Ik denk dat ze nog niet eens kunnen beginnen met serieus tellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja het gaat waarschijnlijk snel oplopen. De officiele schatting zijn zo laag, dat kan haast niet als je de verwoestingen ziet. Op BBC staat nog steeds "more than 1,000 people are thought to have died".
LA Big Onequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik hoop dat die nuclear golf boven Texas komt want dan zijn we gelijk van Bin laden af
hij gaat naar het midden van de aarde, nou daar kan ie rustig verder smeltenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef HyperViper het volgende:
Hoe zit het met die kerncentrale? Is hij al aan het smelten?
Heel veel respect voor de hulpteams daar iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef knokkels het volgende:
Pfff je zal nu maar in een van die dorpen die (half) weggevaagd zijn aanwezig zijn. Als hulpverlener of als bewoner....
Ze koelen hem met zeewater. Hij zal niet meer smelten, maar afgeschreven is ie wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef HyperViper het volgende:
Hoe zit het met die kerncentrale? Is hij al aan het smelten?
Hoe moet je zoiets laten desintegreren?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze koelen hem met zeewater. Hij zal niet meer smelten, maar afgeschreven is ie wel.
Sarcofaag er omheen...voor de komende 25.000 jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hoe moet je zoiets laten desintegreren?
Wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Nee jij bent natuurlijk beter. Jij leeft mee, dat helpt een heleboel mensen. Ik snap niet waarom mensen verschil zien in iemand die meeleeft met erge gebeurtenissen of iemand die er grapjes over maakt. Want allebei maakt geen ene anusfuck uit, er verandert niks aan. Dus als jullie allemaal even stoppen met janken over wat voor zieke mensen over japan zeggen zou me dat heel blij maken.
Niet te bevatten hè.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
Wat beelden daarnet bij journaal zeg....
Elkaar aansporen tot bepaalde zienswijzen of standpunten door dezelfde grappen te delen zorgt ervoor dat iedereen een zieke geest ontwikkeld en zich daarnaar gedraagt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Wat?Meeleven alleen is niet genoeg natuurlijk, maar er zijn gelukkig genoeg mensen die wél echt iets goeds proberen te doen. En waarom denk jij te kunnen zeggen hoe de hele mensheid in elkaar zit? Er zijn genoeg zieke mensen op de wereld, daar geef ik je zeker gelijk in. Maar niet iedereen is zo, gelukkig.
Arm hondje idd, op die beelden van gister...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te bevatten hè.
Heel eerlijk gezegd ben ik stiekem blij dat ze vanavond niet kwamen met honden en auto's die niet meer konden ontsnappen.
Ik zit ook de héle tijd met die hond in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Arm hondje idd, op die beelden van gister...
En of die persoon bij dat huis in het veld het gered heeft??? Kan best nog, hij rende naar dat dorpje toe, waar toen nog andere auto's reden...
Voor mooie verhalen is het nog te vroeg, denk ik? Op het nieuws zeiden ze dat nog best veel mensen uit het puin werden gehaald.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ben heel blij dat ik 't hondje niet gezien heb. Mensen is tot daar aan toe, maar dieren dat kan ik echt niet aanzienZelfs de gedachte al was ik vanmiddag beetje door van slag, maar m'n eigen hondje is ook pas een maandje dood.
Laten we maar het beste hopen voor de mensen daar.. Het valt me op dat er ook weinig overlevingsverhalen zijn nog, of rouwende mensen.. Misschien komt het nog, maar voor zo'n grote ramp is het nog erg stil.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor mooie verhalen is het nog te vroeg, denk ik? Op het nieuws zeiden ze dat nog best veel mensen uit het puin werden gehaald.
Ach, als je ziet hoe snel technologische vooruitgang gaat... Dikke kans dat we dat over een tijdje, zeg 100-200 jaar, wel kunnen verwerken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef capricia het volgende:
Sarcofaag er omheen...voor de komende 25.000 jaar.
zoals 400 doden door het leger geborgen :quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor mooie verhalen is het nog te vroeg, denk ik? Op het nieuws zeiden ze dat nog best veel mensen uit het puin werden gehaald.
En zwaargewonden, en gelukkig ook springlevenden. Lieten ze ook een paar filmpjes van zien op het journaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
zoals 400 doden door het leger geborgen :
dat heb ik dan weer gemist, die levendenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Igen het volgende:
[..]
En zwaargewonden, en gelukkig ook springlevenden. Lieten ze ook een paar filmpjes van zien op het journaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |