idd, maar owee, ik ben bang dat de klokkenluider aan de pan blijft hangenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef hypos het volgende:
Jo dacht alles onder controle te hebben maar verliest nu haar grip,machtig mooi om te volgen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Niki.P het volgende:
Joanne wil nu weer met Aafke praten maar Flip wil dat graag zelf doen, waar hij helemaal gelijk in heeft (is het trouwens nog nuttig dat ik dit allemaal typ??)
Ja ze probeert philip voor haar eigen te houden door hem op te stoken tegen aafkequote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dit gedrag gewoon bij haar en is ze aan het manipuleren.
had hem al aangepast, drukte invoeren en bedacht het zelfde, tis al laatquote:
Oke dan ga ik door, ze hebben het nog steeds over dat Flip met Aafke wil praten over hun gevoel voor elkaar..quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Niki.P het volgende:
Joanne wil nu weer met Aafke praten maar Flip wil dat graag zelf doen, waar hij helemaal gelijk in heeft (is het trouwens nog nuttig dat ik dit allemaal typ??)
nu ja ... ze vertoont ook geen vrouwelijk gedrag ... wat is ze danquote:
helemaal waar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:21 schreef Ifa het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dit gedrag gewoon bij haar en is ze aan het manipuleren.
Dat bedacht ik me net ook ja. Vette shit!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:22 schreef Stickertje het volgende:
de stem galmt zometeen door het huis dat de missie geslaagt is?
ik hoop dat hij iedereen wakker maakt
Geen man, heb ik nooit gedacht. GEWOON EEN VAGINA-MEVROUIWquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:22 schreef snetje het volgende:
[..]
nu ja ... ze vertoont ook geen vrouwelijk gedrag ... wat is ze daneen groomnn
nee officieel is het aafke die blijkbaar gevoelns heeft voor philip ,en aafke heeft jaloerse verhalen in de wereld geholpen ,die joanna en philip op hun brood krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 03:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna is jaloers dat Flip Aafke aandacht geeft, maar brengt het heel anders, zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |