Misschien is het paard wel homo of een merriequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoop jij dat het paard er geen benul van heeft.
Nu is hij niet meer stoer tegenover de andere paarden.
Tuurlijk wel. Alleen echte paarden kunnen roze hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoop jij dat het paard er geen benul van heeft.
Nu is hij niet meer stoer tegenover de andere paarden.
Ik zeg net ruin en homoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het paard wel homo of een merrie
Zaterdag, mooi weer dan ga je shoppen, terrasje, weg of leuke dingen doen... logisch tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
Het is hier wel echt compleet uitgestorven
Ik zit gewoon op het werk te fokken, maar zou inderdaad als ik vrij was ook iets leuks gaan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zaterdag, mooi weer dan ga je shoppen, terrasje, weg of leuke dingen doen... logisch toch
Zit even nu op internet te kijken welke Ipad Case ik wil gaan kopen. Best lastig met duizenden cases.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op het werk te fokken, maar zou inderdaad als ik vrij was ook iets leuks gaan doen.
En EK/WK-geschikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als klein meisje had ik een dekentje, de ene kant was bruin met grote oranje stippen, de andere kant oranje met bruine stippen. De combinatie van die twee kleuren doet me aan dat dekentje denken.
Oranje vind ik erg leuk, had ik in Peuter zn babykamer. Erg zonnig.
Die onzin had ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:44 schreef STING het volgende:
Humor![]()
Geachte heer of mevrouw,
U bent geselecteerd door de Nationale Postcode Loterij om kans te maken op 1 van de 500 studioplaatsen. Yadiyadiyadi. Uw studioplaats kanscode is XX, activeer hem snel op www.miljoenenjacht.nl/studio
Hebben ze er "alvast" een zgn, uitrijkaart voor de parkeergarage bij gestopt
hij is al geexplodeerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
Oei, oei, oei... De Fukushima kerncentrale staat op ploffen als ik het goed lees
Je hebt geëxplodeerd en geëxplodeerd, als in een meltdown en de bijbehorende grote nucleaire ramp natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
hij is al geexplodeerd![]()
o, ja nog goedenmiddag allemaal![]()
Nee. De meltdown heeft nog niet plaatsgehad. Er is wel een deel van de centrale weggeblazen. Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
Goeie middagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
daar doelde ik dus op, want op het moment dat hij echt helemaal explodeërd gaat het natuurlijk heel erg goed mis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De meltdown heeft nog niet plaatsgehad. Er is wel een deel van de centrale weggeblazen. Dat klopt.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat dat gelukkig niet gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
daar doelde ik dus op, want op het moment dat hij echt helemaal explodeërd gaat het natuurlijk heel erg goed mis.
Dat gaat ook wel gebeuren, zonder koeling gaat het probleem zichzelf wel 'oplossen'.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
Oei, oei, oei... De Fukushima kerncentrale staat op ploffen als ik het goed lees
momenteel niet. Maar het kan makkelijk gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet gaat dat gelukkig niet gebeuren.
Inderdaad ik hoop dat het niet gebeurd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
momenteel niet. Maar het kan makkelijk gebeuren.
dat hoopt bijna iedereen toch wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad ik hoop dat het niet gebeurd.
Oh vandaar weet ik dat ook weer.quote:
Ja dat is kut, heb laatst ook een keer oude mailtjes van ex zitten lezen, was niet zo'n goed plan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar weet ik dat ook weer.![]()
Ik moest iets opzoeken voor de VvE kom ik een oud mailtje van date tegen.Mailtje gelezen. Ik mis haar nog steeds.
Al die oude herinneringen en gevoelens komen weer naar boven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is kut, heb laatst ook een keer oude mailtjes van ex zitten lezen, was niet zo'n goed plan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Rifoki het volgende:
Als ik iets echt heb afgesloten gooi ik zo'n mailtjes gewoon weg.
Met dito kontquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef JoeBravo het volgende:
Rokjesweer
Alleen jammer van de panterprintlegging
hoewel...toch fris onder die kiltquote:
daarom ook die panterprintlegging eronderquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
ik weet nog niet of ik daar aan toe ben
kan me er wel wat bij voorstellen. Heb ook alles aangaande de scheiding en date van vorig jaar nog.quote:
Ik vind een scheiding toch wat anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan me er wel wat bij voorstellen. Heb ook alles aangaande de scheiding en date van vorig jaar nog.
Dat is wel erg als je niet gedronken hebtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo weer klaar, en ik voel me alsof ik een megakater heb![]()
Nogal ja.. Nouja.. Donderdag niet geslapen, afgelopen nacht weinig geslapen, en daarstraks tussendoor lag ik ook in coma omdat ik moe was.. Maar ik moet m'n naar bed gaan rekken vandaag, anders ben ik morgen helemaal naar de klote.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je niet gedronken hebt
ach het kan ook door vermoeidheid komen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je niet gedronken hebt
Mjah, dat dus, gelukkig morgen vrijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach het kan ook door vermoeidheid komen...
Das een beetje teveel van 't goedequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon morgen de hele dag gaan slapen
Ik ga vannacht weer een poging wagenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een beetje teveel van 't goede
Stiekem wil ik ook wel uit..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vanavond monchoutaart maken en met een vriendin uit. Hoppa
Ach, we weten het nog niet zeker. Misschien gaan we ook wel bankhangen met een groot stuk taart en een goede film. Ook lang niet meer gedaan.quote:
Mjah, ik wil wel, maar voor de zoveelste keer weer eens niemand die mee kan/wil..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, we weten het nog niet zeker. Misschien gaan we ook wel bankhangen met een groot stuk taart en een goede film. Ook lang niet meer gedaan.
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dito konten goude ketting met Samantha
Nicequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
een tattoo in de categorie "geen enkel bezwaar"
[ afbeelding ]
Singles hebben een Leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
Allemachtig, wat is dit topic doods vandaag
Geilquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
een tattoo in de categorie "geen enkel bezwaar"
[ afbeelding ]
ik kijk er grotendeels om/doorheenquote:
Prachtige achterkant, dat wel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kijk er grotendeels om/doorheen![]()
doe je dat niet dan?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Prachtige achterkant, dat wel!Ik zou willen dat ik er zo uitzag van achteren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef BeamofLight het volgende:
En morgen en vooral maandag weer druk hier met tegenvallende weekenden, dromers en zoekers.
Sorry.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
R
[..]
doe je dat niet dan?!
Mijn beeld van je, wat doe je
En hoe zie je er precies uit van achteren? Foto is voldoende.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Prachtige achterkant, dat wel!Ik zou willen dat ik er zo uitzag van achteren.
Nou, vol littekens dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En hoe zie je er precies uit van achteren? Foto is voldoende.
Wat voor operaties?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee rugoperaties ondergaan, dus heb verschrikkelijk lelijke littekens op mijn rug.
Rugoperaties.quote:
Gaat nog wat worden morgen, internet is lekker traag...quote:
Klinkt goed man! En wordt mijn muziek van vanavond!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoppaa en gas erop!
Hmm wel kut dat ik vanavond niet naar Awakenings kan
dan maar beter niet met de kids doen he, haha! we proberen het savonds wel eventjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden morgen, internet is lekker traag...
Ben die YouTube plaat van de vorige pagina aan het binnenhalen. Is nog niet binnen...
Jij hier?quote:
Is prima. Misschien na de voetbalwedstrijd, de klassieker om 18:30, hier vlakbij. Probeer dat natuurlijk mee te pakken!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Delan het volgende:
[..]
dan maar beter niet met de kids doen he, haha! we proberen het savonds wel eventjes
Ik heb scoliose, er zijn pennen en schroeven in geplaatst om de boel 'recht te trekken', en ooit is er een schroef verwijderd omdat ik daar last van had.quote:
Heeft het wel het gewenste effect gehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb scoliose, er zijn pennen en schroeven in geplaatst om de boel 'recht te trekken', en ooit is er een schroef verwijderd omdat ik daar last van had.
De kromming in de rug is verminderd, maar nog steeds flink aanwezig. De artsen waren erg tevreden met het resultaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het wel het gewenste effect gehad?
En jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
De kromming in de rug is verminderd, maar nog steeds flink aanwezig. De artsen waren erg tevreden met het resultaat.
OK, dus voor de rest heb je alles?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg lelijk. Maar c'est la vie. Je kan niet alles hebben.
Ik kan mij voorstellen dat een scheve rug ook zo z'n beperkingen oplevert. Beperkingen waar je meer last van hebt in het dagelijks leven dan van een paar littekens i.i.g.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind het nog steeds erg lelijk. Maar c'est la vie. Je kan niet alles hebben.
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat een scheve rug ook zo z'n beperkingen oplevert. Beperkingen waar je meer last van hebt in het dagelijks leven dan van een paar littekens i.i.g.
Alles!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OK, dus voor de rest heb je alles?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
Nooit voor minder gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |