dit is nog een goed senario, wat als de fall out de andere kant op gaat (dus over land) dan zijn de gevolgen pas rampzaligquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien helpt dit kaartje:
[ afbeelding ]
Duitsland is een prachtland tegenwoordig, kan het bekronpen Nederland een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach logisch toch.
Moet je eens kijken wat voor berichten hier zouden verschijnen als Duitsland in puin ligt.
Echt dan krijg je precies het zelfde.
rofl van die mensen die het niet eens meegemaakt hebben en toch zeiken:')quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Amerikanen hebben al een tegen antwoord![]()
http://i.imgur.com/uZbK6.jpg
Triest zulke mensen
zeikerd, jij stemt zeker PVV en je haat ook nog steeds Duitsers en Italianen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef Keeskacheltje het volgende:
God is pissed om unit 731 en dit is zijn wraak.
Damn, wat een ongelooflijk trieste reacties zeg!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Amerikanen hebben al een tegen antwoord![]()
http://i.imgur.com/uZbK6.jpg
Triest zulke mensen
Ach, het is ook gewoon het simpele associatieve denken van de mens. What comes to mind...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef speknek het volgende:
Op de FP waren er ook gelijk mensen die de Jappenkampen aanhaalden.
ja wij zijn nu Duitsers geworden altijd zeiken en goedkoop boodschappen doen en veel te veel gas gebruikenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland is een prachtland tegenwoordig, kan het bekronpen Nederland een voorbeeld aan nemen.
Het gaat er niet echt om of je het nu wel of niet hebt meegemaakt. Alleen al het feit dat je deze natuurramp ziet als een soort gerechtigheid voor datgene wat het dictatoriale Japan toentertijd heeft gedaan bij Pearl Harbor is gewoon echt niet in woorden te beschrijven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:43 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
rofl van die mensen die het niet eens meegemaakt hebben en toch zeiken:')
Ja ik ben een zeikerd als het om onschuldige mensen die op de meest gruwlijke manieren worden gemarteld voor de wetenschap. Fuck die zielloze beestenquote:
Achterlijke gek, alsof die jonge mensen daar wat aan kunnen doen. en terug ontopic denk ik maar weer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ja ik ben een zeikerd als het om onschuldige mensen die op de meest gruwlijke manieren worden gemarteld voor de wetenschap. Fuck die zielloze beesten
Is verd... 70 jaar geleden, kun je de Duitsers van nu niet meer op aanspreken. De "revenge" is al geweest (in '88quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Duitsland is een prachtland tegenwoordig, kan het bekronpen Nederland een voorbeeld aan nemen.
<insert obvious troll is being obvious>quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ja ik ben een zeikerd als het om onschuldige mensen die op de meest gruwlijke manieren worden gemarteld voor de wetenschap. Fuck die zielloze beesten
En al die heksen die wij hier de dood in hebben gejaagd dan. Kom op zeg doe eens even normaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ja ga jij maar hypocriet medeleven tonen terwijl het je allemaal geen ruk intreseert. Mensen gaan elke dag dood en sta je daar bij stil? Nee. Dus als je een manier hebt gevonden om de slachtoffers echt te helpen houd ik graag mijn bek, maar dat kan je niet en ga dan niet doen alsof het je plicht is om ze te verdedigen. Je maakt me ziekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Achterlijke gek, alsof die jonge mensen daar wat aan kunnen doen. en terug ontopic denk ik maar weer.
Ik vraag me af welke enorme ramp Nederland over zich heen gaat krijgen dan voor wat we gedaan hebben in Indonesie en andere landen in de VOC tijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Duitsland en Japan staan beide al tijden steevast bovenaan als meest geliefde landen ter wereld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |