ai dat lijkt me vreselijk! was dat echt een droom van je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
Ja. Als jong meisje heel even aan ballet gedaan, daarna een enorme liefde voor dans ontwikkeld. Maar ik was 14 ten tijde van de eerste operatie dus het was al snel duidelijk dat ik het in die hoek niet hoefde te zoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:43 schreef Delan het volgende:
[..]
ai dat lijkt me vreselijk! was dat echt een droom van je dan?
Super! Op zich ik ook, maar toch voel ik me op deze zaterdagavond een dikke loser met 5 flessen Dommelsch in mijn en Fok voor mijn nek.quote:
Herken de autistische taalnazi tussen de expressieve creatievelingen!quote:
Ga lekker uit dan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Super! Op zich ik ook, maar toch voel ik me op deze zaterdagavond een dikke loser met 5 flessen Dommelsch in mijn en Fok voor mijn nek.
ik snap je liefde voor dans!! die heb ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja. Als jong meisje heel even aan ballet gedaan, daarna een enorme liefde voor dans ontwikkeld. Maar ik was 14 ten tijde van de eerste operatie dus het was al snel duidelijk dat ik het in die hoek niet hoefde te zoeken.
daar kun je zelf wat aan doen toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Super! Op zich ik ook, maar toch voel ik me op deze zaterdagavond een dikke loser met 5 flessen Dommelsch in mijn en Fok voor mijn nek.
Ja, is klote. En wie weet, als ik ervoor was gegaan was al snel gebleken dat ik nooit goed genoeg zou zijn hoor. Maar dat zullen we nooit weten. Ik had/heb iig wel de bouw voor ballet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:46 schreef Delan het volgende:
[..]
ik snap je liefde voor dans!! die heb ik ook! ik dans al vanaf mn 5e jaar.
pfff jeetje zeg! hard eigenlijk he dat het op zo'n manier moet dat je een droom niet na kunt streven
Tell me what. OMFG voel me nu echt een teringnerd terwijl ik 13 jaar lang alles had/deed/regelde en hosselde. Na zo'n half leven is het serieus weer raar om jezelf te moeten aansporen niet zielig te zijn enzo.quote:
dat zul je inderdaad nooit weten, echt kut dat je het niet hebt kunnen proberen, maar ja er zullen wel weer andere mooie dingen voorbij zijn gekomen daarnaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, is klote. En wie weet, als ik ervoor was gegaan was al snel gebleken dat ik nooit goed genoeg zou zijn hoor. Maar dat zullen we nooit weten. Ik had/heb iig wel de bouw voor ballet.
Niet helemaal dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, is klote. En wie weet, als ik ervoor was gegaan was al snel gebleken dat ik nooit goed genoeg zou zijn hoor. Maar dat zullen we nooit weten. Ik had/heb iig wel de bouw voor ballet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je bent net single na 13 jaar? JUIST uitgaan dan! Je moet er weer inkomen, maar het kan een heerlijke avond worden man!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tell me what. OMFG voel me nu echt een teringnerd terwijl ik 13 jaar lang alles had/deed/regelde en hosselde. Na zo'n half leven is het serieus weer raar om jezelf te moeten aansporen niet zielig te zijn enzo.
gooi die flessen voor je neus weg en ga de deur uit!! dat is wat je moet doen!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Tell me what. OMFG voel me nu echt een teringnerd terwijl ik 13 jaar lang alles had/deed/regelde en hosselde. Na zo'n half leven is het serieus weer raar om jezelf te moeten aansporen niet zielig te zijn enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef Delan het volgende:
[..]
gooi die flessen voor je neus weg en ga de deur uit!! dat is wat je moet doen!!Ja maar lekker thuis rustig met een goed biertje (waarbij ik overigens niet wil impliceren dat Dommelsch daaronder valt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) is ook wat waard hoor!
Beter onethisch dan oneetbaar
Echt wel; je hebt mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:44 schreef Delan het volgende:
en trouwens wat betreft de TT, ik heb helemaal niet alles wat mn hartje begeert hoor!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet helemaal dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een tenger poppetje, dat schijnt de 'bouw voor ballet' te zijn. Heb ik ook niet bedacht.![]()
dan moet je niet zeggen dat je jezelf nu een loser vind, eigen keus dan toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar lekker thuis rustig met een goed biertje (waarbij ik overigens niet wil impliceren dat Dommelsch daaronder valt.) is ook wat waard hoor!
Onzin! Profiteer lekker van het feit dat je er jonger uitziet!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef BeamofLight het volgende:
Vorige week carnava hier: Sta daar met een meisje aan te klooien. Ik kom weer bij besef en zeg: take it easy, denk dat ik te oud ben voor je... "Nee ik schat je 26, dus kan precies". Hoor ik vandaag dat ze 19 is.
Scheelt maar 14 jaar... omfg Dat bedoel ik dus. Die tijd is geweest man.
ben je nu bij me dan? euh.. nee, dus niet alles!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een tenger poppetje, dat schijnt de 'bouw voor ballet' te zijn. Heb ik ook niet bedacht.
Ja, neem eens wat lessen man!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet het
Je hapt nog genoeg in ieder geval.
Dan heb ik zeker ook de bouw voor ballet?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef Delan het volgende:
[..]
ben je nu bij me dan? euh.. nee, dus niet alles!!
Uit het oog, uit het hart?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas op hoor, ik duikel vanavond een lekkere Braziliaanse op....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Heb 1 balletles gehad, toen ik 6 was ofzo. Nou nee, niks voor mij. Dansen heerlijk, maar geen ballet...quote:
haha, ik ben geen tenger poppetje, maar ook aan mij is een aantal jaren terug gevraagd of ik niet de dansacedemie wilde gaan volgen. gaat om je techniek, je houding, klein is wel meegenomen, dat ben ik dan weer wel, hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben een tenger poppetje, dat schijnt de 'bouw voor ballet' te zijn. Heb ik ook niet bedacht.
En dat terwijl je pas 42 bent!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
Ik maak wederom van de gelegenheid gebruik om te melden dat ik afgelopen week 25 werd geschat.
"dans"techniek...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, ik ben geen tenger poppetje, maar ook aan mij is een aantal jaren terug gevraagd of ik niet de dansacedemie wilde gaan volgen. gaat om je techniek, je houding, klein is wel meegenomen, dat ben ik dan weer wel, haha
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hart?![]()
Pas op hoor, ik duikel vanavond een lekkere Braziliaanse op....jij leest mijn spoilertje niet he? zeker niet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij draait er tagliatelle van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij draait er tagliatelle van!hahaha, en jij zorgt voor de saus, gerecht compleet!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Delan het volgende:
[..]
jij leest mijn spoilertje niet he? zeker niet!!Ik zal het bij flirten houden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet de foto's wel verschijnen...
The only limit is your own imagination
Ik zie dat we slechts 1 jaar schelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:55 schreef L-E het volgende:
Ik maak wederom van de gelegenheid gebruik om te melden dat ik afgelopen week 25 werd geschat.
doe dat maar ja, haha, kijken mag, aankomen nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal het bij flirten houden...
Je ziet de foto's wel verschijnen...
Jouw rug is andersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zie dat we slechts 1 jaar schelen
Aankomen wel, maar mijn lippen zullen droog blijvenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Delan het volgende:
[..]
doe dat maar ja, haha, kijken mag, aankomen niet![]()
ben heeeeel benieuwd!!!!!
das je geraden ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aankomen wel, maar mijn lippen zullen droog blijven
De vraag zal zijn hoe droog chica's d'r lippen zullen blijvenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aankomen wel, maar mijn lippen zullen droog blijven
Dat lijkt me dan hun "probleem" toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De vraag zal zijn hoe droog chica's d'r lippen zullen blijven
de bovenste lippen van haar blijven droog, haar onderste niet met zo'n lekker ding voor je neus, haha, maar das haar probleemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De vraag zal zijn hoe droog chica's d'r lippen zullen blijven
Dan die van L-E...quote:
GMTAquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan hun "probleem" toch?
Ik heb er geen moeite mee als ze fantaserend over mij (en waarschijnlijk een ticket naar het Westen) zichzelf klaarvingert hoor.
Voor jou: het ticket naar Rioquote:
Er kan nog wat Dommelsch bij.quote:
have fun liefie!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef El_Matador het volgende:
Maar schatjes, ik ga strijken, douchen, eten, techno'en en slapen. Tot morgen ofzulks.
Heb die hele film nog nooit gezien, maar de geniale beginscene een keer of 10.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Saving Private Ryan aan 't kijken met een vriendin. De eerste scene's zijn toch niet zo prettig
Handjes boven de dekens he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Handjes boven de dekens he!met al dat spul wat ik hier heb liggen? ECHT NIET!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Great Luck to Me?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Had er 30 over om 20.00 uur. GL2ME
Raar ventjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb die hele film nog nooit gezien, maar de geniale beginscene een keer of 10.
Da's waar. Jij hebt kaas. Dat heb ik niet. Maar zonder ga ik ook goed feesten...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef Delan het volgende:
[..]
met al dat spul wat ik hier heb liggen? ECHT NIET!!!!
kaas en de rest!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's waar. Jij hebt kaas. Dat heb ik niet. Maar zonder ga ik ook goed feesten...
Vaste prik op filmkijkavondjes met mijn maten. Heerlijk juist.quote:
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaste prik op filmkijkavondjes met mijn maten. Heerlijk juist.
Ik weet.quote:
Omdat jij het zegtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Delan het volgende:
[..]
vraag het hem even en check meteen even z'n fobo! mooie rug!!
dat wil ik ook, maar regelmatig val ik in slaap, hahaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.
Jij bent 24 of 26?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik zie dat we slechts 1 jaar schelen
Ik heb er nog een stuk of 10 die ik nog moet afkijken. En 180 anderen die ik nog helemaal moet gaan zien...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik kan nooit een halve film kijken, dan kijk ik 'm af ook.
inderdaad!!! en het moet zijn waar je niks mee wilt doen omdat je gedachten aan mij genoeg zouden moeten zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet.
En ik ben omringd door lekkere latina's waar ik van jou niks mee mag doen...
Dat heb ik ook wel eens... Maar meestal niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:18 schreef Delan het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar regelmatig val ik in slaap, haha
Lees je wel wat hier gepsot wordt? Werd 26 geschat, dus het smaatje vond het wel ok. Bleek 14 jaar te schelenquote:
Dans zequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stuk of 10 die ik nog moet afkijken. En 180 anderen die ik nog helemaal moet gaan zien...
Maar veel filmkijkplezier, ik ga dansen.
Dan ken je me slecht!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef Delan het volgende:
[..]
inderdaad!!! en het moet zijn waar je niks mee wilt doen omdat je gedachten aan mij genoeg zouden moeten zijn
Het kan ook door de positie komen. Ik houd daar iig niet zoveel van. Vind die andere foto leuker om te zienquote:
It's the same guy. Het een komt met het andere.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan ook door de positie komen. Ik houd daar iig niet zoveel van. Vind die andere foto leuker om te zien
Door die positie maak je jezelf wel breder dan je eigenlijk bent, lijkt mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
It's the same guy. Het een komt met het andere.
Ik heb er kussens in gestopt inderdaad. Nee die ene cruisin'-gast ben ik gewoon en die andere ook gewoon. Niks gekunsteld. Al was ik op dat moment van de rug wel trots op mijn resultaat omdat ik ecto was en benquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door die positie maak je jezelf wel breder dan je eigenlijk bent, lijkt me
Ik ben aan het werk, dus lees idd niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lees je wel wat hier gepsot wordt? Werd 26 geschat, dus het smaatje vond het wel ok. Bleek 14 jaar te schelen
mag je zeker trots op wezen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb er kussens in gestopt inderdaad. Nee die ene cruisin'-gast ben ik gewoon en die andere ook gewoon. Niks gekunsteld. Al was ik op dat moment van de rug wel trots op mijn resultaat omdat ik ecto was en ben
Ecto? Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb er kussens in gestopt inderdaad. Nee die ene cruisin'-gast ben ik gewoon en die andere ook gewoon. Niks gekunsteld. Al was ik op dat moment van de rug wel trots op mijn resultaat omdat ik ecto was en ben
Maar ja, je ziet wel: je hebt er geen ruk aan. (fles 6 of 7 inmiddels, u know). Het zijn de kleine dingen die het hem doen, maken of breken.quote:
Werk? As in werken, zeg maar? Nu?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, dus lees idd niet.
daarbij zeg ik nog steeds dat je daar zelf iets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar ja, je ziet wel: je hebt er geen ruk aan. (fles 6 of 7 inmiddels, u know). Het zijn de kleine dingen die het hem doen, maken of breken.
Op een gegeven moment zijn al je vrienden getrouwd, papa enzulks. En dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:37 schreef Delan het volgende:
[..]
daarbij zeg ik nog steeds dat je daar zelf iets aan kunt doen.
wat en dan? dan kun je nog steeds je eigen leventje zo mooi maken als je dat zelf wilt toch? kijk naar mij, ik ben na 8 jaar samen te zijn geweest met iemand (waarvan 2 jaar getrouwd) ook gescheiden, al mijn vrienden zijn stelletjes dan wel met of zonder kindjes! ja je kunt bij de pakken neer gaan zitten of lekker gaan genieten van het leven en net zoals mij weer een heel speciaal iemand tegen komen. maar dat kun je alleen zelf. ik heb mezelf nooit zielig gevonden, heb het ook niet erg gevonden dat iedereen om me heen getrouwd, samen met iemand was of kindjes had. je leven weer oppakken en ervan genieten en je eigen ding daarin doen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn al je vrienden getrouwd, papa enzulks. En dan?
Ben ook niet zielig integendeel. Maar op dit moment (de zaterdagavond) voel ik me dat wel. Zonder arrogant te willen overkomen: ik kan nu 4 verschillende meidjes bellen en beetje wipperen, chillen enzo. Maar dat en die wil ik niet. Ik wil weer dat ene gevoel. Die ene mount everest. Die onbekende. (en ja die vind ik niet achter mijn krat en 22inch)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Delan het volgende:
[..]
wat en dan? dan kun je nog steeds je eigen leventje zo mooi maken als je dat zelf wilt toch? kijk naar mij, ik ben na 8 jaar samen te zijn geweest met iemand (waarvan 2 jaar getrouwd) ook gescheiden, al mijn vrienden zijn stelletjes dan wel met of zonder kindjes! ja je kunt bij de pakken neer gaan zitten of lekker gaan genieten van het leven en net zoals mij weer een heel speciaal iemand tegen komen. maar dat kun je alleen zelf. ik heb mezelf nooit zielig gevonden, heb het ook niet erg gevonden dat iedereen om me heen getrouwd, samen met iemand was of kindjes had. je leven weer oppakken en ervan genieten en je eigen ding daarin doen!
klinkt simpel, maar wel de waarheid! je kiest er zelf voor om "zielig"te zijn, ik heb dat niet gedaan!
dat snap ik dat je dat ene gevoel weer wil! en tuurlijk snap ik ook wel dat je je op zo'n zaterdagavond als deze even "zielig " voelt. ook ik heb die momentjes gehad hoor, daar ben je mens voor toch? en nee die/dat ene zul je niet vinden achter een krat bier en een 22 inch scherm nee, maar ach je kunt wel even lekker je verhaal doen en das ook wel fijn soms toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben ook niet zielig integendeel. Maar op dit moment (de zaterdagavond) voel ik me dat wel. Zonder arrogant te willen overkomen: ik kan nu 4 verschillende meidjes bellen en beetje wipperen, chillen enzo. Maar dat en die wil ik niet. Ik wil weer dat ene gevoel. Die ene mount everest. Die onbekende. (en ja die vind ik niet achter mijn krat en 22inch)
Tuurlijk wel, dat heet lexa.nlquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ben ook niet zielig integendeel. Maar op dit moment (de zaterdagavond) voel ik me dat wel. Zonder arrogant te willen overkomen: ik kan nu 4 verschillende meidjes bellen en beetje wipperen, chillen enzo. Maar dat en die wil ik niet. Ik wil weer dat ene gevoel. Die ene mount everest. Die onbekende. (en ja die vind ik niet achter mijn krat en 22inch)
Daarom. Dat kan best zittende voor een 22 inch met een krat Dommelsch (?)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef Delan het volgende:
[..]
ja, haha, bijvoorbeeld! er zijn zoveel manieren om leuk met mensen in contact te komen
"Slaap" jij nog niet?quote:
haha, nee slaap nog niet, zit nog vol energie!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Slaap" jij nog niet?
Ik ga zo douchen, maar doe het rustigjes aan....
Haha! Gebruik je die energie ook ergens voor?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, nee slaap nog niet, zit nog vol energie!!!
ik denk jij bent allang weg, haha
hmmmm, waar zou ik die energie nog voor kunnen gebruiken dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha! Gebruik je die energie ook ergens voor?
Heb gestreken en ff gepind. Het is aardig warm buiten (zit in mijn boxer op het balkon), en nog ff denken of ik mijn lenzen indoe. Denk het wel, maar is aardig heftig natuurlijk...
Haha, verzin maar iets moois!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef Delan het volgende:
[..]
hmmmm, waar zou ik die energie nog voor kunnen gebruiken dan?![]()
oe in je boxer? mmm das een lekker beeld voor ogen!
ja is idd wel heftig, zijn ze dat daar wel gewend?
Is goed, douchen we samen, want ik ga ook!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef Delan het volgende:
ik ga denk ik zo nog even lekker douchen! kom je me even inzepen?
die zien je in ieder geval nog live, ik moet het maar weer met mn fantasie doen!
ja dan moet je ze idd wel in doen ja!
samen en toch apart, hahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is goed, douchen we samen, want ik ga ook!
Fantaseer maar lekker een end weg, ik zie je morgen!
quote:
quote:
Especially for youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jammer is dat dan he.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
Koffie, muziek van Fran Healy en de geur van stoofperen
Enige storende factor is het electronische gepingel van kinderspeelgoed
Wat ben je toch een ideale vaderquote:Op zondag 13 maart 2011 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
Koffie, muziek van Fran Healy en de geur van stoofperen
Enige storende factor is het electronische gepingel van kinderspeelgoed
Of je zet ze bij elkaar in een aparte kamer, goed isoleren, heb je nergens meer last vanquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Especially for youoeh, lekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, helaas niet, ouders komen thuis, dus wassen, zuigen, afnemen, opruimenquote:
Ik krijg ook nog bezoek vandaag, maar ik ga niet uitgebreid poetsen hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, helaas niet, ouders komen thuis, dus wassen, zuigen, afnemen, opruimen
waaaat?!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog bezoek vandaag, maar ik ga niet uitgebreid poetsen hoor
Lekker nog even in bed
ach, zolang het betekend dat hij lief aan het spelen is, vind ik het primaquote:
Als die je maar niet stoort?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ach, zolang het betekend dat hij lief aan het spelen is, vind ik het prima
quote:
Dinsdag zonnig en 17 gradenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
T is 15 graden buitenjammer dat de zon niet schijnt, wel lekker weertje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eens kijken wat ik die dag zal gaan doen
terrasje pakken met iemand, eens kijken wie er tijd heeft
Dinsdag werken van 9 tot half 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
16:40u op t terras dusquote:
En je komt niet naar mij?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eerst ff douchen![]()
@yuki, wil wel mee, maar zit morgen avond ook al weer in Utrecht
Tot hoe laat werk je morgen? Heb nl een etentjequote:
Half 6... Dat wordt dus niksquote:Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot hoe laat werk je morgen? Heb nl een etentje
Keep me posted, ok?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
kunnen we een paar drankjes doen, ik denk dat ik rond 19u er wordt verwacht (moet ik nog ff navragen), bij volgens mij t Oude Pothuys.
Mooi, ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Keep me posted, ok?
Heb wel even wat te vertellen na dit weekend
Nicequote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, ik ookgaan we dus gewoon doen, anders kom ik daar maar wat later
![]()
Hint was al gegeven, ben ook nieuwsgierig naar jou nuquote:
Dat van mij is niet echt leuk ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hint was al gegeven, ben ook nieuwsgierig naar jou nu![]()
Ik ga ff douchen
Je hebt een wedstrijd?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
Het is hier weer als vanoudsHektiek, kritiek op de jury en te weinig medewerkers
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat van mij is niet echt leuk ofzoDus ga je er niet op verheugen
skype staat altijd aanquote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom zo anders even op skype, leg ik het uit
Ik zie je anders niet onlinequote:
Burgerlijkheidquote:Op zondag 13 maart 2011 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
Wezen fietsen met pa, ma en ventje. Nu zadelpijn en stijf
Das ook best wel hoe ik me persoonlijk voel, godsamme, lang geleden dat ik me zo ziek gevoeld hebquote:
Zo maar eens een stomend hete douche nemen, misschien helpt datquote:
ik heb in t hele weekend maar 6 biertjes opquote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef El_Matador het volgende:
Oh men, wat is alcohol toch een negatieve drug...
Wel een heerlijke avond gehad.
Ik heb in mijn hele leven nog geen zes biertjes op.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb in t hele weekend maar 6 biertjes op![]()
![]()
Wel ook twee hele leuke avonden gehad
Ik had 4 bier op en daarbovenop 1 mojito en 2 Caipirinhas. Die laatsten waren IETSJE sterker dan in Nederland zeg... Pfff, was echt beschamend dronken, niet normaal. Kut is dat, want dat ben ik eigenlijk nooit. XTC en wiet zijn zoveel leukere drugs, zeker met uitgaan...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb in t hele weekend maar 6 biertjes op![]()
![]()
Wel ook twee hele leuke avonden gehad
Mijn consumptie is op bepaalde momenten om te janken geweest, over t gemiddelde doe ik t best netjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog geen zes biertjes op.
Ben ik zeker met je eens.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had 4 bier op en daarbovenop 1 mojito en 2 Caipirinhas. Die laatsten waren IETSJE sterker dan in Nederland zeg... Pfff, was echt beschamend dronken, niet normaal. Kut is dat, want dat ben ik eigenlijk nooit. XTC en wiet zijn zoveel leukere drugs, zeker met uitgaan...
Ik ook, maar ga niet zovaak meer uit, en gisteren waren de opties kaas en X niet voorhanden natuurlijk, maar alcohol kan erg geniepig zijn, veel meer dan wiet en XTC vind ik. Kotsen van bier hoef ik nooit, wel als ik sterkere drankjes drink...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn consumptie is op bepaalde momenten om te janken geweest, over t gemiddelde doe ik t best netjes.
[..]
Ben ik zeker met je eens.
Toch zit ik meestal aan t bier, met mate heb ik daar eigenlijk nooit last van.
Sterke drank blijf ik dan ook meestal van af, muv whiskey. Ook drankspelletjes doe ik niet aan mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga niet zovaak meer uit, en gisteren waren de opties kaas en X niet voorhanden natuurlijk, maar alcohol kan erg geniepig zijn, veel meer dan wiet en XTC vind ik. Kotsen van bier hoef ik nooit, wel als ik sterkere drankjes drink...
Alleen de zevendronck, verder niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterke drank blijf ik dan ook meestal van af, muv whiskey. Ook drankspelletjes doe ik niet aan mee.
Drankspelletjes zijn voornamelijk leuk als je 16 bent. Daarna snel niet meer, is mijn ervaring.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterke drank blijf ik dan ook meestal van af, muv whiskey. Ook drankspelletjes doe ik niet aan mee.
Dat is voor jou nog maar pas geleden dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef L-E het volgende:
Drankspelletjes zijn voornamelijk leuk als je 16 bent. Daarna snel niet meer, is mijn ervaring.
Ik vind 't nog steeds mooi de zevendronck te zienquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Drankspelletjes zijn voornamelijk leuk als je 16 bent. Daarna snel niet meer, is mijn ervaring.
Mooie leeftijdquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds mooi de zevendronck te zienen ik ben 24.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is voor jou nog maar pas geleden dus.
Geen idee wat 'de zevendronck' is hoor. Maar drankspelletjes kunnen mij niet bekoren.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds mooi de zevendronck te zienen ik ben 24.
Een bierspel onder begeleiding van een live band, de Jovinxquote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee wat 'de zevendronck' is hoor. Maar drankspelletjes kunnen mij niet bekoren.
Mij kennende, hou ik daar niet van.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bierspel onder begeleiding van een live band, de JovinxMoet je van houden, maar 't is mega gezellig
Oh? Hoezo dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je het niks vindt
Omdat ik jou absoluut niet het type voor boeren tentfeesten vindquote:
Klinkt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou absoluut niet het type voor boeren tentfeesten vindEn Jovink is wat dat betreft van 't dialectrock, bier smijten en 't zoep'n, brek'n en angoan.
Het bier smijten vind ik ook ronduit kut. Maar dat gebeurt niet zo veel meer.quote:
Tis gewoon zonde om te doen!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het bier smijten vind ik ook ronduit kut. Maar dat gebeurt niet zo veel meer.
En dat soort lui hebben een grote bek over "die pillenslikkers op van die vreselijke housefeesten", hypocriete honden...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou absoluut niet het type voor boeren tentfeesten vindEn Jovink is wat dat betreft van 't dialectrock, bier smijten en 't zoep'n, brek'n en angoan.
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef xFriendx het volgende:
Is dat Jovink en de voederbietels en zo?
Hier treed Normaal ook jaarlijks op in een grote tent, veel bier, bier smijten etc, volgens mij spelen zij dan ook vaak.
Ik heb er nog nooit iemand over gehoordquote:Op zondag 13 maart 2011 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat soort lui hebben een grote bek over "die pillenslikkers op van die vreselijke housefeesten", hypocriete honden...
Indeed.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat soort lui hebben een grote bek over "die pillenslikkers op van die vreselijke housefeesten", hypocriete honden...
Ach je moet iets te zeiken hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit iemand over gehoordHousefeesten vind ik ook niks.
Nou misschien omdat ik mijn biertje liever drink dan dat ik het terug vind in mijn of andermans haarquote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer? Je hebt er toch voor betaald?
Als ik iets leuk vind zal ik het ook zeker niet laten omdat een ander t niets vindquote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het dat is idd, Tal. Mij kan 't niet schelen wat iemand graag doet en ik kan me al helemaal niet druk maken over wat een ander vind van de feesten waar ik graag heen ga.
Dat maakt ook geen reet uit. Als jij dat op dat moment/die fase in je leven leuker vind moet je dat ook zeker doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik merkte wel dat toen ik de clubs en (house) feesten leerde kennen, ik al snel niet meer naar die boeren feesten ging
Landverraderquote:Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik merkte wel dat toen ik de clubs en (house) feesten leerde kennen, ik al snel niet meer naar die boeren feesten ging
Ik ken nog veel mensen van die boeren feesten en als ze horen waar en hoe ik uit ga, dan kijken ze je echt raar aan. Helemaal als je zegt een top avond te hebben zonder alcoholquote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt ook geen reet uit. Als jij dat op dat moment/die fase in je leven leuker vind moet je dat ook zeker doen.
Maar roepen dat soort gasten dan weer iets vinden van pillenslikkers slaat nergens op
Generalisatie ten top
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Landverrader
Ik vind clubs ook leuk, maar je maakt mij net zo blij met een avondje Normaal
Normaal heeft nu een tourneequote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Landverrader
Ik vind clubs ook leuk, maar je maakt mij net zo blij met een avondje Normaal
Het maakt niet uit waar je dat laatste zegt. Ze kijken je bijna overal raar aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken nog veel mensen van die boeren feesten en als ze horen waar en hoe ik uit ga, dan kijken ze je echt raar aan. Helemaal als je zegt een top avond te hebben zonder alcohol
Ze treden dan op in Midwoud. Dan komen er ook van die figuren aan uit de achterhoek met de bus, rijden ze langs met hun blote billen tegen de ramen gedrukt en zo.quote:
Ik houd niet van techno, house en trance en zo. Dus in het brouwhuis zal je mij niet vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind in de Radstake en Arena ook altijd naar de zalen waar hardere muziek gedraaid werd, minder werd gezopen en meer werd gedanst.
In jouw omgeving misschien, ik ben wat anders gewendquote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je dat laatste zegt. Ze kijken je bijna overal raar aan.
Mijn persoonlijke ervaring is wel zo dat een deel van de mensen die anti-drugs zijn ook de mensen zijn die zich twee avonden per week net geen coma zuipen. Ik nam aan dat Mata daar op doelde, niet op het feit dat het om 'boeren' gaat.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt ook geen reet uit. Als jij dat op dat moment/die fase in je leven leuker vind moet je dat ook zeker doen.
Maar roepen dat soort gasten dan weer iets vinden van pillenslikkers slaat nergens op
Generalisatie ten top
Ohja, zo heet dat, ben er al zeker 7jr niet meer geweest.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van techno, house en trance en zo. Dus in het brouwhuis zal je mij niet vinden.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze treden dan op in Midwoud. Dan komen er ook van die figuren aan uit de achterhoek met de bus, rijden ze langs met hun blote billen tegen de ramen gedrukt en zo.
Maar dat insinueert hij wel met z'n reactiequote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is wel zo dat een deel van de mensen die anti-drugs zijn ook de mensen zijn die zich twee avonden per week net geen coma zuipen. Ik nam aan dat Mata daar op doelde, niet op het feit dat het om 'boeren' gaat.
Wat is mijn omgeving dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In jouw omgeving misschien, ik ben wat anders gewend
Ik las het anders. Maar ik nuanceer graag voor anderen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat insinueert hij wel met z'n reactieDus dan is die van Tally gewoon ook terecht
Overigens ben ik volgens mij 3x naar Normaal gegaan in die feesttent. Eerste keer was zeer tof. Alleen op het einde stonk mn shirt als een gek, die heb ik maar weggegooid. De tweede keer was ook nog wel leuk en gezellig, de derde keer was ik er snel klaar mee, toen was de lol er wel af.quote:
Je sociale omgeving, de mensen waar je mee om gaat.quote:
Het verbaast me ook niet eensquote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze treden dan op in Midwoud. Dan komen er ook van die figuren aan uit de achterhoek met de bus, rijden ze langs met hun blote billen tegen de ramen gedrukt en zo.
Zo begreep ik het ook inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is wel zo dat een deel van de mensen die anti-drugs zijn ook de mensen zijn die zich twee avonden per week net geen coma zuipen. Ik nam aan dat Mata daar op doelde, niet op het feit dat het om 'boeren' gaat.
Mensen die naar housefeesten gaan, mensen die naar tentfeesten gaan en mensen die alles mooi vinden. Redelijk diversquote:Op zondag 13 maart 2011 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je sociale omgeving, de mensen waar je mee om gaat.
Ik ben blij dat wij dat soort idioten niet vervoerenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je mag er wel iets van zeggen, maar ik verander mijn UI toch nietquote:Op zondag 13 maart 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Friend & Peu: jullie UI's lijken te veel op elkaar. Maar daar mag ik niets van zeggen zeker, gezien die van mij?
Ben je helemaal bedonderd!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Friend & Peu: jullie UI's lijken te veel op elkaar. Maar daar mag ik niets van zeggen zeker, gezien die van mij?
Hoe wil je prijzen uitreiken noemen dan?quote:
Ik vind het wel mooi om weer een keer mee te maken, maar het is niet (meer) mijn scene.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Samzz het volgende:
@ Peu, je doet nu net of je het allemaal stom en lelijk vindt, maar ik herinner me dat je maar wat graag mee wilde naar een tentfeest toen ik het er met Babs over hadDus wat is het nu.
We hadden t niet over de samenstelling van de groep, maar de reactie van de mensen in jouw omgeving op drugs gebruikquote:Op zondag 13 maart 2011 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die naar housefeesten gaan, mensen die naar tentfeesten gaan en mensen die alles mooi vinden. Redelijk diversDat ben ik zelf ook, alleen op housefeesten en dergelijk zal je mij niet vinden
Nopequote:Op zondag 13 maart 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Maar dat zijn mensen uit alle groepen ongeveer. Dus ik denk dat ik wel een redelijk beeld kan schetsen van de algemene meningen. En die zijn bijna allemaal geen feest zonder alcohol. Dat klopt gewoon nietquote:Op zondag 13 maart 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om weer een keer mee te maken, maar het is niet (meer) mijn scene.
[..]
We hadden t niet over de samenstelling van de groep, maar de reactie van de mensen in jouw omgeving op drugs gebruik
Onzin. PeuRac heeft gelijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar je dat laatste zegt. Ze kijken je bijna overal raar aan.
Maar dat geld voor jouw sociale omgeving.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat zijn mensen uit alle groepen ongeveer. Dus ik denk dat ik wel een redelijk beeld kan schetsen van de algemene meningen. En die zijn bijna allemaal geen feest zonder alcohol. Dat klopt gewoon niet
Er is nog wel meer muziek waar andere drugs dan alcohol wordt gebruikt. Drum n bass onder andere.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van techno, house en trance en zo. Dus in het brouwhuis zal je mij niet vinden.
Ik merk op house feesten altijd veel minder agressie dan bijv op plekken waar heel veel alcohol gedronken wordt.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin. PeuRac heeft gelijk.
Met carnaval stond ik naast een compleet straalbezopen vent. Die bood me een biertje aan dat ik vriendelijk afsloeg (nee, ik vier carnaval zonder alcohol). Zijn tong hing op zijn knieeen. Sukkel.
De sfeer op housefeesten vind ik veel vriendelijker. Mensen zijn individualistischer en daardoor respecteren ze andermans keuze veel meer. Alcohol is een "sociale drug" wat betekent dat het mensen juist asocialer maakt.
Ik heb geen idee hoe ik thuisgekomen ben vannacht. Alleen alcohol op. Dat is me met wiet en/of xtc nog nooit overkomen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat geld voor jouw sociale omgeving.
Ik (en ik ga er van uit E-M ook) ben gewend dat mensen geen alcohol drinken tijdens het stappen, doe ik zelf ook wel eens. Het geeft een hele andere avond, net als met wiet, xtc of wat je ook gebruikt. Waar ik het bij "anti-drugs" mensen die zich wel laveloos drinken, het ook wel heel hypocriet vind.
Zeker weten!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk op house feesten altijd veel minder agressie dan bijv op plekken waar heel veel alcohol gedronken wordt.
Maar dat zijn dan individuen, vaak genoeg op van die bier/tent feesten vechtpartijen met 10 tallen mensen gezien. Vraag je ze achteraf waarom ze mee deden, krijg je antwoorden als "ja ik zag ze vechten en raakte op gefokt"quote:Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker weten!
Het enige is de speed/coke strakke gasten die vaak komen dealen aan het einde van een housefeest, vooral met hardstyle als dan de hardcore begint.
Maar de doorsnee recreatieve gebruiker van xtc is 100 keer leuker dan die van alcohol.
Goed punt!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan individuen, vaak genoeg op van die bier/tent feesten vechtpartijen met 10 tallen mensen gezien. Vraag je ze achteraf waarom ze mee deden, krijg je antwoorden als "ja ik zag ze vechten en raakte op gefokt"![]()
Op house feesten gaan mensen dan gewoon verderop staan en niet mee doen omdat er gevochten wordt (is mijn ervaring bij de weinige opstootjes die ik heb meegemaakt)
Dat herken ik wel, met alcohol ga ik ook wel eens net te ver. Is me met wiet/xtc oid nog nooit gebeurdquote:Op zondag 13 maart 2011 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik thuisgekomen ben vannacht. Alleen alcohol op. Dat is me met wiet en/of xtc nog nooit overkomen.
Iedereen samen zijn/haar eigen feestjequote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Van X ga ik ook lekker 'in mezelf zitten' - zoals jullie weten.Niemand doet me wat, van alcohol zit ik toch minder in mn zennetje, zeg maar.
Van alcohol word ik ook niet echt mooier. Van X ook niet echtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen samen zijn/haar eigen feestje
Is dat bewust, dat je nog nooit iets hebt gebruikt? Of sta je er wel voor open?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit X of wat voor soort drugs dan ook gedaan, maar misgun het anderen ook niet als zij er lol van kunnen hebben.
Samequote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit X of wat voor soort drugs dan ook gedaan, maar misgun het anderen ook niet als zij er lol van kunnen hebben.
damn, jaloers....quote:
Ja, ik word juist nog socialer met X dan normaal. Met alle drugs eigenlijk, daar niet van.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Van X ga ik ook lekker 'in mezelf zitten' - zoals jullie weten.Niemand doet me wat, van alcohol zit ik toch minder in mn zennetje, zeg maar.
Godver, dat zou ik ook zeker lusten nu! Ben te lui om mijn ogen in te gooien en de straat op te gaan op zoek naar voedsel. Toch maar es doen zo, heb fokking honger.quote:
Ik heb pas 1 keer gebruikt waar er veel anderen bij waren, geen idee of ik dat elke keer zal hebben. De andere keer lag ik verliefd in een bed, was ik heel erg op de ander gericht.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik word juist nog socialer met X dan normaal. Met alle drugs eigenlijk, daar niet van.
Maar ik ken dat in jezelf gekeerde met X wel. Mijn beste vriendin heeft dat ook heel erg.
Zo klopt-ie voor mij!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal overmatig drugs- en alcoholgebruik nooit snappen
Waarom vermeld je bij de ene drug het woord "overmatig" en bij de andere drugs niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal drugs en overmatig alcohol gebruik nooit snappen
Juistem.quote:
Bewust. Ik doe enkel drank, meer het idee dat ik dat bij kan houden qua hoeveel ik naar binnen werk. Slik ik iets van een pil kan ik het niet meer terugdraaien. Het kan vast allemaal prima veilig gebruikt worden, maar gevoelsmatig sla ik drugs over en hou ik het enkel bij drank, meestal alleen bier ook nog.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat bewust, dat je nog nooit iets hebt gebruikt? Of sta je er wel voor open?
Dat is toch ook prima zo?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bewust. Ik doe enkel drank, meer het idee dat ik dat bij kan houden qua hoeveel ik naar binnen werk. Slik ik iets van een pil kan ik het niet meer terugdraaien. Het kan vast allemaal prima veilig gebruikt worden, maar gevoelsmatig sla ik drugs over en hou ik het enkel bij drank, meestal alleen bier ook nog.
Je snapt best wat ik ermee bedoel, voor Alcohol heb je meer nodig om de weg kwijt te raken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom vermeld je bij de ene drug het woord "overmatig" en bij de andere drugs niet?
Ik ken mensen die aan één biertje genoeg hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je snapt best wat ik ermee bedoel, voor Alcohol heb je meer nodig om de weg kwijt te raken.
Daar ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bewust. Ik doe enkel drank, meer het idee dat ik dat bij kan houden qua hoeveel ik naar binnen werk. Slik ik iets van een pil kan ik het niet meer terugdraaien. Het kan vast allemaal prima veilig gebruikt worden, maar gevoelsmatig sla ik drugs over en hou ik het enkel bij drank, meestal alleen bier ook nog.
Dat zou een goedkope date zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken mensen die aan één biertje genoeg hebben.
4 biertjes en 3 cocktails gisteravond en ik weet niet meer hoe de terugreis door een gevaarlijke stad verliep (heb gelukkig alles nog). Nou niet bepaald veel en legaal verkrijgbaar en zelfs aangemoedigd in reclames.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik ermee bedoel, voor Alcohol heb je meer nodig om de weg kwijt te raken.
Ik denk niet dat dat waar is, eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaar dat je op elke straathoek een sixpackje kan kopen en daarna in de auto kan stappen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, ja, en dit keer begon het met biersmijtfeestjes, waar Samzz zo dol op is.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ah, de periodieke alcohol-drugs-discussie.
Ik ben voor
Nou ja, als ze dan toch een minpunt moet hebben...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
Haha, ja, en dit keer begon het met biersmijtfeestjes, waar Samzz zo dol op is.
Is het alweer 4 weken geleden ja, die laatste discussie? Tijd vliegt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben voor
Ik ben voor alcohol!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben voor
En waar kwamen de drugs vandaan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ja, en dit keer begon het met biersmijtfeestjes, waar Samzz zo dol op is.
Wat denk je?quote:
Baas in eigen drankkastquote:
De dealer?quote:
quote:
ik hoef geen verdunde mdma in mn drinken, niet zo goed voor mn tandenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
4 biertjes en 3 cocktails gisteravond en ik weet niet meer hoe de terugreis door een gevaarlijke stad verliep (heb gelukkig alles nog). Nou niet bepaald veel en legaal verkrijgbaar en zelfs aangemoedigd in reclames.
De meeste andere drugs zijn wel sterker, maar dan neem je dan ook geen liters. Dat is ook niet nodig.
Alcohol is trouwens net zo hard verdunt. Als je andere drugs net zoveel verdunt en gewoon in flesjes op feesten zou verkopen, zou ik dat keihard toejuichen.
Red Bull is dat wel, wil je zeggen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoef geen verdunde mdma in mn drinken, niet zo goed voor mn tanden
Dat drink ik dan ook nietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Red Bull is dat wel, wil je zeggen?
Ik zou het een topplan vinden.
hoiquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Delan het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeetje, is dit topic nog steeds open haha.
o en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |