door bij het eerste knobbeltje niet meteen de dokter te waarschuwen, nu is het uitgezaaid en is er geen redden meer aan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef murp het volgende:
Ik snap dat je het als krachtterm wilt gebruiken, maar de laatste tijd wordt er nogal veel met kanker (kk) gestrooid.
dus doe dat maar niet meer dan.
kusje murp
En ook jij kunt kk niet lezen kk kaulo kk jonguhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kanker in het taalgebruik is als kanker in het echt. jullie zijn stom bezig geweest door bij het eerste knobbeltje niet meteen de dokter te waarschuwen, nu is het uitgezaaid en is er geen redden meer aan!
het princiep blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook jij kunt kk niet lezen kk kaulo kk jonguh
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ook jij kunt kk niet lezen kk kaulo kk jonguh
Voorbeeld, slechts een voorbeeld hoe er gepost word..quote:
Niet helemaal, maar dat is meer voor eens een gezellige meet en een goed glas.quote:
dtdtdtdt!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld, slechts een voorbeeld hoe er gepost word..
Begrijp ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voorbeeld, slechts een voorbeeld hoe er gepost word..
Nee, welke zender? Uitzending gemist?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dtdtdtdt!
Offoptic: Heb je gister die infodocu over de NSB gezien?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1077105-nsbquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, welke zender? Uitzending gemist?
Wordt ik dan ooit toch nog zoals jou?quote:
Dat weten we al jarenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 05:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee, ik snuffel een beetje aan een topic en dan kots ik een reactie uit.
Zullen we z'n domheden eens gaan turven?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
die 'grap' is al gemaakt, 'slimpie'.
Dat is snel gebeurt, elke dag even dit lijstje checken: Dagcijfers #216quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we z'n domheden eens gaan turven?
Dit dus... ik lees het al jaren hier en het zal nooit stoppen. Tenzij mods echt ingrijpen. Zo niet,... zou ik ook geen topic beginnen om het aan te kaarten......Dus of ingrijpen of toestaan..maar niet zeggen dat je het toestaat mits het niet te erg wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Is dit net zo'n actie als KLB 2.0? Want dan is het over twee maanden weer gewoon toegestaan.
Tja.... goed voorbeeld doet volgen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerlijk woord is het, ik schroom niet om het hier en daar te gebruiken.
Waar dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
die 'grap' is al gemaakt, 'slimpie'.
Dat inderdaad. Alsof de samenleving steeds zwakzinniger wordt: ik hoor 16 jarige jochies tegen hun breezersletje dat ze kankerlief en kankerlekker is en leuke dingen zijn kankervet. Ik weet het niet, maar dat ben je niet helemaal goed bij je hoofd, lijkt me.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het slaat nergens op te pas en te onpas "kanker" in iedere post te zetten.
des te triester dat mods dit ook gewoon doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Alsof de samenleving steeds zwakzinniger wordt: ik hoor 16 jarige jochies tegen hun breezersletje dat ze kankerlief en kankerlekker is en leuke dingen zijn kankervet. Ik weet het niet, maar dat ben je niet helemaal goed bij je hoofd, lijkt me.
Da's alleen voor domme mensen die woorden met meer dan twee lettergrepen niet begrijpen.quote:
hehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Microtubuli het volgende:
Het staat heul niet voor kanker maar voor KansKaart, TS leeft blijkbaar in een negatieve gedachtenspiraal.
Zeur toch niet zo over "normaal" doen. Of je nou "kanker" zegt of een andere krachtterm gebruikt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Terecht. Normaal doen is niet meer mogelijk tegenwoordig.
De mensen die hier over zeiken moeten eens normaal doen. Dat slappe huil gedoe, stel je niet zo aan man. Als je het niet als krachtterm gebruikt is het ineens niet erg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:52 schreef DeLuna het volgende:
Terecht. Normaal doen is niet meer mogelijk tegenwoordig.
Je hoeft toch niet in iedere post "kankermongool" of "kk aap" en dergelijke termen te gebruiken? Dat is toch niet normaal?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:19 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Zeur toch niet zo over "normaal" doen. Of je nou "kanker" zegt of een andere krachtterm gebruikt...
Wel voor IQ loze bavianen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet in iedere post "kankermongool" of "kk aap" en dergelijke termen te gebruiken? Dat is toch niet normaal?
Niet in elke post neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet in iedere post "kankermongool" of "kk aap" en dergelijke termen te gebruiken? Dat is toch niet normaal?
Zo'n helder licht ben jij ook niet andersquote:
Nee, maar het gaat hier toch om de veelgebruikers van dit woord. Ik meende Yvonne ook zoiets te zien zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Niet in elke post nee
Maar zo genuanceerd ben je nu pas.
[..]
Zo'n helder licht ben jij ook niet anders
quote:
Een 'jij-bak'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:53 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Zo'n helder licht ben jij ook niet anders
Ik meen het serieus. Je post altijd van die slecht uitgedachte topics waarin je meent een soort heldere oplossing aan te dragen (gesteund door jouw "kennis" uit het werkveldquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een 'jij-bak'Niveau kleuterschool.... maar hey, daar schelden ze ook met ziektes dus je bent op je plaats
Lijkt toch echt meer op een 'jij-bak'.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:32 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Je post altijd van die slecht uitgedachte topics waarin je meent een soort heldere oplossing aan te dragen (gesteund door jouw "kennis" uit het werkveld) maar waarin je feitelijk vooral je eigen ondoordachtzaamheid etaleert.
Dus geen "jij-bak", maar gewoon gefundeerde kritiek
quote:
En dat in één regel.quote:Niveau kleuterschool.... maar hey, daar schelden ze ook met ziektes dus je bent op je plaats
Ach daar is ie: de 'jij'bak.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Een 'jij-bak'Niveau kleuterschool.... maar hey, daar schelden ze ook met ziektes dus je bent op je plaats
Tsja, de waarheid is soms moeilijk te verteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Lijkt toch echt meer op een 'jij-bak'.
En wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Zweetkraan het volgende:
Ik vind de reacties van yvonne echt teleurstellend en van een kinderachtig niveau. Misschien moet je niet iedereen als dom bestempelen en ophouden met je sarcastische 'held'.
Laat alleen maar zien hoe dom ze zelf is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Zweetkraan het volgende:
Ik vind de reacties van yvonne echt teleurstellend en van een kinderachtig niveau. Misschien moet je niet iedereen als dom bestempelen en ophouden met je sarcastische 'held'.
Lekker rebels doen, stoer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef yvonne het volgende:
Oh god, je hebt net zo'n zwakzinnige als jezelf gevonden. Veel plezier samen!
HASTA LA VICTORIA SIEMPRE!quote:
Whohohoho, opstand. Lekker boeiend hey, zij bepalen de regels, en jij hebt je er maar aan te houden. Het is geen democratie hier, en dat is maar goed ook.quote:
Ieuw. Steek dan meteen je tong in Danny's aars.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Whohohoho, opstand. Lekker boeiend hey, zij bepalen de regels, en jij hebt je er maar aan te houden. Het is geen democratie hier, en dat is maar goed ook.
Eik weet wat het is...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach daar is ie: de 'jij'bak.
En er is geen mens die eik weet wat het is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Ieuw. Steek dan meteen je tong in Danny's aars.
Dus hier wil je min of meer een eind aan maken?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hier wil je min of meer een eind aan maken?
Nee, je hebt me nooit gebanned, al zal je vroeg of laat wel een reden vinden om dat te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie ben jij nu weer?
heb ik je ooit gebanned, in de kliko gegooid, WAT!?
En dit is precies wat ik bedoel met mijn vorige post. Je hebt een iets te hoge dunk van jezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef yvonne het volgende:
Oh god, je hebt net zo'n zwakzinnige als jezelf gevonden. Veel plezier samen!
haters:')quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Zweetkraan het volgende:
[..]
Nee, je hebt me nooit gebanned, al zal je vroeg of laat wel een reden vinden om dat te doen.
[..]
En dit is precies wat ik bedoel met mijn vorige post. Je hebt een iets te hoge dunk van jezelf.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:52 schreef Zweetkraan het volgende:
[..]
Nee, je hebt me nooit gebanned, al zal je vroeg of laat wel een reden vinden om dat te doen.
[..]
En dit is precies wat ik bedoel met mijn vorige post. Je hebt een iets te hoge dunk van jezelf.
Lees dit nog eens:quote:Op maandag 14 maart 2011 02:56 schreef porsche1 het volgende:
En sowieso, mensen die daar over huilen.Je huilt toch ook niet om AIDS, griep etc.?
Huillies. Vind het eerlijk gezegt echt nergens op slaan dat een mod hier een topic over opent.
Als je dit woord verbied, moet je alle andere ziektes ook verbieden.
Voor de rest ben ik het wel eens met deze klacht. Altijd maar dat gescheld, gaat echt te ver!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, niet echt, want tering, tyfus en cholera hebben we bedwongen in deze regionen zodat er niet veel mensen die die ziekte hebben of familieleden/vrienden hebben met die ziekte er aanstoot aan kunnen nemen.
Als er niet meer met kanker mag worden gescholden mogen mensen met down ook niet meer worden beledigt. Mijn neef had iets soortgelijks (te weinig zuurstof bij de geboorte) en is hier uiteindelijk ook aan gestorven op 21 jarige leeftijd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:25 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Lees dit nog eens:
[..]
Voor de rest ben ik het wel eens met deze klacht. Altijd maar dat gescheld, gaat echt te ver!
het is een complot van de joods ecomplotquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Microtubuli het volgende:
Het staat heul niet voor kanker maar voor KansKaart, TS leeft blijkbaar in een negatieve gedachtenspiraal.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef DjinN het volgende:
het ligt er sowieso ook aan in wat voor context het gebruikt wordt... de meesten weten wel dat 'kankeren' zeuren, mopperen, etc betekent. Maar het is idd wel onnodig om een persoon te vertellen dat ie moet 'opkankeren' of dat ie een 'kankermongool/lijer/flikker' is. Dus zoals dot-matrix zegt: goed initiatief
ONZ proberen te opvoedenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, het is gewoon voor de kleintjes die nu denken dat overal kk voor zetten hip is, voor je het weet is breezah ook weer hip.
Stukje opvoeding dus
toch leuk dat TS het zelf ook doetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef murp het volgende:
flikker eens op met dat kanker.
Dit is geen ziekenhuisforum
Jij snapt er duidelijk niets van. Niet alleen om de context van die quote, maar ook wat murp probeert te zeggen met dit topic.quote:
En daar kun je lang of kort over lullen, maar uiteindelijk zijn er héél veel mensen die kanker in hun spreek- en typtaal gebruiken en héél veel mensen die zich daaraan storen. Nu zijn we al 4 pagina's onderweg en nog geen stap verder. Waar slaat dit nu helemaal op?quote:Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij snapt er duidelijk niets van. Niet alleen om de context van die quote, maar ook wat murp probeert te zeggen met dit topic.
En wat heeft dit te maken met mijn post?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En daar kun je lang of kort over lullen, maar uiteindelijk zijn er héél veel mensen die kanker in hun spreek- en typtaal gebruiken en héél veel mensen die zich daaraan storen. Nu zijn we al 4 pagina's onderweg en nog geen stap verder. Waar slaat dit nu helemaal op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |