SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Pardon? Huh, wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Miss heeft meer zin in een vluggertje denk
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Die is vooral verwarrendquote:
Vluggertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:19 schreef BeamofLight het volgende:
Dat wordt rennen Airquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.
Ik help mezelf welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's mooi, want eigenlijk wil ik slapen.
Daar heb ik teveel voor gedronken.quote:
Mijn baco'squote:
Ja enquote:
Baco's voor gevorderden.quote:
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
O ja, 2 misses hier (en een misser).
Tijd voor verandering, I say.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.
Wil ik het weten?quote:
Als in 'ik grijp snel mn kans'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ken degene die het zei niet, dus ik was vooral verward.
quote:
quote:
Oh nee hoor, there's always a way backquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment there's no way back...
Dat is dan meer aan jou te wijten dan aan mij...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer![]()
En ik had nog wel zoveel hoop deze keer
Once you get caught by the flow, you go. En waarom lul ik steeds half engels?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, there's always a way back
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment there's no way back...
en verder natuurlijk nu even:
Weer valse hoop?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is dan meer aan jou te wijten dan aan mij...
Geen idee, ms hoop je dat het dan iets minder als onzin klinkt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Once you get caught by the flow, you go. En waarom lul ik steeds half engels?
Geef ik ooit andere?quote:
Bijna hardop. Lachen dan. lolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, ms hoop je dat het dan iets minder als onzin klinkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bijna hardop. Lachen dan. lolGelukkig is je muzieksmaak beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pak L.O.A. even door met : this time.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig is je muzieksmaak beter.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal toch wel eens tijd worden toch?
Heeft die wat in z'n neus ofzo die zanger?
Hebben we toch nog iets gemeenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell no!
Zit je Life of Agony af te katten? Hopeloos ben je ook he.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pak L.O.A. even door met : this time.
quote:
Zit verder wat minder in de -laten we het alto-achtige muziek noemen. Ben een liefhebber van muziek in algemene zin. Niet in genre.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:35 schreef missbehavin het volgende:
lang ook niet geluisterd, thanks zonnestraaltje
quote:
Das wat anders dan stalen tepels he. En toch hetzelfde gevoel in a way.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
godverdomme, half kippenvel hier, whehe muziek
stalen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das wat anders dan stalen tepels he. En toch hetzelfde gevoel in a way.
Ja nee, je weet best dat ik gelijk heb.quote:
Nee dat zei ik al. Oud vel. Kippenvel. wtfquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
stalen?Zo in vorm ben ik niet meer hoor.
Dat mag je denken hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, je weet best dat ik gelijk heb.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat zei ik al. Oud vel. Kippenvel. wtf
maar had verwacht dat jij LoA wel zou kunnen waarderen....quote:
Niet als die met zn vingers in zn neus zingtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
maar had verwacht dat jij LoA wel zou kunnen waarderen....
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet als die met zn vingers in zn neus zingt![]()
Your lossquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, minpunten hoor, zware minpunten.
quote:
Hoor wie het zegtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
Jezus sedan, jij hebt muzikale heropvoeding nodig
Eh sorry hoor, Fred 'kijk mij eens retecool zijn' Durst... I rest my casequote:
Nee maar even voor mijn bevestiging, ik bedoel ik "ken" hem slechts 30 minuten: hij is toch 25jaar-. En dan is het hem vergeven. Anders dan... Ja wat dan eigenlijk. Ja dan houdt hij van Scooter ofzo. Ook mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
Jezus sedan, jij hebt muzikale heropvoeding nodig
Dat zijn jouw woorden schat, ik heb dat nooit gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh sorry hoor, Fred 'kijk mij eens retecool zijn' Durst... I rest my case
Leeftijd is nooit een excuus!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee maar even voor mijn bevestiging, ik bedoel ik "ken" hem slechts 30 minuten: hij is toch 25jaar-. En dan is het hem vergeven. Anders dan... Ja wat dan eigenlijk. Ja dan houdt hij van Scooter ofzo. Ook mooi.
Dat je er naar luistert zegt genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden schat, ik heb dat nooit gezegd
Instrumenteelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je er naar luistert zegt genoeg.
Ik vertik het te klikken, ondanks run dmc..quote:
omg, als je loa en run dmc allebei iets vindt dan ben je twisted of je bent inderdaad breed georiënteerd qua muziek en nog stijl ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vertik het te klikken, ondanks run dmc..
Ik luister. Ik kijk niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
Kijk dan alleen al hoe hij erbij staat op dat plaatje
ja het zit diep
Mag ik niet beide zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
omg, als je loa en run dmc allebei iets vindt dan ben je twisted of je bent inderdaad breed georiënteerd qua muziek en nog stijl ook.
Als ze fred nu eens ritueel verbranden on stage, dan wil ik nog wel een poging wagen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen al hierom is LB gewoon meesterlijk.![]()
You just don't get it do youquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ze fred nu eens ritueel verbranden on stage, dan wil ik nog wel een poging wagen.
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar ik dacht ik de enige was... wtf mijn leven wat doe je?
Zwaktebod jong, zwaktebod.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een vrouw he dus ik vergeef het je![]()
En waarom?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Goedennacht!
Alles goed? hier gaat het redelijk, ben een beetje somber
Ok effe raar doen: 4 stuks: jouw mening in schaal van 1-10quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
godverdomme, half kippenvel hier, whehe muziek
TIP Proofquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ok effe raar doen: 4 stuks: jouw mening in schaal van 1-10
Hmm oke..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ok effe raar doen: 4 stuks: jouw mening in schaal van 1-10
Honeybunny, poppetje, prinsesje, kijk zo al 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet echt ook een koosnaampje voor jou verzinnen
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm oke..
7
3
8 (verkeerde nummer)
10
quote:
Ach ja gedoe met een meisje gevalletje kalverliefde.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja gedoe met een meisje gevalletje kalverliefde.
Je bent niet mijn prinsesje, poppetje vind ik niks, honeybunny it is thenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Honeybunny, poppetje, prinsesje, kijk zo al 3
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent niet mijn prinsesje, poppetje vind ik niks, honeybunny it is then
Ach van jou verbaast het me al niet meerquote:
Ik zeg toch niet dat je geen prinsesje bent, alleen niet mijn prinsesjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan ik mee leven.
En wtf, hoezo ben ik geen prinsesje?
Oh jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je geen prinsesje bent, alleen niet mijn prinsesje
Laat je niet misleiden nu he, ik drink je nog steeds onder tafelquote:
quote:
quote:
quote:
Maar natuurlijk Honeybunnyquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden nu he, ik drink je nog steeds onder tafel
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach van jou verbaast het me al niet meer
quote:
Ach ja ik zit vreemd in elkaar het gaat waarschijnlijk net zo snel als het kwam.quote:
quote:
Nou dan drink ik een wodka op de kalverliefdequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach ja ik zit vreemd in elkaar het gaat waarschijnlijk net zo snel als het kwam.
Mafkees?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet mafkees. Ik heb hem met liefde in mijn hoofd zitten hoor
Nog zo'n cultuurbarbaarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mafkees?![]()
Ik dacht iets goed te doen.
Schande! Ik verwacht dat je op alles klikt wat ik post ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens naar het nummer geluisterd.
Ik zag chocolate staan en moest aan chef denken.
Als volgt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Oh hoe is het nu afgelopen met het biertje doen?
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schande! Ik verwacht dat je op alles klikt wat ik post ja.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als volgt.
We zijn uiteindelijk samengekomen rond half vier in Steenwijk. Daar hebben we een biertje gedaan bij een of ander café. Toen was het idee: ja, laten we naar belgie gaan liften en alles. Dus toen bij het café twee glazen gekocht voor in de trein, en daarna nog wat onderbroeken bij HEMA scoren (en sokken). Toen we weer aankwamen bij stationnetje Steenwijk moesten we nog naar lang op de trein wachten. Dit samen met het feit dat op zondag daar waarschijnlijk alles dicht is en dat het al wat laat was en dat onze beide mobieltjes leeg waren qua batterij hebben we belgie maar afgeblazen.
Maar we hebben dus de fles in de trein ontkurkt en opgedronken. Zelfs na twee ingeschonken glazen kwam het schuim nog de fles uitzetten.
En toen hebben we in Amersfoort rondgezworven en naar een restaurantje gegaan.
Er is alleen Bacardi hier en Jupiler.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dan drink ik een wodka op de kalverliefde
Voldoet ook prima om je ellende te verzuipen lijkt mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is alleen Bacardi hier en Jupiler.
Zolang er maar alcohol in zit hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voldoet ook prima om je ellende te verzuipen lijkt me
Het erge is dan ook weer dat de Blokker ernaast zat, maarja. Nu heb ik wel tulpvormige Hertog Jan-glazen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hema onderbroeken en bieren in de trein, machtige MI weer jong.
Duhquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik even vergeten.
Maar heb even geluisterd en is inderdaad een goed nummer.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kon ik ook twijfelen aan jou muzieksmaak
What was i thinking
Dat is echt hopeloos inderdaad, tijd voor wat heropvoedingquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kon ik ook twijfelen aan jou muzieksmaak
What was i thinking
Ja ik heb er nu ook twee bacardi cola en een jupiler ingegooid.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voldoet ook prima om je ellende te verzuipen lijkt me
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is echt hopeloos inderdaad, tijd voor wat heropvoeding
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:47 schreef BeamofLight het volgende:
Hier stonden goede you-tube films dude
Jankende wijven en jij hebt niet geneukt?quote:
Ja, ik had me helemaal verheugd op asociaal uitslapen, word ik vanaf half 7 gewoon continu wakker.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
Iedereen ligt nog op één oor.
Edit: in ieder geval behalve Kluts.
Haha, en het leuke is dat je dan in het weekend ook gewoon klaarwakker bent en niet, zoals het gaat als je eruit MOET, in eensoort perfecte ligging is waarbij alles op perfecte temperatuur is en waarbij je dolgraag zou willen blijven liggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik had me helemaal verheugd op asociaal uitslapen, word ik vanaf half 7 gewoon continu wakker.
Ben er maar uitgegaan om 8.15.
bijnaquote:
Ik ga zo met de honden wandelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het veel te mooi weer om te werken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:21 schreef L-E het volgende:
Vloertegels in het toilet zijn klaar!
Het is niet eens heel lelijk!
Roze is nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Nu wil ik het bovenste deel van het toilet ook verven, daar zitten geen tegels. De vorige bewoners dachten dat roze een goed idee was.
roze is nooit een goed ideequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
Nu wil ik het bovenste deel van het toilet ook verven, daar zitten geen tegels. De vorige bewoners dachten dat roze een goed idee was.
er is nog hoop voor mequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Je had ook kunnen zeggen dat roze een fantastisch idee is.
Bedenk eens wat voor kleur dat muurtje dan moet worden. Wit vind ik te saai, dat zijn de tegels eronder dus al.quote:
Lime groenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedenk eens wat voor kleur dat muurtje dan moet worden. Wit vind ik te saai, dat zijn de tegels eronder dus al.
mijn 1e reactie is dan oranje, 2e chocoladebruin. Daarna ga ik pas nadenken over wat pastquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedenk eens wat voor kleur dat muurtje dan moet worden. Wit vind ik te saai, dat zijn de tegels eronder dus al.
quote:
ik zei toch al dat ik na die suggestie pas ga nadenkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
Limegroen wil ik niet, kamer van Peuter is al groen namelijk.
JB: chocoladebruin voor een toilet? Gewaagd wel.
Ook wel leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog een grote pot muurverf staan: Salon van Flexa. Is een beetje azuurblauwig.
Wil je alsjeblieft mensen betrekken bij het verven van je eventuele nieuwe huis?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik zei toch al dat ik na die suggestie pas ga nadenken
niks mis meequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
Ik heb trouwens nog een grote pot muurverf staan: Salon van Flexa. Is een beetje azuurblauwig.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft mensen betrekken bij het verven van je eventuele nieuwe huis?
Klinkt erg jaren 80, maar ik zie wel voor me hoe dat leuk kan zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Kans is groot dat het hoofdthema wit-oranje-bruin wordt
'jaren 80 oranje' is imo aan de bruine kant. Ben meer van het felle oranje. En qua styling heb ik ook niks met de eighties, maar ik snap de associatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt erg jaren 80, maar ik zie wel voor me hoe dat leuk kan zijn.
Als klein meisje had ik een dekentje, de ene kant was bruin met grote oranje stippen, de andere kant oranje met bruine stippen. De combinatie van die twee kleuren doet me aan dat dekentje denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
'jaren 80 oranje' is imo aan de bruine kant. Ben meer van het felle oranje. En qua styling heb ik ook niks met de eighties, maar ik snap de associatie.
dat dekentje komt me heel bekend voorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als klein meisje had ik een dekentje, de ene kant was bruin met grote oranje stippen, de andere kant oranje met bruine stippen. De combinatie van die twee kleuren doet me aan dat dekentje denken.
Oranje vind ik erg leuk, had ik in Peuter zn babykamer. Erg zonnig.
Arm paardquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
Ik houd van rozeHet volgende dekje voor m'n ruin wordt roze. Ik ga een homo van m'n paard maken
Nu net klaar met het wassen van de katten. Huis
Paard heeft er geen benul van en het staat echt mega mooiquote:
Dat hoop jij dat het paard er geen benul van heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paard heeft er geen benul van en het staat echt mega mooiEurostar roze/Umbra
Misschien is het paard wel homo of een merriequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoop jij dat het paard er geen benul van heeft.
Nu is hij niet meer stoer tegenover de andere paarden.
Tuurlijk wel. Alleen echte paarden kunnen roze hebbenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoop jij dat het paard er geen benul van heeft.
Nu is hij niet meer stoer tegenover de andere paarden.
Ik zeg net ruin en homoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het paard wel homo of een merrie
Zaterdag, mooi weer dan ga je shoppen, terrasje, weg of leuke dingen doen... logisch tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Royco1 het volgende:
Het is hier wel echt compleet uitgestorven
Ik zit gewoon op het werk te fokken, maar zou inderdaad als ik vrij was ook iets leuks gaan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zaterdag, mooi weer dan ga je shoppen, terrasje, weg of leuke dingen doen... logisch toch
Zit even nu op internet te kijken welke Ipad Case ik wil gaan kopen. Best lastig met duizenden cases.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op het werk te fokken, maar zou inderdaad als ik vrij was ook iets leuks gaan doen.
En EK/WK-geschikt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Als klein meisje had ik een dekentje, de ene kant was bruin met grote oranje stippen, de andere kant oranje met bruine stippen. De combinatie van die twee kleuren doet me aan dat dekentje denken.
Oranje vind ik erg leuk, had ik in Peuter zn babykamer. Erg zonnig.
Die onzin had ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:44 schreef STING het volgende:
Humor![]()
Geachte heer of mevrouw,
U bent geselecteerd door de Nationale Postcode Loterij om kans te maken op 1 van de 500 studioplaatsen. Yadiyadiyadi. Uw studioplaats kanscode is XX, activeer hem snel op www.miljoenenjacht.nl/studio
Hebben ze er "alvast" een zgn, uitrijkaart voor de parkeergarage bij gestopt
hij is al geexplodeerdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
Oei, oei, oei... De Fukushima kerncentrale staat op ploffen als ik het goed lees
Je hebt geëxplodeerd en geëxplodeerd, als in een meltdown en de bijbehorende grote nucleaire ramp natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
hij is al geexplodeerd![]()
o, ja nog goedenmiddag allemaal![]()
Nee. De meltdown heeft nog niet plaatsgehad. Er is wel een deel van de centrale weggeblazen. Dat klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
Goeie middagquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef cafpow het volgende:
[..]
daar doelde ik dus op, want op het moment dat hij echt helemaal explodeërd gaat het natuurlijk heel erg goed mis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. De meltdown heeft nog niet plaatsgehad. Er is wel een deel van de centrale weggeblazen. Dat klopt.
Zoals het er nu naar uit ziet gaat dat gelukkig niet gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
daar doelde ik dus op, want op het moment dat hij echt helemaal explodeërd gaat het natuurlijk heel erg goed mis.
Dat gaat ook wel gebeuren, zonder koeling gaat het probleem zichzelf wel 'oplossen'.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
Oei, oei, oei... De Fukushima kerncentrale staat op ploffen als ik het goed lees
momenteel niet. Maar het kan makkelijk gebeuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet gaat dat gelukkig niet gebeuren.
Inderdaad ik hoop dat het niet gebeurd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
momenteel niet. Maar het kan makkelijk gebeuren.
dat hoopt bijna iedereen toch wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad ik hoop dat het niet gebeurd.
Oh vandaar weet ik dat ook weer.quote:
Ja dat is kut, heb laatst ook een keer oude mailtjes van ex zitten lezen, was niet zo'n goed plan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh vandaar weet ik dat ook weer.![]()
Ik moest iets opzoeken voor de VvE kom ik een oud mailtje van date tegen.Mailtje gelezen. Ik mis haar nog steeds.
Al die oude herinneringen en gevoelens komen weer naar boven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is kut, heb laatst ook een keer oude mailtjes van ex zitten lezen, was niet zo'n goed plan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:04 schreef Rifoki het volgende:
Als ik iets echt heb afgesloten gooi ik zo'n mailtjes gewoon weg.
Met dito kontquote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef JoeBravo het volgende:
Rokjesweer
Alleen jammer van de panterprintlegging
hoewel...toch fris onder die kiltquote:
daarom ook die panterprintlegging eronderquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
ik weet nog niet of ik daar aan toe ben
kan me er wel wat bij voorstellen. Heb ook alles aangaande de scheiding en date van vorig jaar nog.quote:
Ik vind een scheiding toch wat anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan me er wel wat bij voorstellen. Heb ook alles aangaande de scheiding en date van vorig jaar nog.
Dat is wel erg als je niet gedronken hebtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo weer klaar, en ik voel me alsof ik een megakater heb![]()
Nogal ja.. Nouja.. Donderdag niet geslapen, afgelopen nacht weinig geslapen, en daarstraks tussendoor lag ik ook in coma omdat ik moe was.. Maar ik moet m'n naar bed gaan rekken vandaag, anders ben ik morgen helemaal naar de klote.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je niet gedronken hebt
ach het kan ook door vermoeidheid komen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg als je niet gedronken hebt
Mjah, dat dus, gelukkig morgen vrijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach het kan ook door vermoeidheid komen...
Das een beetje teveel van 't goedequote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon morgen de hele dag gaan slapen
Ik ga vannacht weer een poging wagenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een beetje teveel van 't goede
Stiekem wil ik ook wel uit..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
Vanavond monchoutaart maken en met een vriendin uit. Hoppa
Ach, we weten het nog niet zeker. Misschien gaan we ook wel bankhangen met een groot stuk taart en een goede film. Ook lang niet meer gedaan.quote:
Mjah, ik wil wel, maar voor de zoveelste keer weer eens niemand die mee kan/wil..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, we weten het nog niet zeker. Misschien gaan we ook wel bankhangen met een groot stuk taart en een goede film. Ook lang niet meer gedaan.
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dito konten goude ketting met Samantha
Nicequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
een tattoo in de categorie "geen enkel bezwaar"
[ afbeelding ]
Singles hebben een Leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
Allemachtig, wat is dit topic doods vandaag
Geilquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoeBravo het volgende:
een tattoo in de categorie "geen enkel bezwaar"
[ afbeelding ]
ik kijk er grotendeels om/doorheenquote:
Prachtige achterkant, dat wel!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kijk er grotendeels om/doorheen![]()
doe je dat niet dan?!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Prachtige achterkant, dat wel!Ik zou willen dat ik er zo uitzag van achteren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef BeamofLight het volgende:
En morgen en vooral maandag weer druk hier met tegenvallende weekenden, dromers en zoekers.
Sorry.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef JoeBravo het volgende:
R
[..]
doe je dat niet dan?!
Mijn beeld van je, wat doe je
En hoe zie je er precies uit van achteren? Foto is voldoende.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Prachtige achterkant, dat wel!Ik zou willen dat ik er zo uitzag van achteren.
Nou, vol littekens dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En hoe zie je er precies uit van achteren? Foto is voldoende.
Wat voor operaties?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee rugoperaties ondergaan, dus heb verschrikkelijk lelijke littekens op mijn rug.
Rugoperaties.quote:
Gaat nog wat worden morgen, internet is lekker traag...quote:
Klinkt goed man! En wordt mijn muziek van vanavond!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoppaa en gas erop!
Hmm wel kut dat ik vanavond niet naar Awakenings kan
dan maar beter niet met de kids doen he, haha! we proberen het savonds wel eventjesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gaat nog wat worden morgen, internet is lekker traag...
Ben die YouTube plaat van de vorige pagina aan het binnenhalen. Is nog niet binnen...
Jij hier?quote:
Is prima. Misschien na de voetbalwedstrijd, de klassieker om 18:30, hier vlakbij. Probeer dat natuurlijk mee te pakken!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Delan het volgende:
[..]
dan maar beter niet met de kids doen he, haha! we proberen het savonds wel eventjes
Ik heb scoliose, er zijn pennen en schroeven in geplaatst om de boel 'recht te trekken', en ooit is er een schroef verwijderd omdat ik daar last van had.quote:
Heeft het wel het gewenste effect gehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb scoliose, er zijn pennen en schroeven in geplaatst om de boel 'recht te trekken', en ooit is er een schroef verwijderd omdat ik daar last van had.
De kromming in de rug is verminderd, maar nog steeds flink aanwezig. De artsen waren erg tevreden met het resultaat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft het wel het gewenste effect gehad?
En jij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
De kromming in de rug is verminderd, maar nog steeds flink aanwezig. De artsen waren erg tevreden met het resultaat.
OK, dus voor de rest heb je alles?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds erg lelijk. Maar c'est la vie. Je kan niet alles hebben.
Ik kan mij voorstellen dat een scheve rug ook zo z'n beperkingen oplevert. Beperkingen waar je meer last van hebt in het dagelijks leven dan van een paar littekens i.i.g.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
Ik vind het nog steeds erg lelijk. Maar c'est la vie. Je kan niet alles hebben.
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat een scheve rug ook zo z'n beperkingen oplevert. Beperkingen waar je meer last van hebt in het dagelijks leven dan van een paar littekens i.i.g.
Alles!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OK, dus voor de rest heb je alles?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Die danscarriere zit er niet in idd. Dat heb ik altijd erg verdrietig gevonden.
Nooit voor minder gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |