En je komt niet naar mij?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga eerst ff douchen![]()
@yuki, wil wel mee, maar zit morgen avond ook al weer in Utrecht
Tot hoe laat werk je morgen? Heb nl een etentjequote:
Half 6... Dat wordt dus niksquote:Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot hoe laat werk je morgen? Heb nl een etentje
Keep me posted, ok?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
kunnen we een paar drankjes doen, ik denk dat ik rond 19u er wordt verwacht (moet ik nog ff navragen), bij volgens mij t Oude Pothuys.
Mooi, ik ookquote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Keep me posted, ok?
Heb wel even wat te vertellen na dit weekend
Nicequote:Op zondag 13 maart 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, ik ookgaan we dus gewoon doen, anders kom ik daar maar wat later
![]()
Hint was al gegeven, ben ook nieuwsgierig naar jou nuquote:
Dat van mij is niet echt leuk ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hint was al gegeven, ben ook nieuwsgierig naar jou nu![]()
Ik ga ff douchen
Je hebt een wedstrijd?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
Het is hier weer als vanoudsHektiek, kritiek op de jury en te weinig medewerkers
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat van mij is niet echt leuk ofzoDus ga je er niet op verheugen
skype staat altijd aanquote:Op zondag 13 maart 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom zo anders even op skype, leg ik het uit
Ik zie je anders niet onlinequote:
Burgerlijkheidquote:Op zondag 13 maart 2011 14:58 schreef JoeBravo het volgende:
Wezen fietsen met pa, ma en ventje. Nu zadelpijn en stijf
Das ook best wel hoe ik me persoonlijk voel, godsamme, lang geleden dat ik me zo ziek gevoeld hebquote:
Zo maar eens een stomend hete douche nemen, misschien helpt datquote:
ik heb in t hele weekend maar 6 biertjes opquote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef El_Matador het volgende:
Oh men, wat is alcohol toch een negatieve drug...
Wel een heerlijke avond gehad.
Ik heb in mijn hele leven nog geen zes biertjes op.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb in t hele weekend maar 6 biertjes op![]()
![]()
Wel ook twee hele leuke avonden gehad
Ik had 4 bier op en daarbovenop 1 mojito en 2 Caipirinhas. Die laatsten waren IETSJE sterker dan in Nederland zeg... Pfff, was echt beschamend dronken, niet normaal. Kut is dat, want dat ben ik eigenlijk nooit. XTC en wiet zijn zoveel leukere drugs, zeker met uitgaan...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb in t hele weekend maar 6 biertjes op![]()
![]()
Wel ook twee hele leuke avonden gehad
Mijn consumptie is op bepaalde momenten om te janken geweest, over t gemiddelde doe ik t best netjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog geen zes biertjes op.
Ben ik zeker met je eens.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had 4 bier op en daarbovenop 1 mojito en 2 Caipirinhas. Die laatsten waren IETSJE sterker dan in Nederland zeg... Pfff, was echt beschamend dronken, niet normaal. Kut is dat, want dat ben ik eigenlijk nooit. XTC en wiet zijn zoveel leukere drugs, zeker met uitgaan...
Ik ook, maar ga niet zovaak meer uit, en gisteren waren de opties kaas en X niet voorhanden natuurlijk, maar alcohol kan erg geniepig zijn, veel meer dan wiet en XTC vind ik. Kotsen van bier hoef ik nooit, wel als ik sterkere drankjes drink...quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn consumptie is op bepaalde momenten om te janken geweest, over t gemiddelde doe ik t best netjes.
[..]
Ben ik zeker met je eens.
Toch zit ik meestal aan t bier, met mate heb ik daar eigenlijk nooit last van.
Sterke drank blijf ik dan ook meestal van af, muv whiskey. Ook drankspelletjes doe ik niet aan mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga niet zovaak meer uit, en gisteren waren de opties kaas en X niet voorhanden natuurlijk, maar alcohol kan erg geniepig zijn, veel meer dan wiet en XTC vind ik. Kotsen van bier hoef ik nooit, wel als ik sterkere drankjes drink...
Alleen de zevendronck, verder niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterke drank blijf ik dan ook meestal van af, muv whiskey. Ook drankspelletjes doe ik niet aan mee.
Drankspelletjes zijn voornamelijk leuk als je 16 bent. Daarna snel niet meer, is mijn ervaring.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sterke drank blijf ik dan ook meestal van af, muv whiskey. Ook drankspelletjes doe ik niet aan mee.
Dat is voor jou nog maar pas geleden dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef L-E het volgende:
Drankspelletjes zijn voornamelijk leuk als je 16 bent. Daarna snel niet meer, is mijn ervaring.
Ik vind 't nog steeds mooi de zevendronck te zienquote:Op zondag 13 maart 2011 16:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Drankspelletjes zijn voornamelijk leuk als je 16 bent. Daarna snel niet meer, is mijn ervaring.
Mooie leeftijdquote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds mooi de zevendronck te zienen ik ben 24.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is voor jou nog maar pas geleden dus.
Geen idee wat 'de zevendronck' is hoor. Maar drankspelletjes kunnen mij niet bekoren.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds mooi de zevendronck te zienen ik ben 24.
Een bierspel onder begeleiding van een live band, de Jovinxquote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee wat 'de zevendronck' is hoor. Maar drankspelletjes kunnen mij niet bekoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |