Inderdaad, stuur ze gewoon niet weg dan.:')quote:
Bij Peter Mueller en Anema is het in ieder geval niet zo dat ik er niet aan denk, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Denkt niemand aan doping bij Bob de Jong?
Niemand ziet er lekkerder uit dan Jorientje (hoewel, Van Riessenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch ziet dit soldaatje er lekkerder uit dan Jorientjuh...
Gaat niet werken denk ik. Ben ook geen voorstander van zoiets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
Tijdstraffen lijken me ook gepaster bij overtreding van de dokter bibber regel of blokjes aan tikken.
Het is ook op nederland 2...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Kon die persco nou niet even op een andere zender?
Op Ned 2 zenden ze hetzelfde uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Kon die persco nou niet even op een andere zender?
Annettequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niemand ziet er lekkerder uit dan Jorientje (hoewel, Van Riessen) en zeker deze halve vent niet.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat niet werken denk ik. Ben ook geen voorstander van zoiets.
Sablikova en Novak zeggen zelf dat ze nog last heeft van haar val op het WK allround.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef Montov het volgende:
Zometeen de strijd tussen de 'zieke' Sablikova, en Beckert met haar te late versnellingen.
Sablikova toch ook? Die had zich ziek afgemeld voor de 1500 meter, althans dat was het verhaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sablikova en Novak zeggen zelf dat ze nog last heeft van haar val op het WK allround.
Erbanova is degene uit het Tsjechische kamp die ziek is.
Het verhaal van wie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sablikova toch ook? Die had zich ziek afgemeld voor de 1500 meter, althans dat was het verhaal.
Herbert dacht ik.quote:
Ik vind dus van niet. Dan stel je op de 500 en 1000 het vergeten gelijk aan een weggegooide race, terwijl het op een 5000 en 10000 dus amper uitmaakt of je hem wel of niet om doet. Voor dingen als dit is het prima dat de regels strikt zijn. Er is ook geen discussie over mogelijk, je moet die dingen gewoon omhebben. Of je doet de transponders in de ban of je handhaaft de regel gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind een vergeten transporter gewoon 1 seconde aftrek moet krijgen. Op een 5oom is zo'n transponder belangrijker, en is een seconde een verloren race, maar op langere afstanden wordt het minder belangrijk.
Het heeft toch ook op de 500 meter toch veel meer invloed dan op de 10 km? Want daar gaat het vaak om honderdsten, op de 10 km niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dus van niet. Dan stel je op de 500 en 1000 het vergeten gelijk aan een weggegooide race, terwijl het op een 5000 en 10000 dus amper uitmaakt of je hem wel of niet om doet. Voor dingen als dit is het prima dat de regels strikt zijn. Er is ook geen discussie over mogelijk, je moet die dingen gewoon omhebben. Of je doet de transponders in de ban of je handhaaft de regel gewoon.
Waarom de straf dan relatief gezien veel groter zou moeten zijn volg ik echt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het heeft toch ook op de 500 meter toch veel meer invloed dan op de 10 km? Want daar gaat het vaak om honderdsten, op de 10 km niet.
Op de 10km kan het ook om honderdsten gaan. Bob heeft volgens mij een keer met 4/1000 seconde een 10km gewonnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het heeft toch ook op de 500 meter toch veel meer invloed dan op de 10 km? Want daar gaat het vaak om honderdsten, op de 10 km niet.
En die lul van een Bob de Jong ook. Kreeg het niet uit zijn muil om te zeggen dat het ie het jammer vindt voor van de Kieft. Sinds vorig jaar heb ik alle sympathie voor hem verloren. Toen ie zei dat ie het niet erg vond dat Kramer werd gediskwalificeerd. Geweldige sportman maar als mens een nul.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
vd Kieft reageert wel heel kinderachtig zeg
Ze zullen alles wel met 10 minuten vertraging uitzendenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef Lookbehind het volgende:
Reclame... en Pechstein is al halverwege haar race en gaat behoorlijk hard.
Hij is precies evenveel? Een misslag heeft toch ook veel meer consequentie op de 500 meter dan op de 10.000 meter?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom de straf dan relatief gezien veel groter zou moeten zijn volg ik echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |