Ik zou even wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef bollokus het volgende:
kan ik nou de stream veranderen of mag je nog niet vernieuwen??
van mij mag alles, maar ik garandeer niksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef bollokus het volgende:
Serv & Flip lopen nog steeds. Hoop dat je goed nieuws uit Japan (van je fam) krijgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef RobbieBoy het volgende:
zijn ze nog bezig? zit nu meer naar berichtgeving over Japan te luisteren
Op hun eigen site was ook helemaal geen k.. eh .. niks te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze willen dat vermeiden sites zoals spix
hmm,... ben het gepraat van sherrie en jo een beetje zat..quote:
kan wel via style functiequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is zeker niet mogelijk in een irame, iets met zoveel procent de pagina te verkleinen, een soort zoomfunctie dat beeld kleiner wordt? (die flashplayer moet dus kleingemaakt worden op http://www.spixtv.nl/browsers/home.php)
net zoals je dat met CTRL+SCROLL doet in webpagina?
Vroeg me net af waar ze het over hadden. Ik volg Serv & Flipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmm,... ben het gepraat van sherrie en jo een beetje zat..
maar het streamen nog niet
door het werken daaraan zal er soms wel iets niet goed gaan of zoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op hun eigen site was ook helemaal geen k.. eh .. niks te zien.
sorry ik luister er niet meer na 1 oor erin ander eruit. zo intressant is hetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vroeg me net af waar ze het over hadden. Ik volg Serv & Flip
Ze hebben het ook al uren over hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
hmm,... ben het gepraat van sherrie en jo een beetje zat..
maar het streamen nog niet
Ik heb in IE fok en spixstv in google chrome heb het net gewaagt te refreshen en hij doet het gewoon weer hierquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:39 schreef bollokus het volgende:
google even op MozTransform of -moz-transformquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Het is zeker niet mogelijk in een irame, iets met zoveel procent de pagina te verkleinen, een soort zoomfunctie dat beeld kleiner wordt? (die flashplayer moet dus kleingemaakt worden op http://www.spixtv.nl/browsers/home.php)
pfff... het os weer mooi gescheten daar!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:42 schreef ABundy het volgende:
OFFTOPIC
Japan: 'uren om meltdown te voorkomen'
Fullscreen doen ze het welquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef Kwaliteit het volgende:
THANKS!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:42 schreef Gamey het volgende:
[..]
google even op MozTransform of -moz-transform
daarmee kun je voor mozile type browsers scalen
<script language="javascript">quote:
Werkt op FFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:40 schreef markvanrinsum het volgende:
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Ja, off-t, maar een vet dramaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:42 schreef ABundy het volgende:
OFFTOPIC
Japan: 'uren om meltdown te voorkomen'
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:44 schreef Gamey het volgende:
[..]
script language="javascript">
function setWidth(){
var cama = document.getElementById ("cam1");
cama.style.MozTransform = "scale(0.5)";
}
window.onresize = function() {
setWidth();
}
</script>
zoiets zou het dan moeten worden, scale(0.5) zou je dan eerste moeten uitrekenen aan de hand van de width van je iframe size
Maar wat doen we eraan? Gewoon streams blijven kijken, want Alphons moet zijn quota halequote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, off-t, maar een vet drama
Die zul je niet meer tegenkomen, aangezien niemand de flash grootte kan aanpassenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef Donkey09 het volgende:
weet iemand een site waar je 4 streams van aanpasbaar formaat kan zien ?
nee jou script klopt nietquote:
Jah bij mij doet hij het ook al 5 uur perfect in FFquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef Gamey het volgende:
ik zit nu gewoon met firefox op ww.spixtv.nl (lijkt er op dat die domain restrict er weer af is
ik trek deze in na een refresh niet meerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef Gamey het volgende:
ik zit nu gewoon met firefox op ww.spixtv.nl (lijkt er op dat die domain restrict er weer af is
Stervio heeft tijdens het bewegen zijn slippers aangedaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:46 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel grappig om Serv & Flip zo op hun blote voeten door de woonkamer te zien banjeren. Krijg een idee bij mijn geheim was: Ik was dakloos.
Hm bij mij loopt hij in stream 3 nog op blote voetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:47 schreef ABundy het volgende:
[..]
Stervio heeft tijdens het bewegen zijn slippers aangedaan
Veel mensen begonnen al wel over nachtlopen da's nog maar ene kleine stap naar slaapwandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:46 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel grappig om Serv & Flip zo op hun blote voeten door de woonkamer te zien banjeren. Krijg een idee bij mijn geheim was: Ik was dakloos.
ik meen nog een 40 minutenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:47 schreef YvonnEric het volgende:
Ben benieuwd of er na dit lopen nog een missie komt. Hoe lang moeten ze eigenlijk nog? Heb tijd ff niet bijgehouden
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:45 schreef ABundy het volgende:
[..]
Maar wat doen we eraan? Gewoon streams blijven kijken, want Alphons moet zijn quota hale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |