Dat denk ik ook, Sven is op de 10 km niet vaak echt getest.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet zo maar, maar zeker niet onmogelijk. Ik denk dat-ie sneller was geweest.
Kramer werd ook tijdens de race gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
daar denkt DDB toch anders over, ja daar ben ik het ook mee eens.
maar dat was ook bij Sven afgelopen jaar
[..]
Op dit moment snap ik dat wel, morgen zou ie zich vast anders uitgedrukt hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
vd Kieft reageert wel heel kinderachtig zeg
Ik vond dat nog wel meevallen, hij was gewoon teleurgesteld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:30 schreef miss_dynastie het volgende:
vd Kieft reageert wel heel kinderachtig zeg
Ja, dat Wennemars de dq van Blokhuijsen onzin vind vind ík weer onzin, afsnijden is afsnijden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef komrad het volgende:
het is idd wel opvallend hoe vaak Nederlanders geDQ'ed worden. Misschien toch maar eens aan de regels houden, hoe belachelijk de transponderregel in eerste instantie ook lijkt.
Er rijden natuurlijk ook een hele hoop Nederlanders mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:33 schreef komrad het volgende:
het is idd wel opvallend hoe vaak Nederlanders geDQ'ed worden. Misschien toch maar eens aan de regels houden, hoe belachelijk de transponderregel in eerste instantie ook lijkt.
Die was wel heel duidelijk ja. Daarnaast ook niet de eerste keer van hem dit jaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat Wennemars de dq van Blokhuijsen onzin vind vind ík weer onzin, afsnijden is afsnijden.
Ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tsjongejonge, telegraafnieuwstijd...
Zul je net zien dat die perscoferentie tijdens de rit van de volgende nederlandse valt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:41 schreef Montov het volgende:
Schaatsen onderbreken? Voor een nietszeggende persco?
Grijze journalistiek past niet binnen het zender profiel van 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan dat niet op een van die andere zenders? Kruimeltje onderbreken of zo?
Inderdaad, stuur ze gewoon niet weg dan.:')quote:
Bij Peter Mueller en Anema is het in ieder geval niet zo dat ik er niet aan denk, laat ik het zo zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:55 schreef Falco het volgende:
Denkt niemand aan doping bij Bob de Jong?
Niemand ziet er lekkerder uit dan Jorientje (hoewel, Van Riessenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch ziet dit soldaatje er lekkerder uit dan Jorientjuh...
Gaat niet werken denk ik. Ben ook geen voorstander van zoiets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:19 schreef Agüero het volgende:
[..]
Tijdstraffen lijken me ook gepaster bij overtreding van de dokter bibber regel of blokjes aan tikken.
Het is ook op nederland 2...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Kon die persco nou niet even op een andere zender?
Op Ned 2 zenden ze hetzelfde uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Kon die persco nou niet even op een andere zender?
Annettequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niemand ziet er lekkerder uit dan Jorientje (hoewel, Van Riessen) en zeker deze halve vent niet.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat niet werken denk ik. Ben ook geen voorstander van zoiets.
Sablikova en Novak zeggen zelf dat ze nog last heeft van haar val op het WK allround.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:26 schreef Montov het volgende:
Zometeen de strijd tussen de 'zieke' Sablikova, en Beckert met haar te late versnellingen.
Sablikova toch ook? Die had zich ziek afgemeld voor de 1500 meter, althans dat was het verhaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sablikova en Novak zeggen zelf dat ze nog last heeft van haar val op het WK allround.
Erbanova is degene uit het Tsjechische kamp die ziek is.
Het verhaal van wie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sablikova toch ook? Die had zich ziek afgemeld voor de 1500 meter, althans dat was het verhaal.
Herbert dacht ik.quote:
Ik vind dus van niet. Dan stel je op de 500 en 1000 het vergeten gelijk aan een weggegooide race, terwijl het op een 5000 en 10000 dus amper uitmaakt of je hem wel of niet om doet. Voor dingen als dit is het prima dat de regels strikt zijn. Er is ook geen discussie over mogelijk, je moet die dingen gewoon omhebben. Of je doet de transponders in de ban of je handhaaft de regel gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind een vergeten transporter gewoon 1 seconde aftrek moet krijgen. Op een 5oom is zo'n transponder belangrijker, en is een seconde een verloren race, maar op langere afstanden wordt het minder belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |