jij bent zeker de grappigste thuis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef Microtubuli het volgende:
Het staat heul niet voor kanker maar voor KansKaart, TS leeft blijkbaar in een negatieve gedachtenspiraal.
Liever niet als het alleen als krachtterm wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef gamezz het volgende:
Mag tering/tyfus/klere/aids ook niet meer?
alleen alleen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Liever niet als het alleen alleen als krachtterm wordt gebruikt.
Nee, niet echt, want tering, tyfus en cholera hebben we bedwongen in deze regionen zodat er niet veel mensen die die ziekte hebben of familieleden/vrienden hebben met die ziekte er aanstoot aan kunnen nemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ok, want kanker zou dezelfde regels moeten hebben als andere ziektes als krachtterm namelijk.
Ja maar je hoeft het niet te pas en te onpas te gebruiken. Denk gewoon een beetje na.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
True, maar het is altijd wel een beetje hypocriet. Ben zelf ook familieleden kwijtgeraakt aan kanker maar als het als krachtterm gebruikt wordt heb ik daar geen problemen mee eigenlijk.
De referentie naar de ziekte is het ook redelijk kwijtgeraakt volgens mij, net als die andere ziektes.
Ik zie het slechts als een krachtterm, niet meer.
Ik blijf bij het statement, betutteling dit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:33 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
*wachten op reactie van Murp*
het lijkt erop dat het nu even een hype is om zo veel mogelijk kanker te roepen overal. Over 2 maanden kan het natuurlijk al anders zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Is dit net zo'n actie als KLB 2.0? Want dan is het over twee maanden weer gewoon toegestaan.
We bannen ook niet op een paar kankerposts, maar users die er een gewoonte van maken zullen eerder tegen een ban aanlopen dan zij die het niet doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Is dit net zo'n actie als KLB 2.0? Want dan is het over twee maanden weer gewoon toegestaan.
Welnee, het is gewoon voor de kleintjes die nu denken dat overal kk voor zetten hip is, voor je het weet is breezah ook weer hip.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |