Ik ben voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuk zou zijn als Philip zou zeggen; stik er maar in maf wijf.
friemelen en kutten, zei dat chicky met die nep tieten en opgespoten lippenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef bollokus het volgende:
hoezo weeet je dat aaf gevoelens voor mijn heeft
jo, ja ze zit toch de hele dag te kriebelen...
uhm jo dat doen iedereen??
Jo is loopsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef DJRetard het volgende:
hmmm ik haak net in, waarom lopen ze rondjes?
Dat zou jij denk ik ook doen al je zolang afgesloten bent van de buitenwereld. Dan gaat wat mensen in het huis denken opeens heel zwaar wegen. Ergens heb ik er begrip voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef chufi het volgende:
Jo is de weg in Portugal kompleet kwijt ,,,,,,
ja die gaan best lekkerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:16 schreef Flow3r het volgende:
Mo wordt ondertussen bevredigd door Maik
Yep en nu probeert ze aaf zo zwart te maken dat philip zo ook nog kwaad op aaf is voor niks nada noppes .... manupilerend secreet is utquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef schurk65 het volgende:
wat een f..king bitch pffff die jo en zo jaloers als de neten op flip zijn aandacht soms voor aaf!
is het zover ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:16 schreef Flow3r het volgende:
Mo wordt ondertussen bevredigd door Maik
Flip en Ser moeten twee uur lopen, ze hoeven nog maar 1 kwatiertjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef DJRetard het volgende:
Opdracht; 2 uur blijven bewegen, Servio en philip, nog een half uur en dan is het klaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef DJRetard het volgende:
WIE DAN ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:16 schreef yuliya37 het volgende:
joanna wordt ook paranoid. maar ze is absoluut niet de eerste in dat huis. er zijn haar al velen voorgegaan.
ja zo gaat het hardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben voor
(trouwens ze hoeven nog maar 1 kwartiertje te lopen)
flippie kan dat wel hebben... die gaat hier makkelijk doorheen prikkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Flip hier heel rustig onder blijft...
wel heeel kort danquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef Niki.P het volgende:
Als dat geen seks was weet ik het niet meer...
kut, wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef Niki.P het volgende:
was??? is het alweer voorbij dan??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch "beter begaafd" blijkt nu![]()
domme op merking weer wegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:19 schreef snetje het volgende:
Jo was eerder een vent! ...kan gewoon niet anders! want ik zie geen ene link qua vrouwelijk gedragmenn wat een gekut
Joanna is jaloers dat Flip Aafke aandacht geeft, maar brengt het heel anders, zoiets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef RobbieBoy het volgende:
wat speelt er tussen Phillip en joanne?
Volgens mij hoort dit gedrag gewoon bij haar en is ze aan het manipuleren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef hypos het volgende:
Jo dacht alles onder controle te hebben maar verliest nu haar grip,machtig mooi om te volgen.
Gerry drukte op Aafke Sjaaq!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef Gamey het volgende:
[..]
nee is niet mogelijk
gerry heeft dat namelijk gezegd en dat was fout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |