Dat denk ik ook, Sven is op de 10 km niet vaak echt getest.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet zo maar, maar zeker niet onmogelijk. Ik denk dat-ie sneller was geweest.
Kramer werd ook tijdens de race gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar denkt DDB toch anders over, ja daar ben ik het ook mee eens.
maar dat was ook bij Sven afgelopen jaar
[..]
Op dit moment snap ik dat wel, morgen zou ie zich vast anders uitgedrukt hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
vd Kieft reageert wel heel kinderachtig zeg
Ik vond dat nog wel meevallen, hij was gewoon teleurgesteld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat Wennemars de dq van Blokhuijsen onzin vind vind ík weer onzin, afsnijden is afsnijden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef komrad het volgende:
het is idd wel opvallend hoe vaak Nederlanders geDQ'ed worden. Misschien toch maar eens aan de regels houden, hoe belachelijk de transponderregel in eerste instantie ook lijkt.
Er rijden natuurlijk ook een hele hoop Nederlanders mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef komrad het volgende:
het is idd wel opvallend hoe vaak Nederlanders geDQ'ed worden. Misschien toch maar eens aan de regels houden, hoe belachelijk de transponderregel in eerste instantie ook lijkt.
Die was wel heel duidelijk ja. Daarnaast ook niet de eerste keer van hem dit jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat Wennemars de dq van Blokhuijsen onzin vind vind ík weer onzin, afsnijden is afsnijden.
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjongejonge, telegraafnieuwstijd...
Zul je net zien dat die perscoferentie tijdens de rit van de volgende nederlandse valt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:41 schreef Montov het volgende:
Schaatsen onderbreken? Voor een nietszeggende persco?
Grijze journalistiek past niet binnen het zender profiel van 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan dat niet op een van die andere zenders? Kruimeltje onderbreken of zo?
Inderdaad, stuur ze gewoon niet weg dan.:')quote:
Bij Peter Mueller en Anema is het in ieder geval niet zo dat ik er niet aan denk, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Denkt niemand aan doping bij Bob de Jong?
Niemand ziet er lekkerder uit dan Jorientje (hoewel, Van Riessenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch ziet dit soldaatje er lekkerder uit dan Jorientjuh...
Gaat niet werken denk ik. Ben ook geen voorstander van zoiets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
Tijdstraffen lijken me ook gepaster bij overtreding van de dokter bibber regel of blokjes aan tikken.
Het is ook op nederland 2...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Kon die persco nou niet even op een andere zender?
Op Ned 2 zenden ze hetzelfde uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Kon die persco nou niet even op een andere zender?
Annettequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niemand ziet er lekkerder uit dan Jorientje (hoewel, Van Riessen) en zeker deze halve vent niet.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat niet werken denk ik. Ben ook geen voorstander van zoiets.
Sablikova en Novak zeggen zelf dat ze nog last heeft van haar val op het WK allround.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef Montov het volgende:
Zometeen de strijd tussen de 'zieke' Sablikova, en Beckert met haar te late versnellingen.
Sablikova toch ook? Die had zich ziek afgemeld voor de 1500 meter, althans dat was het verhaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sablikova en Novak zeggen zelf dat ze nog last heeft van haar val op het WK allround.
Erbanova is degene uit het Tsjechische kamp die ziek is.
Het verhaal van wie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sablikova toch ook? Die had zich ziek afgemeld voor de 1500 meter, althans dat was het verhaal.
Herbert dacht ik.quote:
Ik vind dus van niet. Dan stel je op de 500 en 1000 het vergeten gelijk aan een weggegooide race, terwijl het op een 5000 en 10000 dus amper uitmaakt of je hem wel of niet om doet. Voor dingen als dit is het prima dat de regels strikt zijn. Er is ook geen discussie over mogelijk, je moet die dingen gewoon omhebben. Of je doet de transponders in de ban of je handhaaft de regel gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind een vergeten transporter gewoon 1 seconde aftrek moet krijgen. Op een 5oom is zo'n transponder belangrijker, en is een seconde een verloren race, maar op langere afstanden wordt het minder belangrijk.
Het heeft toch ook op de 500 meter toch veel meer invloed dan op de 10 km? Want daar gaat het vaak om honderdsten, op de 10 km niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dus van niet. Dan stel je op de 500 en 1000 het vergeten gelijk aan een weggegooide race, terwijl het op een 5000 en 10000 dus amper uitmaakt of je hem wel of niet om doet. Voor dingen als dit is het prima dat de regels strikt zijn. Er is ook geen discussie over mogelijk, je moet die dingen gewoon omhebben. Of je doet de transponders in de ban of je handhaaft de regel gewoon.
Waarom de straf dan relatief gezien veel groter zou moeten zijn volg ik echt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het heeft toch ook op de 500 meter toch veel meer invloed dan op de 10 km? Want daar gaat het vaak om honderdsten, op de 10 km niet.
Op de 10km kan het ook om honderdsten gaan. Bob heeft volgens mij een keer met 4/1000 seconde een 10km gewonnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het heeft toch ook op de 500 meter toch veel meer invloed dan op de 10 km? Want daar gaat het vaak om honderdsten, op de 10 km niet.
En die lul van een Bob de Jong ook. Kreeg het niet uit zijn muil om te zeggen dat het ie het jammer vindt voor van de Kieft. Sinds vorig jaar heb ik alle sympathie voor hem verloren. Toen ie zei dat ie het niet erg vond dat Kramer werd gediskwalificeerd. Geweldige sportman maar als mens een nul.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zullen alles wel met 10 minuten vertraging uitzendenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef Lookbehind het volgende:
Reclame... en Pechstein is al halverwege haar race en gaat behoorlijk hard.
Hij is precies evenveel? Een misslag heeft toch ook veel meer consequentie op de 500 meter dan op de 10.000 meter?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom de straf dan relatief gezien veel groter zou moeten zijn volg ik echt niet.
Nu ben ik echt woestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef Lookbehind het volgende:
Reclame... en Pechstein is al halverwege haar race en gaat behoorlijk hard.
Als je 4/1000 sneller zou zijn, zou je met 1 seconde tijdstraf verliezen. Net zoals bij een 500 meter. Ik snap echt niet waarom je zo'n straf relatief wil hebben t.o.v de gereden afstand. Het gaat bij de transponder alleen maar om de finish toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de 10km kan het ook om honderdsten gaan. Bob heeft volgens mij een keer met 4/1000 seconde een 10km gewonnen.
En dat voor 3 idioten die werden gevangen om 1 landgenoot te evacuerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die lul van een Bob de Jong ook. Kreeg het niet uit zijn muil om te zeggen dat het ie het jammer vindt voor van de Kieft. Sinds vorig jaar heb ik alle sympathie voor hem verloren. Toen ie zei dat ie het niet erg vond dat Kramer werd gediskwalificeerd. Geweldige sportman maar als mens een nul.
En verder schandalig dat ze die militairen lieten zien. Doe dat dan op NED-2. Train je heel het jaar om je te plaatsen voor de wedstrijd van het jaar. Je moet in de eerste rit, heel de familie voor de buis, en wat zien ze ? Een vliegtuig.
Ik hoef helemaal geen tijdstraf te hebben, gewoon een diskwalificatie met de huidige regel. Die niet eens zo gek is overigens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je 4/1000 sneller zou zijn, zou je met 1 seconde tijdstraf verliezen. Net zoals bij een 500 meter. Ik snap echt niet waarom je zo'n straf relatief wil hebben t.o.v de gereden afstand. Het gaat bij de transponder alleen maar om de finish toch?
Klik hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef tong80 het volgende:
En die lul van een Bob de Jong ook. Kreeg het niet uit zijn muil om te zeggen dat het ie het jammer vindt voor van de Kieft. Sinds vorig jaar heb ik alle sympathie voor hem verloren. Toen ie zei dat ie het niet erg vond dat Kramer werd gediskwalificeerd. Geweldige sportman maar als mens een nul.
Ook irritant dat Pechstein en Sablikova maar elkaar telkens gaan omhelsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Arcee het volgende:
Wat een overdreven aandacht voor Pechstein.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Arcee het volgende:
quote:
Liever Pechstein in beeld dan Sablikovaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:48 schreef Arcee het volgende:
Flikker op met Pechstein! Die pakt brons, nou en?:')
Sablikova.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Arcee het volgende:
Ze heeft niet gewonnen, toch?quote:
Begreep ik nu net dat ze de schaatster is met de meeste medailles ooit op een WK ofzoiets.quote:
Ik vind de haat van de "objectieve" analiste veel stuitender. Begrijp toch al niet waarom ze daar zit. Hebben we geen Nederlandse analisten meer ?quote:
Helemaal met je eens Tong..Het is knap dat ze naar twee jaar afwezigheid zover terecht is gekomen..Zeker met haar 39 jaar erg knap van Pechstein.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef tong80 het volgende:
Als je op je 39 terugkomt na een schorsing van 2 jaar en je haalt brons. Lijkt het me duidelijk dat de resultaten uit het verleden niet tot stand zijn gekomen door doping. Dit is een puur talent. Tenzij we vanavond horen dat ze weer geschorst is.
Trouwens nu speel ik advocaat van de duivel. Als de schommelingen in haar genen zit kunnen we toch ook verwachten dat in de toekomst er weer dit soort schommelingen zijn ?
Meteen een knock-out ronde? Of eerst kwalificatie met tijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef borisz het volgende:
Team Persuit Dames
1. USA - Canada
2. Japan - Polen
3. Noorwegen - Duitsland
4. Nederland - Rusland
Heren
1. Polen - Nederland
2. Duitsland - Italie
3. Noorwegen - USA
4. Rusland - Canada
Beste tijd telt. 1 rit en verder geen knock-outcompetitie. Knock-out bewaren we weer voor de Spelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meteen een knock-out ronde? Of eerst kwalificatie met tijd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Leenstra.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef danos het volgende:
Morgen hopelijk nog een stuntje van Jan, jacques, Margot en annette.
Dames team pursuit zou ook leuk zijn met wust, voorhuis en Valkenburg neem ik aan.
Ik denk dat ze wel een medaille halen.quote:Heren zal wel drama worden, zeker als WOH mee mag doen.
En morgen kan er nog een punt vanaf met de 500 meters.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Inzell van 14 naar 5 op de lijst van snelste banen.
Echt een aanwinst wel.
Gezien de hoogte zouden ze probleemloos plek 3 moeten hebben, maar op de meeste afstanden valt het dit weekend wat dat betreft een beetje tegen met de tijden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Inzell van 14 naar 5 op de lijst van snelste banen.
Echt een aanwinst wel.
Ik vind niet dat het tegenvalt eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef sportfreak het volgende:
Gezien de hoogte zouden ze probleemloos plek 3 moeten hebben, maar op de meeste afstanden valt het dit weekend wat dat betreft een beetje tegen met de tijden.
quote:Op zondag 13 maart 2011 08:48 schreef Pino112 het volgende:
Geen 500m voor Groothuis vandaag, hij is ziek.
quote:Stefan Groothuis gaat zondag bij de WK afstanden in Inzell niet van start op de 500 meter. De winnaar van brons op de 1.000 meter is geveld door koorts.
Scheidend bondscoach Wopke de Vegt heeft Bob de Vries buiten de WK-ploeg gelaten. De winnaar van het zilver is reserve bij de ploegenachtervolging. De Vegt koos voor Jan Blokhuijsen, Wouter Olde Heuvel en Koen Verweij. De Vries is aangewezen als reserve.
De damesploeg bestaat uit Ireen Wüst, Marrit Leenstra en Diane Valkenburg. Jorien Voorhuis is reserve.
Sowieso op de ploegenachtervolging en op de 500 denk ik dat Gerittsen een goede kans heeft en ook Smeekens zou zomaar een medaille kunnen winnnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:57 schreef roos85 het volgende:
ben benieuwd of we vandaag nog wat medailles kunnen winnen
misschien kan Simon Kuijpers ook nog wat klaar makenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:58 schreef Agüero het volgende:
[..]
Sowieso op de ploegenachtervolging en op de 500 denk ik dat Gerittsen een goede kans heeft en ook Smeekens zou zomaar een medaille kunnen winnnen.
Ploegenachtervolging, ga ik van uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:57 schreef roos85 het volgende:
ben benieuwd of we vandaag nog wat medailles kunnen winnen
Toch wel goed. Ik weet niet wat de luchtdruk vandaag is, maar je gaat niet zomaar sneller rijden dan vorige week in Heerenveen.quote:
is zeker goedquote:Op zondag 13 maart 2011 12:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch wel goed. Ik weet niet wat de luchtdruk vandaag is, maar je gaat niet zomaar sneller rijden dan vorige week in Heerenveen.
3 ritten.quote:
Wolf kan maar 1 goede 500m rijdenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas was haar opening niet goed genoeg voor goud...Wolf gaat een 37-er rijden.
heel jammerquote:Op zondag 13 maart 2011 12:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Die had hier misschien 38:00 of iets sneller gereden...heel jammer.
verkeerde WK LFquote:Op zondag 13 maart 2011 12:21 schreef Leatherface het volgende:
Is Neuner de beste ooit? Dat zou je onderhand toch wel zeggen als je dit zag.
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:21 schreef Arcee het volgende:
Dijkstra: "Zo wil je toch je seizoen niet beëindigen"
Nou, ik denk het wel, Herbert. Ze heeft het hele seizoen getraind voor die val!
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leek een beetje op dit:
[ afbeelding ]
gerritsenquote:
laten we het hopenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef DennisDeBengel het volgende:
Als het goed is Lee-Wolff en Gerritsen-Wang, tenzij Gerritsen alsnog boven Lee geplaatst gaat worden.
quote:Op zondag 13 maart 2011 12:31 schreef franklop het volgende:
jammer dat Sha-La Lee en Sha-La La niet meedoen
Heeft ze wel minder kans. Tegen Wang was beter.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef Montov het volgende:
In de draw staat Gerritsen in de laatste rit tegen Wolf. Iets dat Gerritsen ook wil volgens het interview.
ja want de tweede plaats is ook mooi toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:34 schreef Arcee het volgende:
Maak je geen illusies, Annette. Dat wordt gewoon zilver.
Ze gaat voor goud.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:37 schreef franklop het volgende:
ja want de tweede plaats is ook mooi toch?
quote:
Nee, dit is al de tweede die eronder komt.quote:
Laatste bocht leek niet geheel vlekkeloos. Ook de eerste bocht was niet heel goed volgens mij.quote:
Klopt, was hij een tiende langzamer geweest, dan had ie alles gebroken wat je maar kunt breken..quote:
of hij was bovenop de Japanner gevallen, dan had die alles gebrokenquote:Op zondag 13 maart 2011 13:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, was hij een tiende langzamer geweest, dan had ie alles gebroken wat je maar kunt breken..
quote:
Weer ook met de voet onder de boarding.quote:
Had je geen 10 minuten kunnen wachten. Of moest ie hoognodig ?quote:Op zondag 13 maart 2011 13:10 schreef Susi het volgende:
Verdurie, net de hond uitgelaten. Maar allemaal eurforie hier, dus jeej
Valt wel op idd.quote:
Dit is gewoon levensgevaarlijk...eigenlijk moeten ze de wedstrijd aflasten.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer ook met de voet onder de boarding.
Hij moest al twee uur eerder eigenlijk, dus het werd tijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had je geen 10 minuten kunnen wachten. Of moest ie hoognodig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |