Als je de OP ff doorneemt, en vooral het stukje 'voeding' heb je iig al de basis te pakken qua voedingquote:Op zondag 13 maart 2011 14:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Handig topic. Zelf ben ik ook sinds kort bezig met fitness (of ja, sinds kort fanatiek), maar van die voeding snap ik als 'groentje' altijd vrij weinig. Als ik het aan gasten in de sportschool vraag dan snapte ik er meestal vrij weinig van, behalve 'eieren, pasta, kwark, brinta':P Toch maar eens meer informatie inwinnen, want ik heb een tijdje de pleuris getraind maar als ik dan twee dagen niet ging was ik weer alles kwijt. Waarschijnlijk door een slecht eetschema...
Is het trouwens verstandig om ook veel walnoten te eten? Vanwege de goede vetten die je hieruit haalt?
En wat doen jullie in de (magere) kwark om het lekkerder te maken? Vloeibaar zoet of jam of zo? Gewoon een bak magere kwark is niet te vreten vind ik
Ja dat gejank trek ik ook nooitquote:Op zondag 13 maart 2011 15:15 schreef Chestbrah het volgende:
altijd dat gezeik dat kwark niet te eten is en allemaal kunstjes om het lekker te maken. Gewoon eten, dan ga je het vanzelf tolereren.
Ook altijd op sites dat gehuil om smaken whey dat het niet lekker is of dat de ene een betere nasmaak heeft dan de andere, daar gebruik je het toch niet voor?
Ik ben al lang blij dat ik niet de enige ben die hierover klaagtquote:Op zondag 13 maart 2011 15:15 schreef Chestbrah het volgende:
altijd dat gezeik dat kwark niet te eten is en allemaal kunstjes om het lekker te maken. Gewoon eten, dan ga je het vanzelf tolereren.
Ook altijd op sites dat gehuil om smaken whey dat het niet lekker is of dat de ene een betere nasmaak heeft dan de andere, daar gebruik je het toch niet voor?
Neem Unleash V3, gegarandeerd dat je vol energie hebt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:36 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik zit creatine te overwegen, maar ik er zijn zoveel verschillende soorten en wil eigenlijk rustig beginnen. Ik doe niet onzettend veel aan fitniss, maar het lijkt me wel handig als ik bij het kickboxen wat langer door kan gaan.
Iemand tips? Ik zie een hele lijst staan
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-monohydraat
Ja ofniet, maar als je gewoon goede Whey koopt zoals die van XXL Nutrition, die drink je zo weg omdat het goed smaakt. Waarom een Whey kopen die vies is en goed werkt dan een Whey kopen die lekker is en misschien zelfs beter werk maar net zo goed als die andere.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:15 schreef Chestbrah het volgende:
heb ik ook merk er eerlijk gezegd niet heel veel van.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik niet de enige ben die hierover klaagt
Ga je daar goed op?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Neem Unleash V3, gegarandeerd dat je vol energie hebt.
http://www.xxlnutrition.nl/unleash-v3/xxl-nutrition
Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
hell yeaquote:Op zondag 13 maart 2011 16:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ga je daar goed op?
Ik merk niets van Creatine Monohydraat..
is dit jouw voedingschema?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef BeamofLight het volgende:
Zilvervliesrijst 1 pak (2 builtjes).
2 kipfilet + satesaus
Sperziebonen
Dry-roasted noten
Kwark
eet smakelijk 2
Als je meer energie wilt bij het kickboksen, hoef je geen creatine te kopen. Kan je inderdaad beter een booster nemen als unleash/crack.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:36 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik zit creatine te overwegen, maar ik er zijn zoveel verschillende soorten en wil eigenlijk rustig beginnen. Ik doe niet onzettend veel aan fitniss, maar het lijkt me wel handig als ik bij het kickboxen wat langer door kan gaan.
Iemand tips? Ik zie een hele lijst staan
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-monohydraat
als je over crea praat dan praat je niet over een kuur. ik denk dat de reden dat mensen geen crea in de cut gebruiken is omdat het vocht vast houden en in de cut wil je juist liever droog worden. maar ook omdat als je crea gebruikt je doel massa/kracht is, en in de cut lager bfquote:Op maandag 14 maart 2011 11:27 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hey wat denken jullie kan je 1 'kuurtje' creatine ( mono) gebruiken in de cut? Ik lees er namelijk verschillende meningen over :s Heeft een van jullie ervaring met crea mono in de cut? Waarom zou ik het wel of juist niet moeten doen?
ik heb zelf nooit gemerkt dat ik vocht vasthoud van crea, en ik denk dat niemand dat echt merkt, of je moet in wedstrijdvoorbereiding zittenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:07 schreef Partyboy1991 het volgende:
ook van ethyl esther want van mono weet ik dat je vocht blijft vasthouden
hmm oke dan zal t vast ook wel verschillend zijn qua persoon nja schijt ik probeer t gwoonquote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ik heb zelf nooit gemerkt dat ik vocht vasthoud van crea, en ik denk dat niemand dat echt merkt, of je moet in wedstrijdvoorbereiding zitten
en zo'n ramp is het niet als je een beetje vocht vasthoud, het is niet dat jij het podium opgaat binnen x weken?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
hmm oke dan zal t vast ook wel verschillend zijn qua persoon nja schijt ik probeer t gwoon
haha neequote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en zo'n ramp is het niet als je een beetje vocht vasthoud, het is niet dat jij het podium opgaat binnen x weken?
ja gaat snel hequote:Op maandag 14 maart 2011 18:26 schreef Diabox het volgende:
Had niet door dat er alweer 'n nieuw topic was.
moet je met een plaatje doen brahquote:
hoeveel doe je nu dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef Chestbrah het volgende:
enige waar ik om geef is een PR voor mijn deadlift straks
mirin brahquote:
lekker toch, ik voel me altijd een half uurtje ziek nadat ik heb getraind. Lekker uitwandelenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:09 schreef mtchel112 het volgende:
Loop nu richting de gym, k vind het heerlijk om na het trainen even te wandelen
rippetits of een 2split, het is allemaal okquote:Op maandag 14 maart 2011 19:50 schreef Agentperry het volgende:
Pffff ik ben de laatste tijd echt zoveel aan het lezen over bodybuilding maar ik word er geen steek wijzer uit, alles spreek elkaar tegen. Ben er nog niet eens uit aan wat voor schema ik ga beginnen vorgende maand als ik weer tijd heb. Dan moet ik ook nog richtlijnen opstellen voor mijn voeding, een echt schema lukt toch niet.
De ene keer lees ik dat je als beginnende bber het beste met een rippetoe of stronglift schema kan beginnen, anderen raden weer aan na een tijdje full body(heb ik nu gedaan) gewoon aan een push/pull split te beginnen weer andere raden een push/pull/legs schema aan.
En van voeding heb ik nog helemaal geen idee behalve dan dat ik bergen kwark, kip, tonijn en brinta moet eten.
Ja daar was ik ook al aan aan het denken, ik denk dat als de intensiteit mij te hoog wordt dat ik dan gewoon maar 1x pw sq/dl en die dan gewoon vervang door lunges en legs curlsquote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef Chestbrah het volgende:
maar daarentegen vind ik 2 splits niet fijn, afhankelijk van onderrugbelasting.
ene dag squaten en dag erna deadliften vind ik niet tof. Bij een ub/lb split kan je wel hard gaan, maar je moet bij 2splits vooral denken aan je onderrug.
Dat is ook nog een idee, net als bij bill star de tweede training op 70%, met bench kun je wel 100% lijkt me? Mijn chest herstelt altijd wil in 1-2 dagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:13 schreef Chestbrah het volgende:
bij een 2split is het helemaal niet verkeerd om de ene dag heavy te gaan en de andere dag minder. Is ook een veel gebruikte techniek. 2x per week zwaar deadliften/squaten gaat je opbreken na een tidj
ja ik heb ook dat ik makkelijk 2x per week borst kan doen. Na een goede training, dan is rug of benen genoeg voor 1x in de week, borst kan meer hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Dat is ook nog een idee, net als bij bill star de tweede training op 70%, met bench kun je wel 100% lijkt me? Mijn chest herstelt altijd wil in 1-2 dagen.
daar moest ik ff om lachenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Agentperry het volgende:
Mijn droomfysiek is niet heel gigantisch dus ik zit wel bijna op 90% ja.
Ik wil ongeveer 90kg met 10% bf(nu 79kg 11%), anders wordt ik met mijn 1,88 echt zo'n beest en dat vind ik niet chill.
Maar ik ga denk ik die 2 split doen, heb sowieso het idee dat 8 reps bij mij beter aanslaat dan 5.
gigantisch? nou dat niet, gewoon grootquote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Met 1,88 en 90 kg ben je echt wel gigantisch voor een jongen van dan wssl 19...
Gigantisch?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef Agentperry het volgende:
Mijn droomfysiek is niet heel gigantisch dus ik zit wel bijna op 90% ja.
Ik wil ongeveer 90kg met 10% bf(nu 79kg 11%), anders wordt ik met mijn 1,88 echt zo'n beest en dat vind ik niet chill.
Dan ben ik zeker enormous, 1m94, 100+ kg, 19 jaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wel als je claimt niet op een foto te passen jahquote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker enormous, 1m94, 100+ kg, 19 jaar.
Dat ik niet op de foto pas kan ik ook niks aan doenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef ukga het volgende:
[..]
wel als je claimt niet op een foto te passen jah
Ja dat zou ongeveer op het zelfde postuur uit komen, iets groter dan. Maar ik wil dan wel ongeveer 8-10% bf max, weet niet wat jij nu bent?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker enormous, 1m94, 100+ kg, 19 jaar.
Ik kan mezelf toch niet helpen me elke dag te wegen, maar ga binnenkort op kamers daar hebben we geen weegschaal dus dan wordt het max 1x per week. Moet trouwens nieuwe whey hebben, is die van XXL nutrition echt zo geweldig of is die van body and fit shop ook gewoon goed?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef CarbonC het volgende:
Niet op letten, gewoon snoeihard doortrainen. Al dat gemeet en geweeg zorgt voor onrust.
waarom elke dag wegenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toch niet helpen me elke dag te wegen, maar ga binnenkort op kamers daar hebben we geen weegschaal dus dan wordt het max 1x per week. Moet trouwens nieuwe whey hebben, is die van XXL nutrition echt zo geweldig of is die van body and fit shop ook gewoon goed?
Is gewoon een tik van me, iedere dag voor het douchen ff wegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:01 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
waarom elke dag wegendie kilo die dr af of bij komt is waarschijnlijk toch vocht. Je kan beter 1x per week wegen
wel 3-4keer zo duur als normale creatine, en heb nog 500g normale staan dus die eerst op maken. Maat wat betreft die whey, is die van XXL nutrition echt zoveel beter dan bodyandfitshop?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:44 schreef fathank het volgende:
Qua creatine kun je ook Nos Ether van Get Diesel proberen. Enige waar ik goed op reageer. Niet te zuipen maar werkt als een malle.
het is ether he geen monohydraat daarom is het denk ik ook duurderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wel 3-4keer zo duur als normale creatine, en heb nog 500g normale staan dus die eerst op maken. Maat wat betreft die whey, is die van XXL nutrition echt zoveel beter dan bodyandfitshop?
Heerlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dodelijke combinatie vind ik. Aangezien je bij rug ook al veel biceps pakt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wel 3-4keer zo duur als normale creatine, en heb nog 500g normale staan dus die eerst op maken. Maat wat betreft die whey, is die van XXL nutrition echt zoveel beter dan bodyandfitshop?
3 setjes sq maar en dl maar?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heerlijk.
Waanzinnige pomp zeg.
Squat 3 sets
DL 3 sets
Bent over Rows 3 sets
Cable Seated Rows 4 sets
Dummbell Curls 4 sets
Preacher Curls 3 sets
Concentration Curls 3 sets
Dat wordt morgen dood gaan
Ik zou iig. niet deftig borst kunnen trainen als ik de dag ervoor schouders heb gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Partyboy1991 het volgende:
Gister: benen + bi + schouders
Vandaag: ?????? k denk tri + borst en beetje cardio
Waarom zou je dat in godsnaam doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef Zyzz het volgende:
[..]
3 setjes sq maar en dl maar?als ik sq en dl doe ik eerst 9 setjes squat (inclusief warm-up setjes) en daarna 9 setjes dl (inclusief warm-up setjes)
de komende 2dagen kan ik dan niet lopen
Geen spierpijn hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:07 schreef robuust89 het volgende:
Alleen die spierpijn de ganse tijd...
Vreemd schema... hoeveel oefeningen die je dan wel niet in 1 workout?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:09 schreef Partyboy1991 het volgende:
Gister: benen + bi + schouders
Vandaag: ?????? k denk tri + borst en beetje cardio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |