quote:
sherrie word er niet vrolijker van door met jo te pratenquote:
thanks, even prutsenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:44 schreef Gamey het volgende:
[..]
script language="javascript">
function setWidth(){
var cama = document.getElementById ("cam1");
cama.style.MozTransform = "scale(0.5)";
}
window.onresize = function() {
setWidth();
}
</script>
zoiets zou het dan moeten worden, scale(0.5) zou je dan eerste moeten uitrekenen aan de hand van de width van je iframe size
gezien en werktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:49 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Leg jij onderstaande even aan mij uit, ik zie je PM graag met spoed tegemoet!quote:
In chrome kon ik hem zelf op grote instellen naar 83% 4 prima op grote streams in geheel beeld.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
gezien en werktmaar wil toch mijn eigen vertrouwde screens terug
Zou ik ook niet wordenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
sherrie word er niet vrolijker van door met jo te praten
Ik wil jou er niet mee lastig vallenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Leg jij onderstaande even aan mij uit, ik zie je PM graag met spoed tegemoet!![]()
script language="javascript">
function setWidth(){
var cama = document.getElementById ("cam1");
cama.style.MozTransform = "scale(0.5)";
}
window.onresize = function() {
setWidth();
}
</script>
zoiets zou het dan moeten worden, scale(0.5) zou je dan eerste moeten uitrekenen aan de hand van de width van je iframe size
nieuwe sessie werkt bij mij in FF niet meer. Oude lopen gewoon door.quote:
Die is dus blind. Ziet toch dat het een walrus is en geen knol. Wrijf je ogen uit, Nuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:51 schreef yuliya37 het volgende:
Op de secret story site kun je wel gewoon kijken. Ook leuk die berichten daar.
net schreef iemand: da gesprek tussen die dikke knol en joanna, ,........ ze stookt dat joanna flip met rust gaat laten
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:52 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wil jou er niet mee lastig vallen
Werkt in ffquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:52 schreef henk.jansen het volgende:
http://www.spixtv.nl/browsers/home.php
heb na dat laatste mailtje niks meer gehoord. Wel gelezen dat de tijd begint te dringen, een van de kernreactoren heeft een meltdown, wat betekend dat de temperaturen zo hoog kunnen worden, dat die reactor kan ontploffen, ze zijn nu aan het proberen om dat ding af te koelen, maar de tijd begint daarvoor te dringen. Weet niet hoever mijn famillie daar vandaan zit. Ze zitten op het schiereiland Izu, en dat is 100 kilometer onder Tokyoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Serv & Flip lopen nog steeds. Hoop dat je goed nieuws uit Japan (van je fam) krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |