quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:53 schreef henk.jansen het volgende:
Werkende cams
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Graag gedaan
Is dat zo? Ik heb alleen gehoord dat hij 500 zou krijgen als hij en een ander de missie zou volbrengen of 1000 als hij twee anderen de missie kon laten volbrengen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:56 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar hij krijgt het wel, werd gewoon door de stem gezegd
zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:43 schreef Gamey het volgende:
dit houd nu wel in dat de telefoon de komende 2 uur niet gaat.
en dat er buiten die 2 dwazen die lopen niet veel anders zal gebeuren
ze maakt sjerrun he-le-maal gekquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; wat jij gedaan hebt met die miss verkiezing gaat je leven veranderen. Mensen gaan dat herinneren.
Welke miss verkiezing?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; wat jij gedaan hebt met die miss verkiezing gaat je leven veranderen. Mensen gaan dat herinneren.
Mijn vrouw mag dat! Ze heeft het nodigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:58 schreef henk.jansen het volgende:
Moet er wel even bij vermelden dat mijn vrouw die niet als alle andere getrouwde sufkutten ligt te slapen hahahahahahahahahahaha
Die heeft ze namelijk gevonden
Kusjes voor Yolande
Ik ook ja, volgens mij krijgt Flip nixquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb alleen gehoord dat hij 500 zou krijgen als hij en een ander de missie zou volbrengen of 1000 als hij twee anderen de missie kon laten volbrengen.
ik ben er voor 99,3% zeker vanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb alleen gehoord dat hij 500 zou krijgen als hij en een ander de missie zou volbrengen of 1000 als hij twee anderen de missie kon laten volbrengen.
verdomme en ik denken dat mijn reset geholpen heeft.... lag het daar niet aanquote:
als hij zelf en een medebewoner lopen beide 500quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sharon zet Joanna op een voetstuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze maakt sjerrun he-le-maal gek
Dat heeft Servio hem wel verteltquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ook ja, volgens mij krijgt Flip nix
Nope, zegt me niets.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Joanna vindt het belangrijk dat mensen zichzelf accepteren zoals ze zijn.
Tuuuuuuuurlijk.
Nee, ze moeten allemaal haar gedrag maar accepteren, anders is onze majesteit op de teentje getraptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Tuuuuuuuurlijk.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Tuuuuuuuurlijk.
Zat ze van de week ook niet te vertellen dat ze littekens zo mooi vindt?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:01 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Botox is ook zoals mensen zelf zijn
als het maar aktieis.......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand hier die al een idee voor een missie via de hyve heeft verstuurd?
Kan dat nog dan en welke Hyve?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Dank je!quote:
Een voettocht naar Nederland voor Joanna?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Zegt ze dat?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:00 schreef mootie het volgende:
Tuuuuuuuurlijk.
ow ja was ook ene optie ene voor karim en ene voor philipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |