jij bent zeker de grappigste thuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Microtubuli het volgende:
Het staat heul niet voor kanker maar voor KansKaart, TS leeft blijkbaar in een negatieve gedachtenspiraal.
Liever niet als het alleen als krachtterm wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef gamezz het volgende:
Mag tering/tyfus/klere/aids ook niet meer?
alleen alleen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever niet als het alleen alleen als krachtterm wordt gebruikt.
Nee, niet echt, want tering, tyfus en cholera hebben we bedwongen in deze regionen zodat er niet veel mensen die die ziekte hebben of familieleden/vrienden hebben met die ziekte er aanstoot aan kunnen nemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ok, want kanker zou dezelfde regels moeten hebben als andere ziektes als krachtterm namelijk.
Ja maar je hoeft het niet te pas en te onpas te gebruiken. Denk gewoon een beetje na.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
True, maar het is altijd wel een beetje hypocriet. Ben zelf ook familieleden kwijtgeraakt aan kanker maar als het als krachtterm gebruikt wordt heb ik daar geen problemen mee eigenlijk.
De referentie naar de ziekte is het ook redelijk kwijtgeraakt volgens mij, net als die andere ziektes.
Ik zie het slechts als een krachtterm, niet meer.
Ik blijf bij het statement, betutteling dit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
*wachten op reactie van Murp*
het lijkt erop dat het nu even een hype is om zo veel mogelijk kanker te roepen overal. Over 2 maanden kan het natuurlijk al anders zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Is dit net zo'n actie als KLB 2.0? Want dan is het over twee maanden weer gewoon toegestaan.
We bannen ook niet op een paar kankerposts, maar users die er een gewoonte van maken zullen eerder tegen een ban aanlopen dan zij die het niet doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Is dit net zo'n actie als KLB 2.0? Want dan is het over twee maanden weer gewoon toegestaan.
Welnee, het is gewoon voor de kleintjes die nu denken dat overal kk voor zetten hip is, voor je het weet is breezah ook weer hip.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Ga dan!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil gewoon mezelf zijn in me eige land.
Pcies, die kunnen gewoon een ban krijgenquote:Op zondag 13 maart 2011 08:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Je zou je maar ergeren aan wat iemand anders die je totaal niet kent op een internetforum post [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef murp het volgende:
Ik snap dat je het als krachtterm wilt gebruiken, maar de laatste tijd wordt er nogal veel met kanker (kk) gestrooid.
dus doe dat maar niet meer dan.
kusje murp
Held, tot over 2 wekenquote:
En jouw mening boeit ons niet zo heel erg..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik blijf bij het statement, betutteling dit.
hallo mama fokquote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jouw mening boeit ons niet zo heel erg..
Nog even en BrEeZAh komt ook weer terug, er lopen een stel ventjes flink achter...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Terechte klacht, wrm doen msensen zoiets ;s
Aanpakken dat schorriemorrie!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op zaterdag 18 julie 2009 19:18 schreef Napster het volgende:
krachtterm: dit ET wordt k*nker moeilijk <-- k*nker slaat op moeilijk en maakt moeilijk dus krachtiger, alsin: super moeilijk
scheldwoord: wat een k*nker ET <-- k*nker slaat op ET en geeft een negatieve lading, alsin: vervelend ET
Ik denk dat mensen het woord k*nker vooral niet mogen omdat het ze herinnerd aan leed, en niet aan het feit of het een scheldwoord is of niet (de context).
Persoonlijk vind ik dat zulk soort mensen niet zo moeten zeiken.
En ja (jeeeeej) ik kan meepraten want ik ben ook 3 dierbaren verloren aan k*nker. (Als dat niet zo was had ik natuurlijk geen recht van spreken gehad van jullie)
Ja, je moet rekening houden met je omgeving als je weet dat iemand die je zelf liefhebt iemand eraan verloren is. Maar over het algemeen... scheldwoorden zijn toch bedoeld om de negatieve lading, om het pijn doen? Als we scheldwoorden niet meer gaan gebruiken omdat ze pijn doen kunnen we net zo goed meteen psalmen gaan zingen in de **** kerk. Ik wordt zo ziek van die zielige mensjes die de mensheid proberen te dwingen om zo christelijk te zijn als maar kan, wanneer ze nou eindelijk eens doorhebben dat de mensheid van nature niet zo neurotisch goedaardig is als zichzelf en het ook nooit gaat worden...
Zoals jullie aan mn toon kunnen horen, ik kan to-taal niet tegen zwammerige moraalridders die zeuren over zulke onzinnige dingen... excuseer mijn harde toon
ja, het zijn de Gristenen weer!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Liever niet natuurlijk maar soms kan het gewoon heerlijk opluchten.
Voor de jankerds:
[..]
Het lucht misschien op als je het uitspreekt, niet als je het schrijftquote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef Jezus_Christus. het volgende:
Liever niet natuurlijk maar soms kan het gewoon heerlijk opluchten.
Voor de jankerds:
[..]
wacht, je hebt kanker? serieus?quote:Op maandag 14 maart 2011 02:54 schreef porsche1 het volgende:
Slecht dit. Laat mij gewoon lekker strooien met de ziekte waaraan ik leid.
quote:
Volgens lijdt hij serieus aan kanker, aan typekanker om precies te zijn:quote:Op maandag 14 maart 2011 02:57 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
sterkte, ik hoop dat je hierover niet trollt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 02:54 schreef porsche1 het volgende:
Slecht dit. Laat mij gewoon lekker strooien met de ziekte waaraan ik leid.
Sterker nog: ik heb hem nog nooit op een correct gespelde zin kunnen betrappen.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:56 schreef porsche1 het volgende:
En sowieso, mensen die daar over huilen.Je huilt toch ook niet om AIDS, griep etc.?
Huillies. Vind het eerlijk gezegt echt nergens op slaan dat een mod hier een topic over opent.
Als je dit woord verbied, moet je alle andere ziektes ook verbieden.
Als je nou gewoon het hele kk topic leest kaulo jonguh.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:09 schreef Furdinand het volgende:
En wat als het woord relevant is tot de context waarin het geplaatst is? Bijv: "die man heeft een kanker grote tumor." of "die vrouw is kanker ziek. Inderdaad, morgen begint haar chemo."
Of is dit gewoon een mislukte poging grappig te zijn?
Niet echt nee. Wat is kaulo?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou gewoon het hele kk topic leest kaulo jonguh.
Duidelijk ?
quote:
Held, doeiquote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef boffer69 het volgende:
Waarom zou dat niet mogen.
Ga je anders, huilen?
Tis gewoon een woordje hoor.
Homo.
Dat magquote:
Dit. Terwijl er genoeg mensen aan doodgaan.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:56 schreef porsche1 het volgende:
Je huilt toch ook niet om AIDS, griep etc.?
Slaat nergens op deze regel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef hexta het volgende:
[..]
Dit. Terwijl er genoeg mensen aan doodgaan.
De mensen die ik ken die iemand eraan hebben verloren huilen er minder over dan de "maar dat is zielig want hij is erbij" types.
Idd, klachtwaardig dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Slaat nergens op deze regel.Dom gedoe.
Het slaat nergens op te pas en te onpas "kanker" in iedere post te zetten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Slaat nergens op deze regel.Dom gedoe.
Beetje mal van je. Zeggen dat het nergens op slaat maar jij bent de gene die het gebruikt in die post...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het slaat nergens op te pas en te onpas "kanker" in iedere post te zetten.
werkt niet, dan krijgen alle kankerpatiënten straks ook een onterechte banquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Countess het volgende:
Zet er een filter op of verwijder alle berichten met de genoemde termen.
Of een permaban
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef Lithia het volgende:
Terechte klacht. Mij boeit het niet als je het af en toe gebruikt (of het een ander woord dan kanker is), die kneuzen die het in iedere post gebruiken zijn wel een beetje irritant.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:33 schreef Microtubuli het volgende:
Ik vind de volgende maatregel wel effectief:
Iedereen die vanaf nu kanker typt op fok! moet zijn mond gaan spoelen, dat zal ze leren!
Godskolere, wat ben jij ongelooflijk dom.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Beetje mal van je. Zeggen dat het nergens op slaat maar jij bent de gene die het gebruikt in die post...
Hihi.
Ja, dat is waar ook... op een of ander gezondheidssubforumquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
werkt niet, dan krijgen alle kankerpatiënten straks ook een onterechte ban
Ik hoop toch serieus dat je daar niet nu pas achter komtquote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere, wat ben jij ongelooflijk dom.
Echt
We proberen jullie een beetje op te voedenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Aneurysma het volgende:
Terror dit weer, waarom gaan die topics niet gewoon dicht+sticky. Dat gezeik altijd.
Judas.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef truedestiny het volgende:
ik zag hsg-bomber net kk posten zonder enige reden. de hypocriet.
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef truedestiny het volgende:
ik zag hsg-bomber net kk posten zonder enige reden. de hypocriet.
aidsgoed mattiequote:Op maandag 14 maart 2011 09:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou gewoon het hele kk topic leest kaulo jonguh.
Duidelijk ?
Lees je eigenlijk welquote:Op maandag 14 maart 2011 21:28 schreef Salvad0R het volgende:
Censuur is kut.
Als mensen met kanker willen schelden, laat ze lekker hun gang gaan. Degenen met intellect zullen die mensen snel genoeg afdoen als irrelevante users. Zo scheidt je tenminste effectief het kaf van het koren.
1 op de twee mensen gaat aan kanker kapot. Het censureren van het woord maakt dat echt niet 1 op de drie..
Ze zien alleen staan dat het woord kanker niet mag.quote:
VMBO?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze zien alleen staan dat het woord kanker niet mag.
Nee, gewoon slecht in Nederlands.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |