Ik zou even wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef bollokus het volgende:
kan ik nou de stream veranderen of mag je nog niet vernieuwen??
van mij mag alles, maar ik garandeer niksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef bollokus het volgende:
Serv & Flip lopen nog steeds. Hoop dat je goed nieuws uit Japan (van je fam) krijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef RobbieBoy het volgende:
zijn ze nog bezig? zit nu meer naar berichtgeving over Japan te luisteren
Op hun eigen site was ook helemaal geen k.. eh .. niks te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze willen dat vermeiden sites zoals spix
hmm,... ben het gepraat van sherrie en jo een beetje zat..quote:
kan wel via style functiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is zeker niet mogelijk in een irame, iets met zoveel procent de pagina te verkleinen, een soort zoomfunctie dat beeld kleiner wordt? (die flashplayer moet dus kleingemaakt worden op http://www.spixtv.nl/browsers/home.php)
net zoals je dat met CTRL+SCROLL doet in webpagina?
Vroeg me net af waar ze het over hadden. Ik volg Serv & Flipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmm,... ben het gepraat van sherrie en jo een beetje zat..
maar het streamen nog niet
door het werken daaraan zal er soms wel iets niet goed gaan of zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op hun eigen site was ook helemaal geen k.. eh .. niks te zien.
sorry ik luister er niet meer na 1 oor erin ander eruit. zo intressant is hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg me net af waar ze het over hadden. Ik volg Serv & Flip
Ze hebben het ook al uren over hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmm,... ben het gepraat van sherrie en jo een beetje zat..
maar het streamen nog niet
Ik heb in IE fok en spixstv in google chrome heb het net gewaagt te refreshen en hij doet het gewoon weer hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef bollokus het volgende:
google even op MozTransform of -moz-transformquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is zeker niet mogelijk in een irame, iets met zoveel procent de pagina te verkleinen, een soort zoomfunctie dat beeld kleiner wordt? (die flashplayer moet dus kleingemaakt worden op http://www.spixtv.nl/browsers/home.php)
pfff... het os weer mooi gescheten daar!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:42 schreef ABundy het volgende:
OFFTOPIC
Japan: 'uren om meltdown te voorkomen'
Fullscreen doen ze het welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef Kwaliteit het volgende:
THANKS!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
[..]
google even op MozTransform of -moz-transform
daarmee kun je voor mozile type browsers scalen
<script language="javascript">quote:
Werkt op FFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Ja, off-t, maar een vet dramaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:42 schreef ABundy het volgende:
OFFTOPIC
Japan: 'uren om meltdown te voorkomen'
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:44 schreef Gamey het volgende:
[..]
script language="javascript">
function setWidth(){
var cama = document.getElementById ("cam1");
cama.style.MozTransform = "scale(0.5)";
}
window.onresize = function() {
setWidth();
}
</script>
zoiets zou het dan moeten worden, scale(0.5) zou je dan eerste moeten uitrekenen aan de hand van de width van je iframe size
Maar wat doen we eraan? Gewoon streams blijven kijken, want Alphons moet zijn quota halequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, off-t, maar een vet drama
Die zul je niet meer tegenkomen, aangezien niemand de flash grootte kan aanpassenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef Donkey09 het volgende:
weet iemand een site waar je 4 streams van aanpasbaar formaat kan zien ?
nee jou script klopt nietquote:
Jah bij mij doet hij het ook al 5 uur perfect in FFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef Gamey het volgende:
ik zit nu gewoon met firefox op ww.spixtv.nl (lijkt er op dat die domain restrict er weer af is
ik trek deze in na een refresh niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef Gamey het volgende:
ik zit nu gewoon met firefox op ww.spixtv.nl (lijkt er op dat die domain restrict er weer af is
Stervio heeft tijdens het bewegen zijn slippers aangedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:46 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel grappig om Serv & Flip zo op hun blote voeten door de woonkamer te zien banjeren. Krijg een idee bij mijn geheim was: Ik was dakloos.
Hm bij mij loopt hij in stream 3 nog op blote voetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:47 schreef ABundy het volgende:
[..]
Stervio heeft tijdens het bewegen zijn slippers aangedaan
Veel mensen begonnen al wel over nachtlopen da's nog maar ene kleine stap naar slaapwandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:46 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel grappig om Serv & Flip zo op hun blote voeten door de woonkamer te zien banjeren. Krijg een idee bij mijn geheim was: Ik was dakloos.
ik meen nog een 40 minutenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:47 schreef YvonnEric het volgende:
Ben benieuwd of er na dit lopen nog een missie komt. Hoe lang moeten ze eigenlijk nog? Heb tijd ff niet bijgehouden
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef ABundy het volgende:
[..]
Maar wat doen we eraan? Gewoon streams blijven kijken, want Alphons moet zijn quota hale
quote:
sherrie word er niet vrolijker van door met jo te pratenquote:
thanks, even prutsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:44 schreef Gamey het volgende:
[..]
function setWidth(){
}
setWidth();
}
</script>
zoiets zou het dan moeten worden, scale(0.5) zou je dan eerste moeten uitrekenen aan de hand van de width van je iframe size
gezien en werktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:49 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Leg jij onderstaande even aan mij uit, ik zie je PM graag met spoed tegemoet!quote:
In chrome kon ik hem zelf op grote instellen naar 83% 4 prima op grote streams in geheel beeld.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
gezien en werktmaar wil toch mijn eigen vertrouwde screens terug
Zou ik ook niet wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
sherrie word er niet vrolijker van door met jo te praten
Ik wil jou er niet mee lastig vallenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Leg jij onderstaande even aan mij uit, ik zie je PM graag met spoed tegemoet!![]()
function setWidth(){
}
setWidth();
}
</script>
nieuwe sessie werkt bij mij in FF niet meer. Oude lopen gewoon door.quote:
Die is dus blind. Ziet toch dat het een walrus is en geen knol. Wrijf je ogen uit, Nuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:51 schreef yuliya37 het volgende:
Op de secret story site kun je wel gewoon kijken. Ook leuk die berichten daar.
net schreef iemand: da gesprek tussen die dikke knol en joanna, ,........ ze stookt dat joanna flip met rust gaat laten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wil jou er niet mee lastig vallen
Werkt in ffquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
http://www.spixtv.nl/browsers/home.php
heb na dat laatste mailtje niks meer gehoord. Wel gelezen dat de tijd begint te dringen, een van de kernreactoren heeft een meltdown, wat betekend dat de temperaturen zo hoog kunnen worden, dat die reactor kan ontploffen, ze zijn nu aan het proberen om dat ding af te koelen, maar de tijd begint daarvoor te dringen. Weet niet hoever mijn famillie daar vandaan zit. Ze zitten op het schiereiland Izu, en dat is 100 kilometer onder Tokyoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Serv & Flip lopen nog steeds. Hoop dat je goed nieuws uit Japan (van je fam) krijgt.
http://www.spixtv.nl/browsers/home2.phpquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
http://www.spixtv.nl/browsers/home.php
Die facebook chat is wel altijd lachuh meeste 14 jarige en zo...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:51 schreef yuliya37 het volgende:
Op de secret story site kun je wel gewoon kijken. Ook leuk die berichten daar.
net schreef iemand: da gesprek tussen die dikke knol en joanna, ,........ ze stookt dat joanna flip met rust gaat laten
ik vind dat dus helemaal niksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die facebook chat is wel altijd lachuh meeste 14 jarige en zo...
heb je pm gestuurd met meer info, communiseer maar via daar, houden we het hier schoonquote:
Hier reageren ze meestal ook als niet veel ouderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:53 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die facebook chat is wel altijd lachuh meeste 14 jarige en zo...
Dat was de gecodeerde wegwijzer naar de Febo.. Jij snapt ook niks, naloperquote:
OT: your family are in my prayersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:53 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
heb na dat laatste mailtje niks meer gehoord. Wel gelezen dat de tijd begint te dringen, een van de kernreactoren heeft een meltdown, wat betekend dat de temperaturen zo hoog kunnen worden, dat die reactor kan ontploffen, ze zijn nu aan het proberen om dat ding af te koelen, maar de tijd begint daarvoor te dringen. Weet niet hoever mijn famillie daar vandaan zit. Ze zitten op het schiereiland Izu, en dat is 100 kilometer onder Tokyo
owwwwwwwwwww satekroketje gaat er wel in!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was de gecodeerde wegwijzer naar de Febo.. Jij snapt ook niks, naloper
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:56 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
owwwwwwwwwww satekroketje gaat er wel in!![]()
S5 was het toch?
thnksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OT: your family are in my prayers
Dan zoude we er nog 14 moeten toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:57 schreef ABundy het volgende:
Wel fop dat ze in de live uitzendingen gezegd hadden dat elk 2 uur de rode telefoon over kon gaan. Dat zou betekenen dat er in 48 uur, 48/2 = 24 opdrachten zouden komen in 2 dagen. Of er komt een inhaalrace van opdrachten of het is weer een leugen van alphons en co
Mensen zijn echt goed somsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:56 schreef bollokus het volgende:
nog een keer off-topic
zeitonline Im Atomkraftwerk in Fukushima scheint wieder alles unter Kontrolle zu sein. Dort waren Kühlpumpen beschädigt. blog.zeit.de/... (sh) Lichtecho
retweet
kun je wel gewoon op ss site komen??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:58 schreef schurk65 het volgende:
iemand streams die met vista werken? alle links in dit topic werken niet bij mij, :-(
ik heb vista en deze doen het in Firefoxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:58 schreef schurk65 het volgende:
iemand streams die met vista werken? alle links in dit topic werken niet bij mij, :-(
Heb je deze ook geprobeerd? Die gebruik ik nu ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
kun je wel gewoon op ss site komen??
Ze was ook de enige die wist wat dat woord van Philip door kreeg, (een latijns woord voor slaapwandelen)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:59 schreef yuliya37 het volgende:
ik zag net dat filmpje op de ss site. monique zit wel erg warm met een paar geheimen. ze denkt aan loterij winnaar en aan iemand die lijdt aan insomnia. gaat de goede kant op meid
IK heb nu 4 streams hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:58 schreef schurk65 het volgende:
flipje isheel relax aan het lopen met jo, en heeft overal snel antwoord op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn er nog mensen die wél willen verslaan wat er op de streams gezegd wordt?
wel hoop reclamequote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK heb nu 4 streams hier
maar ik durf niet meer op F5 te drukken
Dat flip achter de kont loopt van Stervio. 500 pleuries kan Sterrvio ermee verdienen. Voor flip is \het bedrag of uberhaupt een bedrag niet gemeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef HappyH het volgende:
Ik ben even uit bed en zie ze rondjes lopen, wat is het doel?
missie, 2 uur lopenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef HappyH het volgende:
2 uur 2 personen in beweging blijvenn na het telefoontjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef HappyH het volgende:
ok thnx.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
2 uur 2 personen in beweging blijvenn na het telefoontje
dat valt toch wel mee, staat je volume wel open?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:03 schreef Day het volgende:
En weer zijn jo en flip aan het fluisteren.
Ah, traumatische herbelevingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef yuliya37 het volgende:
zou de regie het kunnen maken om de bewoners beelden te laten zien van de nieuwe tsunami, nu in japan? is natuurlijk een belangrijk nieuwsbericht, maar ook een belangrijke clue richting sharon. ik ben wel benieuwd wat zo'n bericht nu nog met haar zou doen.
www.spixtv.nl/browsersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:03 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
Object niet gevonden!
De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 404
www.spixtv.nl
3/12/2011 3:03:34 AM
Apache/2.2.14 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8l mod_autoindex_color PHP/5.3.1 mod_apreq2-20090110/2.7.1 mod_perl/2.0.4 Perl/v5.10.1
Die heb ik nu opstaan in chrome en geen recquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wel hoop reclame
http://www.spixtv.nl/browses/home2.php
He ik doe al de hele tijd om Serv en Flips marathon te verslaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
browsers niet browsesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:03 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
Object niet gevonden!
De gevraagde URL was niet gevonden op deze server. De link op deze pagina pagina is verkeerd of achterhaald. Gelieve de auteur van die pagina in te lichten over deze fout.
Indien u van oordeel bent dat deze server in fout is, gelieve de webmaster te contacteren.
Error 404
www.spixtv.nl
3/12/2011 3:03:34 AM
Apache/2.2.14 (Win32) DAV/2 mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8l mod_autoindex_color PHP/5.3.1 mod_apreq2-20090110/2.7.1 mod_perl/2.0.4 Perl/v5.10.1
Tuurlijk, Flip en Jo zijn aan het praten over dat iedereen denk dat Flip verliefd op Joanne is, en dat Dennis nep is. Dat een van de meisjes (duidelijk aafke) jaloers is en dat Flip omdat ze zelf verliefd op hem is hij heeft haar wel heeft gevraagt of ze zich aan hem irriteert of zo maar dat was 3 weken geleden ofzo hij zegt dat hij hier zoizo geen gevoelens heeft voor iemand omdat dat zoizo niet handig is. Nu zijn ze een beetje aan het grappen en vind Joanne dat Flip dat meisje wel veel aandacht geeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Dank je, maar het valt bijna niet meer te lezen tussen al die berichten over IE, Chroom etc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He ik doe al de hele tijd om Serv en Flips marathon te verslaan.
Dank je wel, je hebt net de vijf minuten verslagen die ik door een PM niet kon verslaan. :-)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tuurlijk, Flip en Jo zijn aan het praten over dat iedereen denk dat Flip verliefd op Joanne is, en dat Dennis nep is. Dat een van de meisjes (duidelijk aafke) jaloers is en dat Flip omdat ze zelf verliefd op hem is hij heeft haar wel heeft gevraagt of ze zich aan hem irriteert of zo maar dat was 3 weken geleden ofzo hij zegt dat hij hier zoizo geen gevoelens heeft voor iemand omdat dat zoizo niet handig is. Nu zijn ze een beetje aan het grappen en vind Joanne dat Flip dat meisje wel veel aandacht geeft
Tevreden??
Va bene Qualitàquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:02 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wel hoop reclame
http://www.spixtv.nl/browses/home2.php
Super, tnx!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Tuurlijk, Flip en Jo zijn aan het praten over dat iedereen denk dat Flip verliefd op Joanne is, en dat Dennis nep is. Dat een van de meisjes (duidelijk aafke) jaloers is en dat Flip omdat ze zelf verliefd op hem is hij heeft haar wel heeft gevraagt of ze zich aan hem irriteert of zo maar dat was 3 weken geleden ofzo hij zegt dat hij hier zoizo geen gevoelens heeft voor iemand omdat dat zoizo niet handig is. Nu zijn ze een beetje aan het grappen en vind Joanne dat Flip dat meisje wel veel aandacht geeft
Tevreden??
F5 zit tussen F4 en F6 in!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
IK heb nu 4 streams hier
maar ik durf niet meer op F5 te drukken
Ja, jo hoor ik nu wel beter. Flip houdt zijn hand (onbewust) voor zijn mic, lijkt het. Hoor het slecht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee, staat je volume wel open?
ja en waarom, niet egt intressant,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:06 schreef Niki.P het volgende:
Nu zien we op stream 1 Mo en Ma slapen en op twee Aaf slapen en een leeg bed van Joanne
Maik is anders weer weer aan het date-rapen geslagen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:06 schreef Niki.P het volgende:
Nu zien we op stream 1 Mo en Ma slapen en op twee Aaf slapen en een leeg bed van Joanne
http://www.spixtv.nl/browsers/home2.phpquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Va bene Qualità![]()
[ afbeelding ]
Hoe zie je dat?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja en waarom, niet egt intressant,
btw, laura ligt alleen nie??
Vandaar dat die code van jou nooit werktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/browsers/home2.php
typefoutje
niet, daarom vraag ik het!quote:
Zoveel mogelijk blaren oplopen 100 euro per blaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:01 schreef HappyH het volgende:
Herpes Soster of Herpes genitalis?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef Hadjewat het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk blaren oplopen 100 euro per blaar
en issie ook getrouwd met een goude vrouw ?!?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:10 schreef Day het volgende:
Flip heeft hetzelfde lijf en loopje als mijn vent.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:10 schreef ABundy het volgende:
Is het zeker dat Jo niet aan het slaapwandelen is met Flip nu?
Ik zie het gezicht van de rechter al voor me als hij bewijsstuk A (Screenie van Fok) overhandigd krijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:09 schreef yuliya37 het volgende:
[..]
iemand vals beschuldigen is ook een misdaad, weet je dat?
klopt en dat huwlijk is ook net een sprookje.......de heks!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:11 schreef hypos het volgende:
Het lijkt wel een gehuwd stel die Joh en Phil.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:12 schreef Little_Lunatic het volgende:
Jo speelt 'n heel vies spelletje met hem
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt en dat huwlijk is ook net een sprookje.......de heks!
eenschquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:12 schreef b_engeltje het volgende:
ik heb juist het idee dat ze heel graag wil horen dat philip verliefd op der is (joanna) dus
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:12 schreef b_engeltje het volgende:
ik heb juist het idee dat ze heel graag wil horen dat philip verliefd op der is (joanna) dus
dat zou ik gedaan hebben ,maar ik ben philip nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuk zou zijn als Philip zou zeggen; stik er maar in maf wijf.
quote:
ja ik wil dat zooo graagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
friemelen en kutten, zei dat chicky met die nep tieten en opgespoten lippenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef bollokus het volgende:
hoezo weeet je dat aaf gevoelens voor mijn heeft
jo, ja ze zit toch de hele dag te kriebelen...
uhm jo dat doen iedereen??
Jo is loopsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef DJRetard het volgende:
hmmm ik haak net in, waarom lopen ze rondjes?
Dat zou jij denk ik ook doen al je zolang afgesloten bent van de buitenwereld. Dan gaat wat mensen in het huis denken opeens heel zwaar wegen. Ergens heb ik er begrip voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef chufi het volgende:
Jo is de weg in Portugal kompleet kwijt ,,,,,,
ja die gaan best lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:16 schreef Flow3r het volgende:
Mo wordt ondertussen bevredigd door Maik
Yep en nu probeert ze aaf zo zwart te maken dat philip zo ook nog kwaad op aaf is voor niks nada noppes .... manupilerend secreet is utquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schurk65 het volgende:
wat een f..king bitch pffff die jo en zo jaloers als de neten op flip zijn aandacht soms voor aaf!
is het zover ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:16 schreef Flow3r het volgende:
Mo wordt ondertussen bevredigd door Maik
Flip en Ser moeten twee uur lopen, ze hoeven nog maar 1 kwatiertjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef DJRetard het volgende:
Opdracht; 2 uur blijven bewegen, Servio en philip, nog een half uur en dan is het klaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef DJRetard het volgende:
WIE DAN ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:16 schreef yuliya37 het volgende:
joanna wordt ook paranoid. maar ze is absoluut niet de eerste in dat huis. er zijn haar al velen voorgegaan.
ja zo gaat het hardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben voor
(trouwens ze hoeven nog maar 1 kwartiertje te lopen)
flippie kan dat wel hebben... die gaat hier makkelijk doorheen prikkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Flip hier heel rustig onder blijft...
wel heeel kort danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef Niki.P het volgende:
Als dat geen seks was weet ik het niet meer...
kut, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef Niki.P het volgende:
was??? is het alweer voorbij dan??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch "beter begaafd" blijkt nu![]()
domme op merking weer wegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:19 schreef snetje het volgende:
Jo was eerder een vent! ...kan gewoon niet anders! want ik zie geen ene link qua vrouwelijk gedragmenn wat een gekut
Joanna is jaloers dat Flip Aafke aandacht geeft, maar brengt het heel anders, zoiets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef RobbieBoy het volgende:
wat speelt er tussen Phillip en joanne?
Volgens mij hoort dit gedrag gewoon bij haar en is ze aan het manipuleren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef hypos het volgende:
Jo dacht alles onder controle te hebben maar verliest nu haar grip,machtig mooi om te volgen.
Gerry drukte op Aafke Sjaaq!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef Gamey het volgende:
[..]
nee is niet mogelijk
gerry heeft dat namelijk gezegd en dat was fout
idd, maar owee, ik ben bang dat de klokkenluider aan de pan blijft hangenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef hypos het volgende:
Jo dacht alles onder controle te hebben maar verliest nu haar grip,machtig mooi om te volgen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Niki.P het volgende:
Joanne wil nu weer met Aafke praten maar Flip wil dat graag zelf doen, waar hij helemaal gelijk in heeft (is het trouwens nog nuttig dat ik dit allemaal typ??)
Ja ze probeert philip voor haar eigen te houden door hem op te stoken tegen aafkequote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dit gedrag gewoon bij haar en is ze aan het manipuleren.
had hem al aangepast, drukte invoeren en bedacht het zelfde, tis al laatquote:
Oke dan ga ik door, ze hebben het nog steeds over dat Flip met Aafke wil praten over hun gevoel voor elkaar..quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Niki.P het volgende:
Joanne wil nu weer met Aafke praten maar Flip wil dat graag zelf doen, waar hij helemaal gelijk in heeft (is het trouwens nog nuttig dat ik dit allemaal typ??)
nu ja ... ze vertoont ook geen vrouwelijk gedrag ... wat is ze danquote:
helemaal waar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dit gedrag gewoon bij haar en is ze aan het manipuleren.
Dat bedacht ik me net ook ja. Vette shit!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:22 schreef Stickertje het volgende:
de stem galmt zometeen door het huis dat de missie geslaagt is?
ik hoop dat hij iedereen wakker maakt
Geen man, heb ik nooit gedacht. GEWOON EEN VAGINA-MEVROUIWquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:22 schreef snetje het volgende:
[..]
nu ja ... ze vertoont ook geen vrouwelijk gedrag ... wat is ze daneen groomnn
nee officieel is het aafke die blijkbaar gevoelns heeft voor philip ,en aafke heeft jaloerse verhalen in de wereld geholpen ,die joanna en philip op hun brood krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna is jaloers dat Flip Aafke aandacht geeft, maar brengt het heel anders, zoiets.
Die heeft ze niet.quote:
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Niki.P het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |