Ga dan!quote:Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil gewoon mezelf zijn in me eige land.
Pcies, die kunnen gewoon een ban krijgenquote:Op zondag 13 maart 2011 08:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Je zou je maar ergeren aan wat iemand anders die je totaal niet kent op een internetforum post [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef murp het volgende:
Ik snap dat je het als krachtterm wilt gebruiken, maar de laatste tijd wordt er nogal veel met kanker (kk) gestrooid.
dus doe dat maar niet meer dan.
kusje murp
Held, tot over 2 wekenquote:
En jouw mening boeit ons niet zo heel erg..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik blijf bij het statement, betutteling dit.
hallo mama fokquote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jouw mening boeit ons niet zo heel erg..
Nog even en BrEeZAh komt ook weer terug, er lopen een stel ventjes flink achter...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Terechte klacht, wrm doen msensen zoiets ;s
Aanpakken dat schorriemorrie!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:39 schreef Dagonet het volgende:
Is dit net zo'n actie als KLB 2.0? Want dan is het over twee maanden weer gewoon toegestaan.
quote:Op zaterdag 18 julie 2009 19:18 schreef Napster het volgende:
krachtterm: dit ET wordt k*nker moeilijk <-- k*nker slaat op moeilijk en maakt moeilijk dus krachtiger, alsin: super moeilijk
scheldwoord: wat een k*nker ET <-- k*nker slaat op ET en geeft een negatieve lading, alsin: vervelend ET
Ik denk dat mensen het woord k*nker vooral niet mogen omdat het ze herinnerd aan leed, en niet aan het feit of het een scheldwoord is of niet (de context).
Persoonlijk vind ik dat zulk soort mensen niet zo moeten zeiken.
En ja (jeeeeej) ik kan meepraten want ik ben ook 3 dierbaren verloren aan k*nker. (Als dat niet zo was had ik natuurlijk geen recht van spreken gehad van jullie)
Ja, je moet rekening houden met je omgeving als je weet dat iemand die je zelf liefhebt iemand eraan verloren is. Maar over het algemeen... scheldwoorden zijn toch bedoeld om de negatieve lading, om het pijn doen? Als we scheldwoorden niet meer gaan gebruiken omdat ze pijn doen kunnen we net zo goed meteen psalmen gaan zingen in de **** kerk. Ik wordt zo ziek van die zielige mensjes die de mensheid proberen te dwingen om zo christelijk te zijn als maar kan, wanneer ze nou eindelijk eens doorhebben dat de mensheid van nature niet zo neurotisch goedaardig is als zichzelf en het ook nooit gaat worden...
Zoals jullie aan mn toon kunnen horen, ik kan to-taal niet tegen zwammerige moraalridders die zeuren over zulke onzinnige dingen... excuseer mijn harde toon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |