Er is nog wel meer muziek waar andere drugs dan alcohol wordt gebruikt. Drum n bass onder andere.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niet van techno, house en trance en zo. Dus in het brouwhuis zal je mij niet vinden.
Ik merk op house feesten altijd veel minder agressie dan bijv op plekken waar heel veel alcohol gedronken wordt.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onzin. PeuRac heeft gelijk.
Met carnaval stond ik naast een compleet straalbezopen vent. Die bood me een biertje aan dat ik vriendelijk afsloeg (nee, ik vier carnaval zonder alcohol). Zijn tong hing op zijn knieeen. Sukkel.
De sfeer op housefeesten vind ik veel vriendelijker. Mensen zijn individualistischer en daardoor respecteren ze andermans keuze veel meer. Alcohol is een "sociale drug" wat betekent dat het mensen juist asocialer maakt.
Ik heb geen idee hoe ik thuisgekomen ben vannacht. Alleen alcohol op. Dat is me met wiet en/of xtc nog nooit overkomen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat geld voor jouw sociale omgeving.
Ik (en ik ga er van uit E-M ook) ben gewend dat mensen geen alcohol drinken tijdens het stappen, doe ik zelf ook wel eens. Het geeft een hele andere avond, net als met wiet, xtc of wat je ook gebruikt. Waar ik het bij "anti-drugs" mensen die zich wel laveloos drinken, het ook wel heel hypocriet vind.
Zeker weten!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk op house feesten altijd veel minder agressie dan bijv op plekken waar heel veel alcohol gedronken wordt.
Maar dat zijn dan individuen, vaak genoeg op van die bier/tent feesten vechtpartijen met 10 tallen mensen gezien. Vraag je ze achteraf waarom ze mee deden, krijg je antwoorden als "ja ik zag ze vechten en raakte op gefokt"quote:Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeker weten!
Het enige is de speed/coke strakke gasten die vaak komen dealen aan het einde van een housefeest, vooral met hardstyle als dan de hardcore begint.
Maar de doorsnee recreatieve gebruiker van xtc is 100 keer leuker dan die van alcohol.
Goed punt!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan individuen, vaak genoeg op van die bier/tent feesten vechtpartijen met 10 tallen mensen gezien. Vraag je ze achteraf waarom ze mee deden, krijg je antwoorden als "ja ik zag ze vechten en raakte op gefokt"![]()
Op house feesten gaan mensen dan gewoon verderop staan en niet mee doen omdat er gevochten wordt (is mijn ervaring bij de weinige opstootjes die ik heb meegemaakt)
Dat herken ik wel, met alcohol ga ik ook wel eens net te ver. Is me met wiet/xtc oid nog nooit gebeurdquote:Op zondag 13 maart 2011 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik thuisgekomen ben vannacht. Alleen alcohol op. Dat is me met wiet en/of xtc nog nooit overkomen.
Iedereen samen zijn/haar eigen feestjequote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Van X ga ik ook lekker 'in mezelf zitten' - zoals jullie weten.Niemand doet me wat, van alcohol zit ik toch minder in mn zennetje, zeg maar.
Van alcohol word ik ook niet echt mooier. Van X ook niet echtquote:Op zondag 13 maart 2011 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen samen zijn/haar eigen feestje
Is dat bewust, dat je nog nooit iets hebt gebruikt? Of sta je er wel voor open?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit X of wat voor soort drugs dan ook gedaan, maar misgun het anderen ook niet als zij er lol van kunnen hebben.
Samequote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb nog nooit X of wat voor soort drugs dan ook gedaan, maar misgun het anderen ook niet als zij er lol van kunnen hebben.
damn, jaloers....quote:
Ja, ik word juist nog socialer met X dan normaal. Met alle drugs eigenlijk, daar niet van.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:34 schreef L-E het volgende:
Van X ga ik ook lekker 'in mezelf zitten' - zoals jullie weten.Niemand doet me wat, van alcohol zit ik toch minder in mn zennetje, zeg maar.
Godver, dat zou ik ook zeker lusten nu! Ben te lui om mijn ogen in te gooien en de straat op te gaan op zoek naar voedsel. Toch maar es doen zo, heb fokking honger.quote:
Ik heb pas 1 keer gebruikt waar er veel anderen bij waren, geen idee of ik dat elke keer zal hebben. De andere keer lag ik verliefd in een bed, was ik heel erg op de ander gericht.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik word juist nog socialer met X dan normaal. Met alle drugs eigenlijk, daar niet van.
Maar ik ken dat in jezelf gekeerde met X wel. Mijn beste vriendin heeft dat ook heel erg.
Zo klopt-ie voor mij!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal overmatig drugs- en alcoholgebruik nooit snappen
Waarom vermeld je bij de ene drug het woord "overmatig" en bij de andere drugs niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zal drugs en overmatig alcohol gebruik nooit snappen
Juistem.quote:
Bewust. Ik doe enkel drank, meer het idee dat ik dat bij kan houden qua hoeveel ik naar binnen werk. Slik ik iets van een pil kan ik het niet meer terugdraaien. Het kan vast allemaal prima veilig gebruikt worden, maar gevoelsmatig sla ik drugs over en hou ik het enkel bij drank, meestal alleen bier ook nog.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat bewust, dat je nog nooit iets hebt gebruikt? Of sta je er wel voor open?
Dat is toch ook prima zo?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Bewust. Ik doe enkel drank, meer het idee dat ik dat bij kan houden qua hoeveel ik naar binnen werk. Slik ik iets van een pil kan ik het niet meer terugdraaien. Het kan vast allemaal prima veilig gebruikt worden, maar gevoelsmatig sla ik drugs over en hou ik het enkel bij drank, meestal alleen bier ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |