Nou, vol littekens dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En hoe zie je er precies uit van achteren? Foto is voldoende.
Wat voor operaties?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee rugoperaties ondergaan, dus heb verschrikkelijk lelijke littekens op mijn rug.
Rugoperaties.quote:
Gaat nog wat worden morgen, internet is lekker traag...quote:
Klinkt goed man! En wordt mijn muziek van vanavond!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoppaa en gas erop!
Hmm wel kut dat ik vanavond niet naar Awakenings kan
dan maar beter niet met de kids doen he, haha! we proberen het savonds wel eventjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden morgen, internet is lekker traag...
Ben die YouTube plaat van de vorige pagina aan het binnenhalen. Is nog niet binnen...
Jij hier?quote:
Is prima. Misschien na de voetbalwedstrijd, de klassieker om 18:30, hier vlakbij. Probeer dat natuurlijk mee te pakken!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Delan het volgende:
[..]
dan maar beter niet met de kids doen he, haha! we proberen het savonds wel eventjes
Ik heb scoliose, er zijn pennen en schroeven in geplaatst om de boel 'recht te trekken', en ooit is er een schroef verwijderd omdat ik daar last van had.quote:
Heeft het wel het gewenste effect gehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb scoliose, er zijn pennen en schroeven in geplaatst om de boel 'recht te trekken', en ooit is er een schroef verwijderd omdat ik daar last van had.
De kromming in de rug is verminderd, maar nog steeds flink aanwezig. De artsen waren erg tevreden met het resultaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het wel het gewenste effect gehad?
En jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
De kromming in de rug is verminderd, maar nog steeds flink aanwezig. De artsen waren erg tevreden met het resultaat.
OK, dus voor de rest heb je alles?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg lelijk. Maar c'est la vie. Je kan niet alles hebben.
Ik kan mij voorstellen dat een scheve rug ook zo z'n beperkingen oplevert. Beperkingen waar je meer last van hebt in het dagelijks leven dan van een paar littekens i.i.g.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind het nog steeds erg lelijk. Maar c'est la vie. Je kan niet alles hebben.
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat een scheve rug ook zo z'n beperkingen oplevert. Beperkingen waar je meer last van hebt in het dagelijks leven dan van een paar littekens i.i.g.
Alles!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OK, dus voor de rest heb je alles?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
Nooit voor minder gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |