"Slaap" jij nog niet?quote:
haha, nee slaap nog niet, zit nog vol energie!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Slaap" jij nog niet?
Ik ga zo douchen, maar doe het rustigjes aan....
Haha! Gebruik je die energie ook ergens voor?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:15 schreef Delan het volgende:
[..]
haha, nee slaap nog niet, zit nog vol energie!!!
ik denk jij bent allang weg, haha
hmmmm, waar zou ik die energie nog voor kunnen gebruiken dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha! Gebruik je die energie ook ergens voor?
Heb gestreken en ff gepind. Het is aardig warm buiten (zit in mijn boxer op het balkon), en nog ff denken of ik mijn lenzen indoe. Denk het wel, maar is aardig heftig natuurlijk...
Haha, verzin maar iets moois!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef Delan het volgende:
[..]
hmmmm, waar zou ik die energie nog voor kunnen gebruiken dan?![]()
oe in je boxer? mmm das een lekker beeld voor ogen!
ja is idd wel heftig, zijn ze dat daar wel gewend?
Is goed, douchen we samen, want ik ga ook!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:23 schreef Delan het volgende:
ik ga denk ik zo nog even lekker douchen! kom je me even inzepen?
die zien je in ieder geval nog live, ik moet het maar weer met mn fantasie doen!
ja dan moet je ze idd wel in doen ja!
samen en toch apart, hahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is goed, douchen we samen, want ik ga ook!
Fantaseer maar lekker een end weg, ik zie je morgen!
quote:
quote:
Especially for youquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Jammer is dat dan he.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
Koffie, muziek van Fran Healy en de geur van stoofperen
Enige storende factor is het electronische gepingel van kinderspeelgoed
Wat ben je toch een ideale vaderquote:Op zondag 13 maart 2011 11:34 schreef JoeBravo het volgende:
Koffie, muziek van Fran Healy en de geur van stoofperen
Enige storende factor is het electronische gepingel van kinderspeelgoed
Of je zet ze bij elkaar in een aparte kamer, goed isoleren, heb je nergens meer last vanquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Especially for youoeh, lekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja, helaas niet, ouders komen thuis, dus wassen, zuigen, afnemen, opruimenquote:
Ik krijg ook nog bezoek vandaag, maar ik ga niet uitgebreid poetsen hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, helaas niet, ouders komen thuis, dus wassen, zuigen, afnemen, opruimen
waaaat?!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik krijg ook nog bezoek vandaag, maar ik ga niet uitgebreid poetsen hoor
Lekker nog even in bed
ach, zolang het betekend dat hij lief aan het spelen is, vind ik het primaquote:
Als die je maar niet stoort?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ach, zolang het betekend dat hij lief aan het spelen is, vind ik het prima
quote:
Dinsdag zonnig en 17 gradenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:
T is 15 graden buitenjammer dat de zon niet schijnt, wel lekker weertje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eens kijken wat ik die dag zal gaan doen
terrasje pakken met iemand, eens kijken wie er tijd heeft
Dinsdag werken van 9 tot half 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
16:40u op t terras dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |