Mij kennende, hou ik daar niet van.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een bierspel onder begeleiding van een live band, de JovinxMoet je van houden, maar 't is mega gezellig
Oh? Hoezo dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je het niks vindt
Omdat ik jou absoluut niet het type voor boeren tentfeesten vindquote:
Klinkt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou absoluut niet het type voor boeren tentfeesten vindEn Jovink is wat dat betreft van 't dialectrock, bier smijten en 't zoep'n, brek'n en angoan.
Het bier smijten vind ik ook ronduit kut. Maar dat gebeurt niet zo veel meer.quote:
Tis gewoon zonde om te doen!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het bier smijten vind ik ook ronduit kut. Maar dat gebeurt niet zo veel meer.
En dat soort lui hebben een grote bek over "die pillenslikkers op van die vreselijke housefeesten", hypocriete honden...quote:Op zondag 13 maart 2011 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik jou absoluut niet het type voor boeren tentfeesten vindEn Jovink is wat dat betreft van 't dialectrock, bier smijten en 't zoep'n, brek'n en angoan.
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 17:32 schreef xFriendx het volgende:
Is dat Jovink en de voederbietels en zo?
Hier treed Normaal ook jaarlijks op in een grote tent, veel bier, bier smijten etc, volgens mij spelen zij dan ook vaak.
Ik heb er nog nooit iemand over gehoordquote:Op zondag 13 maart 2011 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat soort lui hebben een grote bek over "die pillenslikkers op van die vreselijke housefeesten", hypocriete honden...
Indeed.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat soort lui hebben een grote bek over "die pillenslikkers op van die vreselijke housefeesten", hypocriete honden...
Ach je moet iets te zeiken hebbenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit iemand over gehoordHousefeesten vind ik ook niks.
Nou misschien omdat ik mijn biertje liever drink dan dat ik het terug vind in mijn of andermans haarquote:Op zondag 13 maart 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer? Je hebt er toch voor betaald?
Als ik iets leuk vind zal ik het ook zeker niet laten omdat een ander t niets vindquote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het dat is idd, Tal. Mij kan 't niet schelen wat iemand graag doet en ik kan me al helemaal niet druk maken over wat een ander vind van de feesten waar ik graag heen ga.
Dat maakt ook geen reet uit. Als jij dat op dat moment/die fase in je leven leuker vind moet je dat ook zeker doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik merkte wel dat toen ik de clubs en (house) feesten leerde kennen, ik al snel niet meer naar die boeren feesten ging
Landverraderquote:Op zondag 13 maart 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik merkte wel dat toen ik de clubs en (house) feesten leerde kennen, ik al snel niet meer naar die boeren feesten ging
Ik ken nog veel mensen van die boeren feesten en als ze horen waar en hoe ik uit ga, dan kijken ze je echt raar aan. Helemaal als je zegt een top avond te hebben zonder alcoholquote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt ook geen reet uit. Als jij dat op dat moment/die fase in je leven leuker vind moet je dat ook zeker doen.
Maar roepen dat soort gasten dan weer iets vinden van pillenslikkers slaat nergens op
Generalisatie ten top
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Landverrader
Ik vind clubs ook leuk, maar je maakt mij net zo blij met een avondje Normaal
Normaal heeft nu een tourneequote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Landverrader
Ik vind clubs ook leuk, maar je maakt mij net zo blij met een avondje Normaal
Het maakt niet uit waar je dat laatste zegt. Ze kijken je bijna overal raar aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken nog veel mensen van die boeren feesten en als ze horen waar en hoe ik uit ga, dan kijken ze je echt raar aan. Helemaal als je zegt een top avond te hebben zonder alcohol
Ze treden dan op in Midwoud. Dan komen er ook van die figuren aan uit de achterhoek met de bus, rijden ze langs met hun blote billen tegen de ramen gedrukt en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |