quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Arcee het volgende:
Wat een overdreven aandacht voor Pechstein.
quote:
Liever Pechstein in beeld dan Sablikovaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:48 schreef Arcee het volgende:
Flikker op met Pechstein! Die pakt brons, nou en?:')
Sablikova.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Arcee het volgende:
Wat een overdreven aandacht voor Pechstein.
Ze heeft niet gewonnen, toch?quote:
Begreep ik nu net dat ze de schaatster is met de meeste medailles ooit op een WK ofzoiets.quote:
Ik vind de haat van de "objectieve" analiste veel stuitender. Begrijp toch al niet waarom ze daar zit. Hebben we geen Nederlandse analisten meer ?quote:
Helemaal met je eens Tong..Het is knap dat ze naar twee jaar afwezigheid zover terecht is gekomen..Zeker met haar 39 jaar erg knap van Pechstein.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:53 schreef tong80 het volgende:
Als je op je 39 terugkomt na een schorsing van 2 jaar en je haalt brons. Lijkt het me duidelijk dat de resultaten uit het verleden niet tot stand zijn gekomen door doping. Dit is een puur talent. Tenzij we vanavond horen dat ze weer geschorst is.
Trouwens nu speel ik advocaat van de duivel. Als de schommelingen in haar genen zit kunnen we toch ook verwachten dat in de toekomst er weer dit soort schommelingen zijn ?
Meteen een knock-out ronde? Of eerst kwalificatie met tijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef borisz het volgende:
Team Persuit Dames
1. USA - Canada
2. Japan - Polen
3. Noorwegen - Duitsland
4. Nederland - Rusland
Heren
1. Polen - Nederland
2. Duitsland - Italie
3. Noorwegen - USA
4. Rusland - Canada
Beste tijd telt. 1 rit en verder geen knock-outcompetitie. Knock-out bewaren we weer voor de Spelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meteen een knock-out ronde? Of eerst kwalificatie met tijd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
En die lul van een Bob de Jong ook. Kreeg het niet uit zijn muil om te zeggen dat het ie het jammer vindt voor van de Kieft. Sinds vorig jaar heb ik alle sympathie voor hem verloren. Toen ie zei dat ie het niet erg vond dat Kramer werd gediskwalificeerd. Geweldige sportman maar als mens een nul.
En Leenstra.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:54 schreef danos het volgende:
Morgen hopelijk nog een stuntje van Jan, jacques, Margot en annette.
Dames team pursuit zou ook leuk zijn met wust, voorhuis en Valkenburg neem ik aan.
Ik denk dat ze wel een medaille halen.quote:Heren zal wel drama worden, zeker als WOH mee mag doen.
En morgen kan er nog een punt vanaf met de 500 meters.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Inzell van 14 naar 5 op de lijst van snelste banen.
Echt een aanwinst wel.
Gezien de hoogte zouden ze probleemloos plek 3 moeten hebben, maar op de meeste afstanden valt het dit weekend wat dat betreft een beetje tegen met de tijden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Inzell van 14 naar 5 op de lijst van snelste banen.
Echt een aanwinst wel.
Ik vind niet dat het tegenvalt eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef sportfreak het volgende:
Gezien de hoogte zouden ze probleemloos plek 3 moeten hebben, maar op de meeste afstanden valt het dit weekend wat dat betreft een beetje tegen met de tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |